PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "f lash" :(

Data: 2009-09-07 19:38:18
Autor: Xian Mi Mao
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "f lash" :(
Play-Fresh, pewna osoba próbowała się połączyć kiedy mi padła bateria,
w ten spsosób miałem otrzymać jej nr telefonu, po włączeniu otrzymałem
wiadomość "o próbie połączenia" ale niestety w Play-Fresh jest to
tylko SMS typu "flash" - automatycznie nacisnąłem OK i... WSZYSTKO
ZNIKNĘŁO, na zawsze... :(
(przyzwyczajony do takich powiadomień typu normalny SMS w Orange,
gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)

Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE
DZWONIŁ???

Data: 2009-09-07 22:47:30
Autor: Ircys
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(
On 8 Wrz, 04:38, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> pisze...

nie

Ircys

Data: 2009-09-08 02:29:06
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 7:47 am, Ircys <ir...@post.pl> wrote:
> [...]

> gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
> Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE

nie

dziękuję za dogłębną odpowiedź

Data: 2009-09-08 12:28:54
Autor: dwr
Xian Mi Mao pisze:
[...]

dogłębniejsza może być:
nie, nie da się.

Tak już jest w Play na razie...
Pisałem już do nich, że jednak wygodniej jakby to był sms ale coż z tego?

Data: 2009-09-08 04:13:21
Autor: Xian Mi Mao
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typ u "flash" :(
On Sep 8, 12:28 pm, dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_I_USUN_TO_g_a_z_e_t_a.pl>
wrote:
Xian Mi Mao pisze:

> dziękuję za dogłębną odpowiedź

dogłębniejsza może być:
nie, nie da się.

Tak już jest w Play na razie...

Właśnie zadzwoniłem do BOK w Play w tej dokładnie sprawie i pani
konsultantka poinformowała mnie, że oczywiście posiada tę informację
(widzi historię połączeń na monitorze) ale nie może mi jej podać z
powodu "USTAWY O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH"!
Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Jak
tępy urzędnik-BETON w PRL. Także jej kierownik nie chciał ze mną
rozmawiać.

JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

PO PROSTU MAJĄ W D... KLIENTÓW SIECI PLAY!!!

Data: 2009-09-08 11:53:08
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:13:21 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 04:58:52
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 1:53 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:13:21 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

> JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem :(

Data: 2009-09-08 12:22:52
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 04:58:52 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

> JAKA OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK WYSYŁAJĄ TE SMSY???

LOL skoro Ci go wysłali, trzeba było przepisać i z głowy.

no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem

ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 06:07:03
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 2:22 pm, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> no właśnie w tym stylu jak z wami była ta rozmowa z BOKiem

ROTFL mamy nowego przygłupa na grupie ;-)

ja tam nie wnikam kogo wy tam macie na grupie w tym Playu ale w BOKu
to na pewno

Data: 2009-09-08 03:25:16
Autor: Xian Mi Mao
> [...]

> gdzie te SMSy są normalnie przechowywane)
> Pytanie: CZY DA SIĘ JAKOŚ ODZYSKAĆ INFO Z JAKIEGO NR KTOŚ DO MNIE

nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Data: 2009-09-08 10:41:20
Autor: Olgierd
Dnia Tue, 08 Sep 2009 03:25:16 -0700, Xian Mi Mao napisał(a):

nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Ale o co Ci chodzi? Otrzymałeś konkretną odpowiedź -- chciałbyś, żeby użytkownik Ircyś jeszcze Ci to rozwinął?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd

Data: 2009-09-08 11:48:31
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

Chłopczyku.. dostałeś prawdziwą i konkretną odpowiedź, czego jeszcze byś
oczekiwał? napisania na kredowym papierze na 3 strony maszynopisu i podania
na złotej tacy wraz z kubkiem kawy i croissantem?
Może zamiast postawy roszczeniowej, poczytaj sobie zasady usenetu, np. to,
że tutaj się nie "panuje". I że to nie jest firma która dostarcza wsparcie techniczne dla uzytkowników
za ciężką kasę, tylko grupa użytkowników która dzieli się własnymi
doświadczeniami. Dobrowolnie a nie obowiązkowo, więc wypadałoby podziękować
za informację a nie krygować się jak stara panna.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2009-09-08 12:44:18
Autor: Andrzej Bogacki
PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "flash" :(

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło
"CZEEGO"

tak. Ale tak było tylko w okreslonych sytuacjach np. jak przychodził klient i cos chciał, a nie do konca było wiadomo co, to wtedy pan, czy inna pani pytała go uprzejmie: czego? generalnie chodziło o osmielenie klienta, zeby szybko i sprawnie wyłuszczył co go gnębi.
Jak przychodził klient i pytał o cos konkretnie to dostawał konkretną odpowiedz: nie

Data: 2009-09-08 22:08:24
Autor: J.F.
PLAY: powiadomienie o próbie połšczenia - typu "flash" :(
On Tue, 8 Sep 2009 03:25:16 -0700 (PDT),  Xian Mi Mao wrote:
> [...]
> DZWONIŁ???
nie

Czy jest Pan pracownikiem Play? Ponoć w PRL do klientów się mowiło

Ale co - ma odpowiedz rozbudowac o wyjasnienie na kilka sposobow jak
nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"
:-)

J.

Data: 2009-09-09 02:24:30
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 10:08 pm, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

nie mozna tego zrobic, czy oslodzic "w trosce o bezpieczenstwo i
zadowolenie naszych klientow operacja taka jest celowo zablokowana"

ale co jest zablokowane?  identyfikacja dzwoniącego? powiadomienie że
ktoś dzwonił (wraz z podaniem nr) podczas gdy telefon był wyłączony?

JEDYNE co tutaj jest zablokowane to ułatwienie życia klientom - SMS
powiadamiający tez nie wiadomo czemu musi być w formacie "flash" a nie
normalny...

CZASEM to mogą być bardzo istotne informacje!!!

Data: 2009-09-08 04:54:12
Autor: Xian Mi Mao
[...]
Wszelkie próby dowiedzenia się co ma na myśli spełzły na niczym. Także
jej kierownik nie chciał ze mną porozmawiać.

JAK MOŻE BYĆ TUTAJ MOWA O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH SKORO I TAK
STANDARDOWO SĄ WYSYŁANE TE SMSY WRAZ Z NR DZWONIĄCEGO?

Poprosiłem o zwyczajne POWTÓRZENIE informacji która już raz została do
mnie wysłana. Tym samym nie może więc tutaj być mowy o ujawnieniu
informacji zastrzeżonej - bo wówczas W OGÓLE należałoby zakwestionować
legalność wysyłania SMS o "próbie połączenia" wraz z numerem
dzwoniącego, co jest standardową usługą wszystkich sieci na rynku.

Z tym, że Play wysyła te SMSy jako "flash" czyli inaczej niż inne
sieci - i z tego właśnie wyniknął problem! Jest to pewna niedogodność
dla klienta więc naturalnym wydałoby  się, że firma powinna coś
uczynić w przypadku kiedy niezwykły format SMSa przyczynił się do
utraty bardzo istotnej informacji.

Ogólnie mój kontakt z BOK w Play pozstawił na mnie BARDZO NIEMIŁE
WRAŻENIE, i to nie na skutek odmowy jako takiej a raczej z powodu
krańcowej niekompetencji, bezsensownych uzasadnień, traktowania "per
noga" klienta, niereagowanie na jakiekolwiek argumenty, OGÓLNA NIECHĘĆ
DO KLIENTA RODEM Z PRL - "olewanie" przez kierownika i odmowa rozmowy
z klientem pod żałosnym pretekstem ("z powodu problemów
technicznych").

Szkoda, już miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci Play. Teraz to
się zmieniło.

P.S. Aha, jeszcze dodam, że wysłełem również wiadomość pod ich adres
email - zero reakcji. A na ich stronie www "Mój Play" po zalogowaniu
dane o bilingach NIGDY nie chcą się wyświetlić! (Próbowałem wiele razy
z różnych komputerów różnych IP i o różnych porach dnia.)

Data: 2009-09-08 15:05:04
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości

Szkoda, już miałem bardzo dobrą opinię na temat sieci Play. Teraz to
się zmieniło.

Dziwne ?
Na jakiej podstawie ta bardzo dobra opinia jak od dawna wiadomo na
grupie ze kompletnie olewaja klientow, nawet tych co sie chca do nich
przeniesc z innej sieci.
To nie tajemnica, a Ty nagle z "bardzo dobra opinia" wyjezdzasz ? O
Playu ? Smieszne.
Oni sa tylko tani w utrzymaniu, ot i wszystko.

pozdrawiam,

Data: 2009-09-08 06:14:32
Autor: Xian Mi Mao
On Sep 8, 3:05 pm, "cpt. Nemo" <cpt__n...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi....@gmail.com> napisał w wiadomościnews:b66dbfe4-8f03-44fd-a819-ea3f22287975l13g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

Playu ? Smieszne.
Oni sa tylko tani w utrzymaniu, ot i wszystko.

tani też nie są jakoś nadzwyczajnie, Orange, Heyah i (ostatnio) Era
też już oferują 30gr do wszystkich (Hayah nawet 25gr)

Data: 2009-09-08 19:37:23
Autor: JoteR
"Xian Mi Mao" napisał:

> Oni sa tylko tani w utrzymaniu, ot i wszystko.

tani też nie są jakoś nadzwyczajnie, Orange, Heyah i (ostatnio)
Era też już oferują 30gr do wszystkich (Hayah nawet 25gr)

Ale masz jakieś wsparcie, bo ani w Orange ani w Erze takiej stawki nie ma? Dalej mi sie już nie chce weryfikować tych "rewelacji".

JoteR

PLAY: powiadomienie o próbie połączenia - typu "f lash" :(