PLAY - zdejmuje simlocka z modemow

Data: 2009-05-27 11:38:57
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
Witam,

Taka informcja byla podawana jakis czas temu tu na grupie.
No dobra, to teraz taka historia. Dluga. Bo to w sumie ze 45 minut trwalo. \Poszedlem do Playa w Zlotych Tarasach w W-wie. W pon. kolejka straszna.
Bylem ponownie wczoraj.
Co z tego ze pierwszy w kolejce, skoro z 15-20 minut czekalem konsultanta.
Czy oni w ogole tam nie za duzo ludzi zatrudniaja?
Bo np. kolejki pilnuje mila pani, ale ona nie potrafi na zadne pytania odpowiadac (czym sie roznia te modemy (maja HUAWEIe o roznych numerkach)? -A, jedne sa starsze, drugie nowsze i maja nowszy soft... i dalej w tym stylu), tylko kieruje do konsultantow wyzszej rangi.

Mi sie trafila kierownik salonu.

- Czy moglbym oddac modem do zdjecia SIMlocka.
- Nie mozna - to dotyczy tylko telefonow.
- Telefonow to wiem, ale czytalem, ze od pewnego czasu jest akcja zdejmowania w modemach.

Pani nic nie wiedziala.
- Ale czy moglaby sie pani tego dowiedziec?
Ale w koncu jakis przechodzacy pracownik stwierdzil, ze bylo cos takiego, fakt, ALE PLAY TO ZDEMENTOWAL.
No to ja dalej do tej pani kierownik:
- Czy istnieje w takim razie jakas inna mozliwosc zdjecia SIMlocka?
- Tak, ale jak skonczy sie panu umowa.
Ja na to, ze nie mam umowy, tylko prepaid i wyjmuje oryginalne pudelko z modemem.
- Mam prepaida kupionego w ofercie ING.
- A to nie wiem.
- Nie ma mozliwosci zdjecia tego simlocka?
- A to nie wiem, pan sobie zadzwoni do BOKu.

Ja na to, ze nie mam telefonu w Play.
- No to pan zadzwoni pod numer taki [...]. Mozna z kazdego telefonu.
- Ale po stawkach playowych? - pytam
- Ano tak.
- A pani nie moze sie tego dowiedziec?
Przeciez to chyba dosc podstawowa informacja.
- Nie moge - klienci czekaja - a telefon mam zajety.
- To macie tylko jeden sluzbowy telefon?
- Tak, tylko ten moj. Niech pan poczeka.
Czekam, ale widze ze ona zalatwia 5 spraw na raz i chyba sie nie doczekam.
Mija kolejne 15 minut.
Na szczescie jakis zapytany przeze mnie konsultant, zdaje sie lepiej poinfomowany, poinformowal mnie ze modemy na karte mozna pozbawic simlocka w serwisie, ale za oplata 500zl.

No to ja do tej kierowniczki.
- Ten oto pracownik wlasnie udzielil mi kompetentnej odpowiedzi, a pani tylko patrzyla sie w pudelko po modemie jak sroka w gnat i najpierw odsylala mnie pani do BOKU, a potem udawala ze gdzies dzowni. I co pani na to?
- Prosze mnie nie obrazac. I pan najpierw pytal o abonament.
- Nie, ja pytalem o prepaid, a pani udzielala mi niepotrzebnych mi wiadomosci nt postepowania przy zdejmowaniu SIMlocka w przypadku abonamentu.
- Nie, prosze pana.
- Tak, prosze pani, jest pani niekompetentna i do widzenia.

Koniec przedstawienia.
Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

TA

Data: 2009-05-27 18:42:33
Autor: Jakub Danecki
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.
Wszystkie prepaidy (w tym i modemy) mogą zostać odblokowane zgodnie z
regulaminem i cennikiem (modemy kosztowały chyba po 500 PLN za sztukę).
Nikt nic nie dementował, tylko nikt jasno tego nie powiedział. Wszystko
masz w regulaminie i cenniku. Na stronie. 5 minut szukania i czytania.

Jakub

Data: 2009-05-27 21:58:20
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <gvk1ip$6g6$1@inews.gazeta.pl>,
 "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

> Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.

To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

[...]

Czyli nic nowego.
Ja opieralem sie na relacji tutaj, na grupie. AFAIR zw watku wynikalo podawal ze PLAY zdejmuje bezplatnie simlocki ze wszystkich modemow.
Zreszta - jakos z miesiac temu w tym samym punkcie Playa w Zlotych Tarasach to wlasnie mi powiedziano.

TA

Data: 2009-05-27 13:21:11
Autor: Ircys
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
On 27 Maj, 21:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze...
>    Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.
To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
upomnieć

Ircys

Data: 2009-05-27 23:09:23
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <332345db-737a-4d68-b548-2a33fdd3592a@c36g2000yqn.googlegroups.com>,
 Ircys <ircys@post.pl> wrote:

On 27 Maj, 21:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze...
> To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
upomnieć

No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

TA

Data: 2009-05-28 00:28:46
Autor: Jakub Danecki
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

To zależy, kiedy kupiłeś modem. Weź do ręki regulamin, który podspisałeś
wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

Jakub

Data: 2009-05-28 13:30:31
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <gvklru$245$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

1. Ja nie mam modemu 'na abonament' tylko 'on-line'.
Ale co to zmienia?
2. W regulaminie ktory dostalem nie ma slowa o zdejmowaniu simlocka
3. Regulamin regulaminem, ale przeciez - jak sie okazuje - Play podjal decyzje o zdejmowaniu simlockow niejako wbrew dotychczasowym umowom.
Mylisz, ze nie mial prawa?

TA

Data: 2009-05-29 10:16:22
Autor: W
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
 wystukał, co następuje:

Witam,

Taka informcja byla podawana jakis czas temu tu na grupie.
No dobra, to teraz taka historia. Dluga. Bo to w sumie ze 45 minut trwalo. - Czy moglbym oddac modem do zdjecia SIMlocka.
- Nie mozna - to dotyczy tylko telefonow.
- Telefonow to wiem, ale czytalem, ze od pewnego czasu jest akcja zdejmowania w modemach.
[...]
Koniec przedstawienia.
Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

blog rzecznika:
http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/148602/plotki+o+modemach.html ?