PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzw onki

Data: 2009-05-09 11:03:16
Autor: Bolek
PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzw onki

Tak, wiem, że pocztę głosową można ubić wklepując "##002#".
Problem właściwy dotyczy samego przekierowania.

ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / sprawdź stan
"aktywne dla: rozmowy telefoniczne, numer +48790998725"

wybranie opcji
ustawienia / ustawienia połączeń / przekazuj kiedy zajęte / anuluj
nie przynosi żadnego efektu

Z tego co zauważyłem "anuluj" działa poprawnie,
tylko "sprawdź stan" zwraca niepoprawne informacje.
Widocznie mają jakiś błąd w systemie.

Data: 2009-05-09 11:56:17
Autor: spambox
PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzwonki
Z tego co zauważyłem "anuluj" działa poprawnie,
tylko "sprawdź stan" zwraca niepoprawne informacje.
Widocznie mają jakiś błąd w systemie.

To, że telefon na "anuluj" otrzymuje "zrealizowano" nie świadczy o niczym.
Natomiast "sprawdź stan" rzeczywiście zwraca stan faktyczny. Czyli w naszym
przypadku usługę, której jak widać, nie da się tak łatwo wyłączyć. Pewnie
dlatego, że to takie rewolucyjne i wspaniałe, że aż trzeba wszystkich
uszczęśliwić na siłę.

Data: 2009-05-09 17:58:48
Autor: Bolek
PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzw onki

To, że telefon na "anuluj" otrzymuje "zrealizowano" nie świadczy o niczym.

Świadczy przynajmniej o tym że coś tam poszło do operatora.

Natomiast "sprawdź stan" rzeczywiście zwraca stan faktyczny.

U mnie jest wręcz przeciwnie, czyli: "sprawdź stan" zwraca "aktywne dla: rozmowy telefoniczne, numer +48790998725"
a przekierowania nie działają (sprawdzone za pomocą drugiego tel.).

pozdrawiam
Bolek

PLAY - sms'y widmo oraz pytania sprawy inne niż dzw onki