PLAY - zdejmuje simlocka z modemow

Data: 2009-05-27 18:42:33
Autor: Jakub Danecki
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.
Wszystkie prepaidy (w tym i modemy) mogą zostać odblokowane zgodnie z
regulaminem i cennikiem (modemy kosztowały chyba po 500 PLN za sztukę).
Nikt nic nie dementował, tylko nikt jasno tego nie powiedział. Wszystko
masz w regulaminie i cenniku. Na stronie. 5 minut szukania i czytania.

Jakub

Data: 2009-05-27 21:58:20
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <gvk1ip$6g6$1@inews.gazeta.pl>,
 "Jakub Danecki" <jak_wytnijto@danecki.net> wrote:

> Ale jak to jest z tymi simlockami w Playu?

Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.

To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

[...]

Czyli nic nowego.
Ja opieralem sie na relacji tutaj, na grupie. AFAIR zw watku wynikalo podawal ze PLAY zdejmuje bezplatnie simlocki ze wszystkich modemow.
Zreszta - jakos z miesiac temu w tym samym punkcie Playa w Zlotych Tarasach to wlasnie mi powiedziano.

TA

Data: 2009-05-27 13:21:11
Autor: Ircys
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
On 27 Maj, 21:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze...
>    Simlocki zdejmują od ręki z każdego urządzenia kupionego w abonamencie.
To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
upomnieć

Ircys

Data: 2009-05-27 23:09:23
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <332345db-737a-4d68-b548-2a33fdd3592a@c36g2000yqn.googlegroups.com>,
 Ircys <ircys@post.pl> wrote:

On 27 Maj, 21:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world pisze...
> To od reki czy po okresie wygasniecia umowy???

Od ręki (przy podpisywaniu umowy) ale zazwyczaj trzeba się o to
upomnieć

No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

TA

Data: 2009-05-28 00:28:46
Autor: Jakub Danecki
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
No to ciekawe. Bo w tym punkcie Playa przekonywali mmie, ze w przypadku modemow to dopiero po zakonczeniu umowy.

To zależy, kiedy kupiłeś modem. Weź do ręki regulamin, który podspisałeś
wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

Jakub

Data: 2009-05-28 13:30:31
Autor: Titus Atomicus
PLAY - zdejmuje simlocka z modemow
In article <gvklru$245$1@inews.gazeta.pl>,
> [...]

wraz z umową i przeczytaj - wszystko masz tam napisane. Następnie pokaż
odpowiednio dobrany punkt, jeżeli człowiek w punkcie się myli.

1. Ja nie mam modemu 'na abonament' tylko 'on-line'.
Ale co to zmienia?
2. W regulaminie ktory dostalem nie ma slowa o zdejmowaniu simlocka
3. Regulamin regulaminem, ale przeciez - jak sie okazuje - Play podjal decyzje o zdejmowaniu simlockow niejako wbrew dotychczasowym umowom.
Mylisz, ze nie mial prawa?

TA

PLAY - zdejmuje simlocka z modemow