PLAY opinie

Data: 2011-08-21 10:53:49
Autor: Ryszard C
PLAY opinie

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości news:j2jlhu$bcv$1news.task.gda.pl...
Mam zamiar przenieś się z Plusa do Play, bo wygląda na to, że za te same 300 minut miesięcznie zapłacę znacznie mniej.
Czytam bardzo różne opinie o Play. Jak to jest z nimi faktycznie?
Ma ktoś praktyczne doświadczenia?
Warto ryzykować przejście od sprawdzonego operatora dla oszczędności 50 zł miesięcznie?
Jacek

Byłem w Plusie 12 lat. Przeszedłem do PLAY-a, jestem już prawie rok i sobie chwalę. Opłaty o wiele niższe za te same usługi. Zasięg i jakość rozmów na podobnym poziomie. Z internetu nie korzystam. Za rok jeśli PLAY dalej będzie tak samo korzystny w stosunku do innych operatorów, to zostanę. Z BOK-u korzystałem tylko raz i udzielili mi prawidlowej informacji. Wszelkie pozostale usługi i informacje dostępne są na stronie www i są dla mnie zrozumiałe, korzystam z nich w miarę potrzeb i działają.

Pozdrawiam Rycho

Data: 2011-08-21 11:08:09
Autor: Mikołaj Jopczyński
PLAY opinie
W dniu 2011-08-21 10:53, Ryszard C pisze:

[...]

O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was placi jak za zboze...

Poza tym, chwale sobie pleja - faktycznie, infolinia to beton, u mnie troche lepiej, bo mam "byznesowa".

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

Data: 2011-08-21 11:16:56
Autor: ALEX
PLAY opinie
W dniu N 21 08 2011 11:08, Mikołaj Jopczyński pisze:

O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...

Po to natura dała człowiekowi mózg, by go używał. Skoro niektórzy nie potrafią, to będą przepłacać.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-08-21 11:36:41
Autor: cyberm no
PLAY opinie
O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...
Po to natura da³a cz³owiekowi mózg, by go u¿ywa³. Skoro niektórzy nie
potrafi±, to bêd± przep³acaæ.
to nie ma ¿adnego zwi±zku z mózgiem, wszyscy do PLAY siê nie przenios± zwielu wzglêdów. op³aty kiedy¶ siê zrównaj± z op³atami do pozosta³ych sieci. obecnie oferta faktycznie jest ciekawa (korzystam z PLAY i ORANGE) ale jej op³acalno¶æ zale¿y od wielu czynników. czasem wa¿ny jest koszt rozmowy przychodz±cej :)
--
Robert CyberM

Data: 2011-08-21 10:46:42
Autor: Waldek Godel
PLAY opinie
Dnia Sun, 21 Aug 2011 11:36:41 +0200, cyberm_no_@_spam_tlen.pl napisa³(a):

to nie ma ¿adnego zwi±zku z mózgiem, wszyscy do PLAY siê nie przenios± zwielu wzglêdów. op³aty kiedy¶ siê zrównaj± z op³atami do pozosta³ych sieci.

Czasem wystarczy poczekaæ, przy obecnych bezsensownych cenach W3 to ju¿
d³ugo nie potrwa, bêd± musieli daæ w koñcu korzystne oferty, w tym mniej
z³odziejskie ceny po³±czeñ do P4. W niektórych przypadkach przebicie na
interkonekcie wynosi 100% i wiêcej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Pawe³ "robbo"

Data: 2011-08-22 16:54:05
Autor: ALEX
PLAY opinie
W dniu N 21 08 2011 11:46, Waldek Godel pisze:

[...]

Ale je¿eli kto¶ chce przep³acaæ to dlaczego mu tego zabraniaæ. Oprócz W3+3 jest jeszcze paru MVNO. Jaki problem zmieniæ?

--
ALEX genera³ lejtnant Pod Cusim± flota japoñska nie tylko zatopi³a flotê rosyjsk±, zatopi³a co¶ o wiele wiêcej: mit o wy¿szo¶ci bia³ej rasy :-D

Data: 2011-08-21 12:33:41
Autor: andrzej21
PLAY opinie

U¿ytkownik <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j2qjg8$psu$1news.onet.pl...
O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, > op³acalno¶æ zale¿y od wielu czynników. czasem wa¿ny jest koszt rozmowy
przychodz±cej :)

No to juz raczej problem osoby ktora do mnie dzowni. Zreszta w epoce przenoszenia numerow nigdy nie wiadomo do jakiej sieci dzwonisz. Ja mam obecnie 120 minut + 3 miesiace do Play za darmo + 6 miesiecy dodatkowe 60 minut - i to wszystko w abonamencie za 19 zl brutto miesiecznie. Jestem z Playa bardzo zadowolony. Moze troche za duzo reklam przysylaja sms-ami, ale za 19 zeta moge sie pomeczyc :-)

Data: 2011-08-22 12:08:41
Autor: Amir
PLAY opinie
> O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...

mnie to akurat cieszy :)
trochê spokoju bêde mia³

Poza tym, chwale sobie pleja - faktycznie, infolinia to beton, u mnie troche lepiej, bo mam "byznesowa".

Infolinia to masakra totalna
ale moze o to im chodzi³o:)

Data: 2011-08-25 16:56:52
Autor: perszing
PLAY opinie
W dniu 2011-08-21 10:53, Ryszard C pisze:
informacji. Wszelkie pozostale usługi i informacje dostępne są na
stronie www i są dla mnie zrozumiałe, korzystam z nich w miarę potrzeb i
działają.

Strone www maja beznadziejna. Ciezko jest na niej znalezc cos innego niz aktualnie obowiazujace promocje.

p.

PLAY opinie