Data: 2011-08-18 22:50:09 | |
Autor: Grzexs | |
PLAY opinie | |
Mam zamiar przenieś się z Plusa do Play, bo wygląda na to, że za te same Ja nie narzekam. Ale jest kilka rzeczy, które trzeba wiedzieć, żeby się nie wkurzać, np. to, że jeśli masz problemy z zasięgiem, to przeważnie pomaga ustawienie logowania na "ręczne" i zalogowanie się na sztywno do Plusa, albo to, że w teleBOKu pracują ludzie mądrzy inaczej i raczej nie warto tam dzwonić. -- Grzexs |
|
Data: 2011-08-18 23:29:50 | |
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) | |
PLAY opinie | |
W dniu 2011-08-18 22:50, Grzexs pisze:
/.../ Plusa, albo to, że w teleBOKu pracuj± ludzie m±drzy inaczej i raczej nie W zasadzie nie warto dzwonić do żadnego wsparcia pierwszej linii dla dowolnej usługi masowej - niezależnie od tego, czy linia jest obsługiwana przez studentów socjologii, europeistyki czy politologii. Pierwsza linia nie ma prawa wyj¶ć poza skrypt. Często s± to ludzie którzy za słabo sprzedawali w telemarketingu. Zwykle nie jest to rozmowa z idiot± lecz z osob± zupełnie przypadkow±. ALex |
|
Data: 2011-08-19 07:14:53 | |
Autor: Dominik & Co | |
PLAY opinie | |
W dniu 18-08-2011 22:50, Grzexs rzecze:
Plusa, albo to, że w teleBOKu pracują ludzie mądrzy inaczej i raczej nie To zależy. Jeśli problem jest w 100% typowy i opisany w procedurach, to jest szansa- ja na przykład bez problemu dostałem PUK2 (brak z kartą). Ale już cokolwiek niestandardowego- faktycznie mogiła. -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2011-08-22 11:50:51 | |
Autor: Amir | |
PLAY opinie | |
> Ja nie narzekam. Ale jest kilka rzeczy, które trzeba wiedzieć, żeby się
nie wkurzać, np. to, że je¶li masz problemy z zasięgiem, to przeważnie pomaga ustawienie logowania na "ręczne" i zalogowanie się na sztywno do Plusa, albo to, że w teleBOKu pracuj± ludzie m±drzy inaczej i raczej nie warto tam dzwonić. Co¶ z tymi ludzmi to masz rację :) ja przeniosłem i każdy mowił co innego A jak poleciłem numery z najomych i rodziny, to nie potrafili mi powiedziec czy i ile osob przeniosło się już. Pani w salonie u której załatwiałem 40min myslala i się poddała, miała oddzwonić, narazie cisza :) Maj±c od 97r w erze numer, zawsze miałem konkretne informacji z BOK-u. W play niestety same problemy z komunikacj± BOK Wczoraj dost±łem sms, ze zostało mi 5Mb danych kiedy mam Pakiet All in Clusive max 1024Mb, dzwonie pytam o co chodzi z tym sms Koles zgłupiał i nie potrafił odpowiedziec, zacz±ł się j±kać. Na koniec po chwili ciszy mowi, ze przeprasza ale to bl±d systemu. Przenosz±c numer, za wczesniej o 1miesi±c, twierdzili ze przepadł numer i niestety nic nie zrobi±, po kolejnym tel mowi konsulatat, ze numer nie przepadnie a będzie Po 3 telefonie twierdzi inny, ze przepadl numer w kosmos wyleciał :) to cytat po napisaniu emaila, odpisuj±, ze przepadł numer po wykonaniu telefonu przedstawiam wczesniejsze stanowiska5min ciszy i jednak, ze nie przepadł i będzie, po wysłaniu pisma w koncu odpisal ze nie przepadnie. Ogolnie z BOKIEM sredie doswiadczenia. Jesli chodzi o przeniesienie numeru to odrazu zastrzec sobie otrzymywanie markietingowych info, i wyłacz granie na czekanie bo za to skasuj± cię pozdrawiam AT |