PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(

Data: 2009-09-07 22:47:30
Autor: Ircys
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(
On 8 Wrz, 04:38, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> pisze...
Play-Fresh, pewna osoba próbowała się połączyć kiedy mi padła bateria,
w ten spsosób miałem otrzymać jej nr telefonu, po włączeniu otrzymałem
wiadomość "o próbie połączenia" ale niestety w Play-Fresh jest to
tylko SMS typu "flash" - automatycznie nacisnąłem OK i... WSZYSTKO
ZNIKNĘŁO, na zawsze... :(
(przyzwyczajony do takich powiadomień typu normalny SMS w Orange,
gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE
DZWONIŁ???

nie

Ircys

Data: 2009-09-08 02:29:06
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 7:47 am, Ircys <ir...@post.pl> wrote:
> [...]

> gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
> Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE

nie

dziękuję za dogłębną odpowiedź

Data: 2009-09-08 12:28:54
Autor: dwr
Xian Mi Mao pisze:
[...]

dogłębniejsza może być:
nie, nie da się.

Tak już jest w Play na razie...
Pisałem już do nich, że jednak wygodniej jakby to był sms ale coż z tego?

Data: 2009-09-08 04:13:21
Autor: Xian Mi Mao
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(
On Sep 8, 12:28 pm, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>
wrote:
Xian Mi Mao pisze:

> dziękuję za dogłębną odpowiedź

dogłębniejsza może być:
nie, nie da się.

Tak już jest w Play na razie...

Właśnie zadzwoniłem do BOK w Play w tej dokładnie sprawie i pani
konsultantka poinformowała mnie, że oczywiście posiada tę informację
(widzi historię połączeń na monitorze) ale nie może mi jej podać z
powodu "USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH"!
Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Jak
tępy urzędnik-BETON w PRL. Także jej kierownik nie chciał ze mną
rozmawiać.

JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

PO PROSTU MAJĄ W D... KLIENTÓW SIECI PLAY!!!

Data: 2009-09-08 11:53:08
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:13:21 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 04:58:52
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 1:53 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:13:21 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

> JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem :(

Data: 2009-09-08 12:22:52
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:58:52 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

> JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem

ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 06:07:03
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 2:22 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem

ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

ja tam nie wnikam kogo wy tam macie na grupie w tym Playu ale w BOKu
to na pewno

Data: 2009-09-08 03:25:16
Autor: Xian Mi Mao
> [...]

> gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
> Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE

nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Data: 2009-09-08 10:41:20
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 03:25:16 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Ale o co Ci chodzi? Otrzymałeś konkretną odpowiedź -- chciałbyś, żeby użytkownik Ircyś jeszcze Ci to rozwinął?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 11:48:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Chłopczyku.. dostałeś prawdziwą i konkretną odpowiedź, czego jeszcze byś
oczekiwał? napisania na kredowym papierze na 3 strony maszynopisu i podania
na złotej tacy wraz z kubkiem kawy i croissantem?
Może zamiast postawy roszczeniowej, poczytaj sobie zasady usenetu, np. to,
że tutaj się nie "panuje". I że to nie jest firma która dostarcza wsparcie techniczne dla uzytkowników
za ciężką kasę, tylko grupa użytkowników która dzieli się własnymi
doświadczeniami. Dobrowolnie a nie obowiązkowo, więc wypadałoby podziękować
za informację a nie krygować się jak stara panna.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-08 12:44:18
Autor: Andrzej Bogacki
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

tak. Ale tak było tylko w okreslonych sytuacjach np. jak przychodził klient i cos chciał, a nie do konca było wiadomo co, to wtedy pan, czy inna pani pytała go uprzejmie: czego? generalnie chodziło o osmielenie klienta, zeby szybko i sprawnie wyłuszczył co go gnębi.
Jak przychodził klient i pytał o cos konkretnie to dostawał konkretną odpowiedz: nie

Data: 2009-09-08 22:08:24
Autor: J.F.
PLAY: powiadomienie o próbie połšczenia - typu "flash" :(
On Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT),  Xian Mi Mao wrote:
> [...]
> DZWONIŁ???
nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło

Ale co - ma odpowiedz rozbudowac o wyjasnienie na kilka sposobow jak
nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"
:-)

J.

Data: 2009-09-09 02:24:30
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 10:08 pm, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"

ale co jest zablokowane?  identyfikacja dzwoniącego? powiadomienie że
ktoś dzwonił (wraz z podaniem nr) podczas gdy telefon był wyłączony?

JEDYNE co tutaj jest zablokowane to ułatwienie życia klientom - SMS
powiadamiający tez nie wiadomo czemu musi być w formacie "flash" a nie
normalny...

CZASEM to mogą być bardzo istotne informacje!!!

PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(