PLAY znowu mnie spamuje

Data: 2011-06-09 14:51:04
Autor: Titus Atomicus
PLAY znowu mnie spamuje
Witam,
Co zrobic, zeby PLAY nie przysylal mi wciaz tych swoich kretysnkich propozycji?
OStatnio namawiaja mnie do wziecia udzialu w konkursie i wysylania smsow...
TA

Data: 2011-06-09 14:53:08
Autor: Amir
PLAY znowu mnie spamuje
> Co zrobic, zeby PLAY nie przysylal mi wciaz tych swoich kretysnkich
propozycji?
OStatnio namawiaja mnie do wziecia udzialu w konkursie i wysylania
smsow...

Mam nadzieję, ze jest na to sposob,
w erze wywalczyłem po reklamacji od 2 lat ani jednej reklamy nie dostał
zupełnie nic!
niedlugo zmieni mi się era na play.

i obawiam się, ze zacznie się jazda
AT

Data: 2011-06-09 15:48:52
Autor: Pete
PLAY znowu mnie spamuje
W dniu 09.06.11 14:51, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

STOP na 8033 (0 zl za SMS)

--
Pete

Data: 2011-06-12 19:13:52
Autor: Grzexs
PLAY znowu mnie spamuje

A czy to aby nie dotyczy tylko tego jednego konkretnego konkursu: <http://www.autowplay.pl/> – uwaga! to jest spam – strona konkursu, nie wchodź, jeśli nie musisz!

--
Grzexs

Data: 2011-06-13 19:46:59
Autor: Titus Atomicus
PLAY znowu mnie spamuje
In article <it2s4j$1g$1@inews.gazeta.pl>,
 Grzexs <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> wrote:

> STOP na 8033 (0 zl za SMS)

A czy to aby nie dotyczy tylko tego jednego konkretnego konkursu: <http://www.autowplay.pl/> - uwaga! to jest spam - strona konkursu, nie wchodź, jeśli nie musisz!

No wlasnie takie odnioslem wrazenie po przeczytaniu tego co powyzsze (tez mi to google wyrzucilo).

TA

Data: 2011-06-17 15:08:01
Autor: Pete
PLAY znowu mnie spamuje
[...]

> [...]