PLENER FOTOGRAFICZNY

Data: 2012-06-19 13:25:44
Autor: Tomasz Jedzok
PLENER FOTOGRAFICZNY
Zapraszam wszystkich na Spontaniczny Plener Fotograficzny
Termin: 29.06 - 01.07.2012
Miejsce: Pensjonat Florian, Ostravice, Czeska Republika http://www.rsskalka.cz/florian.php
Koszt: dorosli 580 Kc (92 zl), dzieci 480 Kc (76 zl) za caly plener z wyzywieniem.
Plan: Piatek - ognisko, Sobota - wyjscie na Lysa Góre, wieczorem Czeskie karaoke :-), Niedziela - zwiedzanie Czeskiego Cieszyna i okolic.
Na miejscu jest boisko, jezioro, bar do naszej dyspozycji i restauracja. Mozliwosc jazdy konnej.
Poniewaz zaczyna sie sezon prosze o szybka decyzje kto jedzie i zgloszenia na tjedzok@yahoo.com
Jest mozliwosc zostania na dluzej dla chetnych.

Pozdrawiam
Tomasz Jedzok

Data: 2012-06-19 13:27:49
Autor: Tomasz Jedzok
PLENER FOTOGRAFICZNY
Co wieczór bedzie slajdowisko, wiec prosze zabrac zdjecia na nosniku USB lub SD.

Data: 2012-06-20 06:10:12
Autor: Marek Dyjor
PLENER FOTOGRAFICZNY
Tomasz Jedzok wrote:
Co wieczór bedzie slajdowisko, wiec prosze zabrac zdjecia na nosniku
USB lub SD.

hm...

to sie raczej powinno nazywac JPGowisko albo plikowisko :)

Data: 2012-06-20 09:35:15
Autor: Henry(k)
PLENER FOTOGRAFICZNY
Dnia Wed, 20 Jun 2012 06:10:12 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

to sie raczej powinno nazywac JPGowisko albo plikowisko :)

Ale ma jedną ważną przewagę nad tradycyjnym - pokazujący też może zasnąć
podczas swojego przekazu bo zdjęcia się będą zmieniać same ;-)

Pozdrawiam,
Henry

Data: 2012-06-20 17:02:22
Autor: JA
PLENER FOTOGRAFICZNY
On 2012-06-20 07:35:15 +0000, "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

Ale ma jedną ważną przewagę nad tradycyjnym - pokazujący też może zasnąć
podczas swojego przekazu bo zdjęcia się będą zmieniać same ;-)

Przy tradycyjnym też się da. Tylko trza magazynek okrągły mieć.
:-)
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2012-06-20 17:36:53
Autor: Marek Dyjor
PLENER FOTOGRAFICZNY
On 2012-06-20 07:35:15 +0000, "Henry(k)"

ech  stare dobre czasy...

Data: 2012-06-20 18:09:34
Autor: Marek Wyszomirski
PLENER FOTOGRAFICZNY
W dniu 2012-06-19 14:25, Tomasz Jedzok pisze:

Zapraszam wszystkich na Spontaniczny Plener Fotograficzny
Termin: 29.06 - 01.07.2012
[...]

Ale masz Tomku talent do trafiania z terminami plenerĂłw!
29.06 mam ślub córki, a 1.07 imieniny żony...
Pozostaje życzyć Wam wszystkim wesołej zabawy i udanych zdjęć!

--
Pozdrawiam!
Marek Wyszomirski (wyszomir@toya.net.pl)

Data: 2012-06-20 21:03:04
Autor: JA
PLENER FOTOGRAFICZNY
On 2012-06-20 16:09:34 +0000, Marek Wyszomirski <wyszomir@toya.net.pl> said:

29.06 mam ślub córki,

Gratulacje.

Data: 2012-06-20 21:18:26
Autor: Marek Wyszomirski
PLENER FOTOGRAFICZNY
On 2012-06-20 16:09:34 +0000, Marek Wyszomirski <wyszomir@toya.net.pl>
said:

29.06 mam ślub córki,

Gratulacje.

Dziękuję!

Data: 2012-06-21 20:59:01
Autor: danpe_
PLENER FOTOGRAFICZNY

On 2012-06-20 16:09:34 +0000, Marek Wyszomirski <wyszomir@toya.net.pl>
said:

29.06 mam ślub córki,

Gratulacje.

Dziękuję!

Bez obrazy, moze u mnie sa inne zwyczaje, ale czego sobie gratulujecie?
Corka jakas niewydarzona czy co?

danpe_
gg:827748

Data: 2012-06-21 21:49:57
Autor: Marek Wyszomirski
PLENER FOTOGRAFICZNY
W dniu 2012-06-21 20:59, danpe_ pisze:

29.06 mam ślub córki,

Gratulacje.

Dziękuję!

Bez obrazy, moze u mnie sa inne zwyczaje, ale czego sobie gratulujecie?
Corka jakas niewydarzona czy co?

Cóż - jak widać obyczaje bywają różne. Na pewno nie odebrałem wypowiedzi Jarka w ten sposób - choćby dlatego, ze nie zna mojej córki. Natomiast po Twojej poczułem się... tak jakoś niekomfortowo:-(

Data: 2012-06-22 08:17:49
Autor: bans
PLENER FOTOGRAFICZNY
W dniu 2012-06-21 20:59, danpe_ pisze:

Bez obrazy, moze u mnie sa inne zwyczaje, ale czego sobie gratulujecie?
Corka jakas niewydarzona czy co?

Życie kobiety dzieli się na trzy etapy: wkurza ojca, wkurza męża i wkurza zięcia.

Gratulujemy ojcu przejścia córki do drugiego etapu ;)

--
bans

Data: 2012-06-22 09:43:01
Autor: Pawel Gancarz
PLENER FOTOGRAFICZNY
W dniu 2012-06-21 20:59, danpe_ pisze:
Bez obrazy, moze u mnie sa inne zwyczaje, ale czego sobie gratulujecie?
Corka jakas niewydarzona czy co?

Co to za region, ten "u ciebie"? Wolałbym go omijać z daleka.
--
We all go a little mad sometimes.
Norman Bates

PLENER FOTOGRAFICZNY