PLAY vs. ORANGE

Data: 2010-04-15 11:34:41
Autor: Tomek Kęcki
PLAY vs. ORANGE
Cześć,

kończy mi się właśnie umowa w Orange i pomarańczowa firma troszkę mnie wyprowadziła w pole kasując mi w trakcie 2 miesięcznego (sic!) procesu przedłużania punkty profit. Stoję teraz przed dylematem czy zostać mimo wszystko z nimi (prawie 10 lat stażu) i zamówić Nokię 6303 za 270 zł czy wziąć numer pod pachę i udać się do konkurencji, która za ten sam aparat i przy podobnym abonamencie na dzień dobry życzy sobie 99 zł.
Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?
--
tomafek

Data: 2010-04-15 11:40:22
Autor: zenzen
PLAY vs. ORANGE
Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

będziesz miał szok płacenia mniej

jk

Data: 2010-04-15 11:42:12
Autor: Tomek Kęcki
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-15 11:40, zenzen pisze:
Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

będziesz miał szok płacenia mniej

Z takim szokiem powinienem sobie dać radę.

A czy ktoś przenosił juz numer z O do Play? Nie ma jakichś schodów/ haczyków?

--
tomafek

Data: 2010-04-15 11:50:09
Autor: Dan W
PLAY vs. ORANGE
A czy ktoś przenosił juz numer z O do Play? Nie ma jakichś schodów/ haczyków?

-- tomafek
Przenosiłem 3 numery i tylko na jednym z był drobny problem: w dniu migracji nie działał od godz 21.30 do godz 0.00 czyli 2,5h :)
Płacę od prawie roku za te same usługi o ponad połowę mniej, więc decyzja była dla mnie bardzo dobra. Pozdrawiam

Data: 2010-04-15 12:00:12
Autor: Tomek Kęcki
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-15 11:50, Dan W pisze:
[...]

No to pierwsza dobra wiadomość dotycząca Orange od dłuższego czasu... :)

--
tomafek

Data: 2010-04-15 13:04:05
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
Tomek Kęcki pisze:

No to pierwsza dobra wiadomość dotycząca Orange od dłuższego czasu... :)

Z przeniesieniem numeru problemów nie miałem
Tylko ...
Co z tego że taniej jak dużym mieście (Lublin) są kłopoty z zasięgiem
Może mam pecha ale nie tylko w pracy (podpiwniczenie) ale i w domu (6 piętro) są kłopoty z dłuższymi rozmowami. Tak po minucie zaczynają być problemy na pewno nie z winy telefonu.
Podpisałem na rok na próbę i na razie podziękuję.

PS. Do "w rodzinie" się nie dodzwonisz "nie ma takiego numeru".

Data: 2010-04-15 13:06:41
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
PS. 2. W sumie mi to wisi bo nie wysyłam ale SMSy nie są wymienne na darmowe minuty. Bulisz po za abonamentem i darmowe minuty nie przechodzą na kolejny miesiąc. Ot takie drobne druczki w umowie :-)

Data: 2010-04-15 17:52:25
Autor: jooseff
PLAY vs. ORANGE
Dnia 15-04-2010 o 14:06:41 z <zch280672@gazeta.pl> napisał:

PS. 2. W sumie mi to wisi bo nie wysyłam ale SMSy nie są wymienne na  darmowe minuty. Bulisz po za abonamentem
Bzdura, tylko w taryfach firmowych

i darmowe minuty nie przechodzą na kolejny miesiąc.
zgadza się

Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2010-04-15 18:45:46
Autor: DanW
PLAY vs. ORANGE
W dniu 15-04-2010 16:52, jooseff pisze:
[...]

Są taryfy dla firm z pakietem złotówek więc wszystko schodzi z abonamentu. Wszystko zależy od tego co ktoś potrzebuje. Pozdrawiam Dan.

Data: 2010-04-16 16:53:10
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
jooseff pisze:
Dnia 15-04-2010 o 14:06:41 z <zch280672@gazeta.pl> napisał:

PS. 2. W sumie mi to wisi bo nie wysyłam ale SMSy nie są wymienne na darmowe minuty. Bulisz po za abonamentem
Bzdura, tylko w taryfach firmowych

Nie interesowałem się tym bo nie używam ale przez prawie rok żyłem w przeświadczeniu że minuty nie są wymienialne na smsy. Może obsługa podała mi info do tych 100% gratis, może na pierwszych rachunkach tak to wyglądało. Faktem jest że mnie to bardziej zdziwiło niż nie przechodzenie minut na następny miesiąc.
Jak się dokładniej wniknie w to przechodzenie minut to ta sławetna niska stawka za minutę już nie robi wrażenia. Grunt to mało płacić za dużo gadania i dobrać odpowiedni-wystarczający abonament.
I tu się kłania opcja orange z kumulacją 2 miesięczną - bezcenne.

PS. Czy ktoś jeszcze oprócz orange oferuje 1000 minut do orange i na stacjonarne po 16.00 i w weekendy za 25 zł/mies.???

Data: 2010-04-16 18:23:40
Autor: JoteR
PLAY vs. ORANGE
"z" napisał:

PS. Czy ktoś jeszcze oprócz orange oferuje 1000 minut do orange
i na stacjonarne po 16.00 i w weekendy za 25 zł/mies.???

Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
Przynajmniej nie w takiej cenie.

JoteR

Data: 2010-04-16 19:03:02
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
JoteR pisze:
Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
Przynajmniej nie w takiej cenie.

A na stacjonarne? :-)

Data: 2010-04-16 20:07:07
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
JoteR wrote:

PS. Czy ktoś jeszcze oprócz orange oferuje 1000 minut do orange
i na stacjonarne po 16.00 i w weekendy za 25 zł/mies.???

Nie, nikt oprócz Orange nie oferuje 1000 minut do Orange.
Przynajmniej nie w takiej cenie.

Kiedyś była taka usługa "Orange bez ograniczeń". Za 60zł netto Orange był free bez limitów całą dobę.
Orange szybko się z tego wycofał (jak też i inni operatorzy w swoich ofertach)

--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2010-04-15 20:04:13
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
zenzen wrote:
Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

będziesz miał szok płacenia mniej

szybko z tego szoku zostanie wyprowadzony stosownymi zmianami

Data: 2010-04-15 12:57:08
Autor: Konsultant z Ery
PLAY vs. ORANGE

Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

1. Wystraczy poczytać o ostatnich problemach z zasięgiem
2.  Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo kaĹźdy ma droĹźej, ale to akurat moĹźe być tez na + :)
3. Nie łudź się że istnieje jakikolwiek opertor z czystą ofertą beż żadnych niespodzianek, które mogą Cie spotkać w trakcie trwania umowy. Przenoszenie się z powodu "mój operator mnie oszukał" to tak naprawdę żaden powód bo nowy też Cię może oszukać - tym bardziej że przez 10 lat w miarę już się nauczyłeć zasad i kruczków w Orange a w Play będziesz musiał się oswoić od nowa
4. Play rzeczywiście odstaje na + z ofertą od wielkiej trójki ale tak naprawdę najlepiej mieć telefon tam gdzie najwięcej dzwonisz bo możesz sobie dokupić jakieś pakiety dodatkowe minut/SMSów czy wybrane numery które z reguły będą obwiązuwały w Twojej sieci + stacjonarne

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-15 13:15:42
Autor: zenzen
PLAY vs. ORANGE
naprawdę najlepiej mieć telefon tam gdzie najwięcej dzwonisz bo możesz sobie

po co mam myslec? Mamtanio w PLAYu i dzwonię wszędzie. Moje rachunki spadły o 50% co najmniej, a kożystam z zasięgu PLUSA i wszystko gra

jk

Data: 2010-04-15 11:29:46
Autor: olgierd
PLAY vs. ORANGE
Dnia Thu, 15 Apr 2010 13:15:42 +0200, zenzen napisał(a):

[...]

Myślę, że spokojnie wysokość rachunków może spaść o 90%, biorąc pod uwagę realne problemy z zasięgiem tam, gdzie sygnał macierzysty jest słaby, ale na tyle silny, że telefon kurczowo trzyma się Play -- może się okazać, że nigdzie nie da się dodzwonić [*]. I to jest najlepszy sposób na to jak komuś za dużo przychodzi płacić za korzystanie z telefonu ;-)

[*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-04-15 07:23:26
Autor: Erazmus
PLAY vs. ORANGE
On 15 Kwi, 13:29, olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

> [...]

na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

U mnie zupełnie inne doświadczenia z Play.
Ja mam na stałe zalogowanego Playa do Plusa i zasięg jest jak ta lala
we Wrocławiu i poza miastem. Nawet przejeżdżając przez lasy wołowskie
miałem zasięg a na firmowych Orange ani jednej.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-15 07:38:53
Autor: BearBag
PLAY vs. ORANGE

[*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem
na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

może zmieć telefon, co to ma wspolnego z Play. Mają najwiekszy zasieg
bo nie dosc że swoje nadajnki to jeszcze Plusa.
Tych sciem o braku zasiegu Playa czasami się już nie da czytać.
Proponuje każdemu kto sie waha kupic starter prepaida za 9zl i
potestować przez tydzień a nie czytać te głupoty na forach i usenecie.

Data: 2010-04-15 07:39:35
Autor: BearBag
PLAY vs. ORANGE

może zmieć telefon,
miało być zmień :D

Data: 2010-04-16 07:41:13
Autor: olgierd
PLAY vs. ORANGE
Dnia Thu, 15 Apr 2010 07:39:35 -0700, BearBag napisał(a):

może zmieć telefon,

miało być zmień :D

Zapewne przeniosę numer do innego operatora ;-) Ogólnie to nie używam go nawet, ale sam w sobie numer mi się bardzo podoba. --

Data: 2010-04-15 20:09:02
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
BearBag wrote:

Proponuje każdemu kto sie waha kupic starter prepaida za 9zl i
potestować przez tydzień a nie czytać te głupoty na forach i usenecie.

Dobra rada.
W przypadku granic zasięgu na 100% zniechęci potencjalnego klienta do usług Play.

Data: 2010-04-16 17:09:33
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
BearBag pisze:

[...]

Nazywaj sobie to jak chcesz ale w dwóch miejscach dla mnie istotnych play nadaje cieniutko a przełączyć na plusa mi się nie udało (k800)
Niby jest wybrany plus ale po kilku minutach znowu wraca play.
Sygnał za słaby żeby normalnie rozmawiać ale dla playa za silny żeby bulić plusowi.

Data: 2010-04-15 13:38:15
Autor: zenzen
PLAY vs. ORANGE
[*] żeby nie było, że bajeruję: jak biorę mojego Pleja na spacer z psem
na obrzeża Wrocławia to jest dramat. Mam 1-2 kreseczki zasięgu, ale próba
ręcznego przelogowania się na Plusa kończy się porażką.

W DC miałem problemy na PLAY po przełączniu na PLusa już NIGDY nie (2 lata)

jk

Data: 2010-04-15 17:32:51
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2010.04.15.11.29.45@rudak.org...
[...]

Teraz to głupoty wypisujesz. _Nigdy_ nie miałem problemów z zalogowaniem się do plusa. Mam ustawiony na auto i telefon sam się przełącza jak spada zasięg.

Data: 2010-04-15 20:13:44
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
qwerty wrote:

Teraz to głupoty wypisujesz. _Nigdy_ nie miałem problemów z zalogowaniem się do plusa. Mam ustawiony na auto i telefon sam się przełącza jak spada zasięg.

Mogę podać tobie przynajmniej jedną przykładową firmę, która przeszła w lipcu do Play z Ery i już w październiku się zastanawiała w jaki sposób jak najtaniej przejść do Plusa bo nie może w pełni z usług obecnej sieci korzystać (pracownicy dodzwonić sie nie mogą pomiędzy sobą).

Data: 2010-04-15 11:50:43
Autor: BearBag
PLAY vs. ORANGE

[...]

a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
innych sieci i tylko liczą zyski. Skonczmy już te głupoty wypisywac.
Każdy może sie przekonać kupując prepaida na próbę.

Data: 2010-04-15 19:04:11
Autor: januszek
PLAY vs. ORANGE
BearBag napisał(a):

a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
innych sieci i tylko liczą zyski.

Kosztem tych, ktorzy do nich dzwonia?

j.

--
bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

Data: 2010-04-15 21:48:21
Autor: PlaMa
PLAY vs. ORANGE
januszek pisze:

a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
innych sieci i tylko liczą zyski.
Kosztem tych, ktorzy do nich dzwonia?

ale to wina playa lub ich userów, że wielka3ka okrada swoich klientów?

Były już tu kiedyś wyliczenia ile kosztuje mtr w kolejnych porach dnia a ile biorą sobie operatorzy.

Data: 2010-04-15 22:29:58
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
PlaMa wrote:

ale to wina playa lub ich userów, że wielka3ka okrada swoich klientów?

A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?
W W3 są taryfy gdzie rozmowa w sieci kosztuje 0,40PLN netto.
Dołóż do tego MTR i będziesz wiedział jakie stawki opek stosuje.

UKE podjęło decyzję, a abonenci płacą i tyle.

Data: 2010-04-16 08:52:59
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hq7sqc$24l$1@news.task.gda.pl...
PlaMa wrote:

[...]

MTR zmalał, a czy W3 zmniejszyła ceny?

Data: 2010-04-16 11:19:48
Autor: barum
PLAY vs. ORANGE
Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):
A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?

Na pewno W3 by tego nie chciała więc dokładają ich abonenci.

varum

Data: 2010-04-16 13:55:36
Autor: J.F.
PLAY vs. ORANGE
On Fri, 16 Apr 2010 11:19:48 +0000 (UTC),  barum wrote:
Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):
A chciałbyś aby W3 dokładała do interesu?

Na pewno W3 by tego nie chciała więc dokładają ich abonenci.

Takie sobie wladze wybrali, to tak maja.

Choc mowiac szczerze to teraz placimy dwa razy mniej, i byc moze
wlasnie dzieki temu. Moze po prostu jest potrzebna taka konkurencja na rynku, zeby klienci
mieli wybor. Co prawda wyobrazam sobie wolna konkurencje inaczej.

J.

Data: 2010-04-15 21:45:27
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
BearBag wrote:

a ja moge podać przykłady setki ludzi i firm ktore przeszły do playa z
innych sieci i tylko liczą zyski.

Ja akurat jestem przykładem osób, które z Play odeszły ze względu na jakość oferty itp.
Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe stawki za połaczenia nie zrekompensują.

Data: 2010-04-16 11:17:25
Autor: barum
PLAY vs. ORANGE
Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):
Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe stawki za połaczenia nie zrekompensują.

No więc w czym problem? Jak ktoś potrzebuje tych usług to wybierze sieć która je ma, a jak nie potrzebuje to po co ma za nie płacić?

barum

Data: 2010-04-16 15:12:55
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
barum wrote:

No więc w czym problem? Jak ktoś potrzebuje tych usług to wybierze sieć która je ma, a jak nie potrzebuje to po co ma za nie płacić?

Zgadza się.
Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty skoro na innych polach leży.
Klient wybiera Play i tyle.
Inny wybierze Heyah, a jeszcze inny Orange.
Każdy według własnych potrzeb wybiera, a jak wspomniałem kasa to nie wszystko.

Data: 2010-04-16 15:22:14
Autor: Piotr M
PLAY vs. ORANGE
Dnia 16-04-2010 o 16:12:55 Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):

Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty  skoro na innych polach leży.

No podniecają się Ci, którym te inne pola nie rzutują, więc dlaczego  mieliby tego nie robić? :)

A dodam jeszcze, że dla większości społeczeństwa co na co dzień zwyczajnie  używają telefon, te pola też nie dotyczą. A nie są w Play tylko dlatego,  że inni też nie, że nie lubią zmian, że nie chcą się fatygować, etc. Tak  myślę.. :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-16 19:33:16
Autor: barum
PLAY vs. ORANGE
Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):
Tylko po co się tak podniecają, że Play jest super bo ma tańsze minuty skoro na innych polach leży.

No ale autor wątku pytał o kasę i Nokię 6303, to co się podniecasz jakimś Blackberry?

barum

Data: 2010-04-16 21:52:40
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
barum wrote:

No ale autor wątku pytał o kasę i Nokię 6303, to co się podniecasz jakimś Blackberry?

Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj, że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać. Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

Data: 2010-04-16 13:07:24
Autor: BearBag
PLAY vs. ORANGE

Dzisiaj pytał o 6303 i kasę, a jutro będzie płakał i wyżalał się tutaj,
że nie może tego czy tamtego a właśnie chciałby z tego skorzystać.
Chciałby ale tego nie ma, a lojalka trzyma.

Zieeeeeew....
Kompletnie naciągane argumenty żeby nie rzec że ich absolutny brak.
Dla mnie OT.

Data: 2010-04-16 20:34:05
Autor: barum
PLAY vs. ORANGE
[...]

No, może. Na razie to ty się wyżalasz, że nie chce dać się (na wszelki wypadek) naciągnąć. barum

Data: 2010-04-16 22:47:12
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
barum wrote:

Na razie to ty się wyżalasz

Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów można tu czytać?
To już po woli staje sie nudne.

Data: 2010-04-16 21:26:30
Autor: barum
PLAY vs. ORANGE
Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):
Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów można tu czytać?
To już po woli staje sie nudne.

Wiesz, zacząłeś od jakichś ogólników w stylu "w Play nie da się dodzwonić i już". A potem coś o Blackberry średnio w temacie. To już powoli staje się nudne.

barum

Data: 2010-04-16 23:14:30
Autor: Piotr M
PLAY vs. ORANGE
Dnia 16-04-2010 o 23:47:12 Flo <florian6@gazeta.pl> napisał(a):

Mi to zwisa i powiewa niczym flaga na maszcie tylko ile tych lamentów  można tu czytać?
To już po woli staje sie nudne.

Pewno, po to jest usenet aby o wszystkim gadać i już.
Drugi już się zastanowi.

Data: 2010-04-16 23:29:58
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
Piotr M wrote:

Drugi już się zastanowi.

Wierzysz w cuda?

Data: 2010-04-19 09:11:06
Autor: Tomek Kęcki
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-16 21:52, Flo pisze:

[...]

Nie będę płakał, obiecuję. Telefon zmieniłem na wolnym rynku na taki jak chciałem a nie na taki, jaki mi sugerowano. Lojalka trzyma mnie jeszcze do maja a potem róbta co chceta. Prawda jest taka, że mam dosyć Orange i tak sobie myślę, że niech teraz oszukują mnie inni. Tylko którego oprawcę wybrać - nie wiem (jeszcze).

--
tomafek

Data: 2010-04-16 16:33:08
Autor: Konsultant z Ery
PLAY vs. ORANGE
Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe
stawki za połaczenia nie zrekompensują

z ciekawości zapytam:
jakich usług nie ma w Play?

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-16 17:00:47
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "Konsultant z Ery" <konsultant.ery@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hq9shd$nb$1@inews.gazeta.pl...
z ciekawości zapytam:
jakich usług nie ma w Play?

Okradania swoich klientów?

Data: 2010-04-16 17:16:26
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
Konsultant z Ery pisze:
Pieniądze to nie wszystko. Są usługi, których brak nawet 30-50% niższe
stawki za połaczenia nie zrekompensują

z ciekawości zapytam:
jakich usług nie ma w Play?

Jedna ale dla Kowalskiego ważna - nie przechodzenie minut na kolejny miesiąc. Myślisz że o tym tak po prostu zapomnieli:-)

Data: 2010-04-16 18:57:24
Autor: Konsultant z Ery
PLAY vs. ORANGE
z ciekawości zapytam:
jakich usług nie ma w Play?

Jedna ale dla Kowalskiego ważna - nie przechodzenie minut na kolejny miesiąc. Myślisz że o tym tak po prostu zapomnieli:-)

dla mnie nie jest to usługa tylko cecha pewnej usługi

dla porównania w Erze dla klientów prywatnych też w zasadzie minuty już nie przechodzą ponieważ przy podpisaniu aneksu mamy 2 pakiety minut
1. rozliczany w pierwszej w kolejności, standardowy pakiet minut z abonamentu - do wszytkich, przechodni,
2. rozliczany w drugiej kolejności dodatkowy pakiet do wszystkich oprócz Play - już nieprzechodni :)

no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło musi wygadać poniżej 170 minut

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-16 19:15:11
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
Konsultant z Ery pisze:

[...]

Na takie pakiety nie zwracam uwagi bo nie wiem do kogo przyjdzie mi dzwonić po przekroczeniu normalnego pakietu. Lepiej wtedy brać droższy abonament żeby było jednak taniej.

no i w efekcie klient ma za 70zł 170 + 120 minut i żeby mu coś przeszło musi wygadać poniżej 170 minut

Jak się dobierze odpowiedni abonament to jest lepsze niż nic.
Na te bonusy na poczatku umowy czy nie do wykorzystania nigdy nie zwracam uwagi. To tylko sprytny marketing jest.
Przed podpisaniem umowy trzeba ją dokładnie przeczytać, przemyśleć.
Zamiast pakietów minut w orange wybrałem sobie dwumiesięczne przenoszenie. Akurat mogłem. Niektórzy sciemniają (era) a niektórzy nie widza co to takiego (play)

Data: 2010-04-16 19:17:06
Autor: z
PLAY vs. ORANGE
PS. Kalkulację zawsze robię na cały okres trwania umowy łącznie z ceną telefonu. Na groszach za minutę można się przejechać

Data: 2010-04-16 20:02:14
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
Konsultant z Ery wrote:

z ciekawości zapytam:
jakich usług nie ma w Play?

1. BB BIS-B (zresztą u Was też nie ma pełnego BIS'a)
2. pełnego (porównywalnego z innymi opkami) pokrycia mobilnego internetu.

To tylko z rzeczy z których ja korzystam. O przechodzeniu minut nie wspominam bo mi to jest zbędne.

Data: 2010-04-16 20:31:03
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqa8hd$8ua$1@news.task.gda.pl...
1. BB BIS-B (zresztą u Was też nie ma pełnego BIS'a)

Co to za ustrojstwo i z czym to się je?

2. pełnego (porównywalnego z innymi opkami) pokrycia mobilnego internetu.

A to już nie ma roamingu plusa z gprs/edge?

Data: 2010-04-16 20:42:01
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
qwerty wrote:

1. BB BIS-B (zresztą u Was też nie ma pełnego BIS'a)

Co to za ustrojstwo i z czym to się je?

BlacBerry Internet Service z pełnym dostępem do netu via APN blackberry.net przeznaczony głównie dla terminali BlackBerry.

2. pełnego (porównywalnego z innymi opkami) pokrycia mobilnego internetu.

A to już nie ma roamingu plusa z gprs/edge?

A czy kiedykolwiek mobilny internet Play korzystał z Plus'a?

Data: 2010-04-17 08:05:10
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "Flo" <florian6@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hqaarv$i78$1@news.task.gda.pl...
[...]

To połączenie gprs/edge to nie jest mobilny dostęp do internetu?

Data: 2010-04-17 11:08:57
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
qwerty wrote:

A czy kiedykolwiek mobilny internet Play korzystał z Plus'a?

To połączenie gprs/edge to nie jest mobilny dostęp do internetu?

To inaczej.
Korzystając z taryfy dla połączeń głosowych spróbuj uruchomić w Play zryczałtowany internet.
W Orange można bezproblemowo na numerze głosowym włączyć BE, w Plusi'e można włączyć iPlus'a, a w Play?

Często korzystam z tego rozwiązania wyjeżdżając chociażby na urlopy.
Moi klienci również chwalą sobie taką swobodę. Nie muszą utrzymywać mobilnego internetu, a jedynie włączają sobie usługę na czas wyjazdu.

Data: 2010-04-17 21:27:32
Autor: r.
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-17 11:08, Flo pisze:
qwerty wrote:

[...]

Też można.

pozdrawiam
r.

Data: 2010-04-27 18:04:53
Autor: Flo
PLAY vs. ORANGE
r. wrote:

Też można.

I jaki jest zasięg takiej usługi?

Data: 2010-04-16 07:39:31
Autor: olgierd
PLAY vs. ORANGE
Dnia Thu, 15 Apr 2010 17:32:51 +0200, qwerty napisał(a):

[...]

Ale ja nie piszę jak działa Twój telefon. Mówię o tym jak działa *mój* telefon i *moja* karta.
Zresztą ZTCW temat jest dość powszechnie znany.

Data: 2010-04-16 09:48:56
Autor: qwerty
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:pan.2010.04.16.07.39.31@rudak.org...
Ale ja nie piszę jak działa Twój telefon. Mówię o tym jak działa *mój*
telefon i *moja* karta.

Znaczy telefon nie działa poprawnie

Zresztą ZTCW temat jest dość powszechnie znany.

Kilka osób się skarży. Spójrz ile play ma klientów i jako to jest odsetek.

Data: 2010-04-16 08:01:06
Autor: olgierd
PLAY vs. ORANGE
Dnia Fri, 16 Apr 2010 09:48:56 +0200, qwerty napisał(a):

Zresztą ZTCW temat jest dość powszechnie znany.

Kilka osób się skarży. Spójrz ile play ma klientów i jako to jest
odsetek.

Po pierwsze nie kilka, a po drugie -- uważasz, że choćby 3% klientów takiej sieci pisuje do internetów? ;-) przecież większość może nawet nie kojarzyć o co chodzi. --

Data: 2010-04-15 13:28:20
Autor: Borafu
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-15 12:57, Konsultant z Ery pisze:

Czy są jakieś przeciwwskazania jeśli chodzi o PLAY?

1. Wystraczy poczytać o ostatnich problemach z zasięgiem
Przyznam się, że od 3 lat nie odnotowałem większych problemów w tej kwestii. Oczywiście to zależy od miejsca, w którym się przebywa.

2. Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo każdy
ma drożej, ale to akurat może być tez na + :)
Tak często to czytam, że już, już byłbym gotów uwierzyć, tylko zawsze akurat mnie jakiś telefon dekoncentruje ;-)
W niektórych środowiskach może i tak jest, ale mnie osobiście ten problem w ogóle nie dotknął.

To akurat święta prawda.

Pozdro
--
Borafu

Data: 2010-04-15 14:37:04
Autor: Piotr M
PLAY vs. ORANGE
Dnia 15-04-2010 o 13:57:08 Konsultant z Ery <konsultant.ery@gazeta.pl>  napisał(a):

2.  Jak będziesz w Play nikt nie będzie chciał do Ciebie dzwonić bo  każdy ma drożej, ale to akurat może być tez na +

Że jeszcze takie fajne rzeczy się powtarza.
To niezłego psikusa ktoś może zrobić kolegom, kiedy przeniesie numer i w  podstawówce nic nie rozpowie.

Data: 2010-04-15 22:01:52
Autor: Konsultant z Ery
PLAY vs. ORANGE
> [...]

To niezłego psikusa ktoś może zrobić kolegom, kiedy przeniesie numer i w podstawówce nic nie rozpowie.

wiecie, no sporo ludzi do mnie dzwoni z zapytaniem jakie prefiksy ma Play albo jak można sprawdzić czy dany znajomy nie jest przypadkiem w Play (najlepiej spytać się przy okazji w rozmowie no ale niektórym prościej zadzwonić na infolinię)

w Erze pojawiło się ostatnio sporo pakietów do wszystkich oprócz P4, a nawet stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty abonamentowe nie obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

--
Pracownik Hotline Era

Data: 2010-04-15 22:55:11
Autor: DanW
PLAY vs. ORANGE
W dniu 15-04-2010 22:01, Konsultant z Ery pisze:
> [...]

nawet stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty
abonamentowe nie obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

To tylko świadczy o sieci ERA i to nie najlepiej :)

Data: 2010-04-16 18:47:58
Autor: darek638
PLAY vs. ORANGE
Użytkownik "Konsultant z Ery" <konsultant.ery@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hq7rdr$9a0$1inews.gazeta.pl...
w Erze pojawiło się ostatnio sporo pakietów do wszystkich oprócz P4, a nawet stworzono ostatnio taryfę Nowa Firma gdzie "darmowe" minuty abonamentowe nie obowiązują do Play, Polsatu i Rydzyka

Bo takie rzeczy to tylko w Erze:) I to jest jeden z kilku powodów dla których omijam tę sieć szerokim łukiem.

Data: 2010-04-16 15:21:05
Autor: Tomek Kęcki
PLAY vs. ORANGE
W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:

To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

--
tomafek

Data: 2010-04-17 03:13:15
Autor: Erazmus
PLAY vs. ORANGE
On 16 Kwi, 15:21, Tomek Kęcki <toma...@tnij.gmail.com> wrote:
W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:

To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

120 min za 14,50 w Play - umowa na 12 miesięcy bez telefonu. Koszt
minuty w abo 12 groszy.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-04-17 12:28:20
Autor: JoteR
PLAY vs. ORANGE
"Erazmus" napisał:

120 min za 14,50 w Play - umowa na 12 miesięcy bez telefonu.

Ale wątkotwórca chce z telefonem - przecież rozważa odejście z Orange właśnie za względu na bandyckie ceny pomarańczowych aparatów. Przeczytaj wistującego posta. Gdyby chciał bez telefonu, to z pewnością przeszedłby na prepaid, gdzie - według grupowej ideologii - jest najtaniej.

Koszt minuty w abo 12 groszy.

Nie, to niemożliwe, taniej niż w najtańszym prepaidzie - mBanku? I to do wszystkich sieci bez gwiazdek? Co za cios... ;->

JoteR

Data: 2010-04-17 14:45:05
Autor: Marcin Mokrzycki
PLAY vs. ORANGE
On Sat, 17 Apr 2010 12:28:20 +0200, JoteR wrote:

[...]

Jest jedna gwiazdka - taka cena jest pod warunkiem, że w każdym miesiącu
wydzwonisz dokładnie 120 min.

--
Marcin Mokrzycki
gg:659336  o2:mmokrzycki

Data: 2010-04-18 11:22:35
Autor: JoteR
PLAY vs. ORANGE
"Marcin Mokrzycki" napisał:

Jest jedna gwiazdka - taka cena jest pod warunkiem, że w każdym miesiącu
wydzwonisz dokładnie 120 min.

Rzecz oczywista, że niewygodne dla mnie fakty dyskretnie pomijam  ;->

JoteR

Data: 2010-04-17 17:03:28
Autor: jooseff
PLAY vs. ORANGE
Dnia 17-04-2010 o 13:28:20 JoteR <joter@pf.pl> napisał:

"Erazmus" napisał:

[...]

Jeśli weźmie z telefonem, to przy przeniesieniu średni abo mu wyjdzie  25,38/mc.

Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2010-04-17 08:52:30
Autor: DanW
PLAY vs. ORANGE
W dniu 16-04-2010 15:21, Tomek Kęcki pisze:
W dniu 2010-04-15 11:34, Tomek Kęcki pisze:

To może spytam inaczej: czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

Przenieś numer do PLAY, oszczędności z pewnością bardzo miło Cię zaskoczą.

Data: 2010-04-17 11:21:00
Autor: JoteR
PLAY vs. ORANGE
"DanW" napisał:

 czy są jakieś godne polecenia alternatywy dla
abonamentu 25 zł miesięcznie w Orange.

Przenieś numer do PLAY, oszczędności z pewnością bardzo miło
Cię zaskoczą.

Jakie oszczędności, skoro w PLAY nie ma abonamentu 25 PLN, najtańszy jest za 29 PLN? ;->

JoteR

Data: 2010-04-17 22:09:17
Autor: Mumin
PLAY vs. ORANGE
Tomek Kęcki pisze:
[...]

O, mnie ta firma potraktowała identycznie i też byłem u nich 10 lat. Nawet gorzej chyba bo miałem już telefon po cenie z upustem z p-tów Profit, ale okazał się uszkodzony. W salonie poradzili mi odstąpić od umowy kupna telefonu, ale nie odstępować od umowy o abonament. Takie tez pismo wystosowałem i telefon odesłałem. W firmie Orange pracują chyba analfabeci bo razem z rezygnacją z zakupu tego egzemplarza telefonu, rozwiązali mi też aneks o przedłużeniu umowy. Zadzwoniłem do konsultanta, który powiedział "Niech się Pan nie martwi, podpiszemy po prostu drugą taką samą umowę i na pewno nie będzie Pan stratny". A potem okazało się, że p-ty Profit już przepadły i za ten sam telefon musiałbym już zapłacić o 250zł więcej. Podziękowałem i jestem w Play gdzie ten sam telefon dostałem za 1zł. Z przenoszeniem numeru nie było najmniejszych problemów, ale faktycznie zasięg często jest na granicy, czego w Orange nie było.

--
Pozdrawiam,
Mumin

PLAY vs. ORANGE