PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie

Data: 2016-12-17 05:34:46
Autor: bankomaniacy.pl
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
W dniu środa, 14 grudnia 2016 17:14:43 UTC+1 użytkownik mx napisał:
Może się BLIK upowszechni?

też mam taką nadzieję i nawet próbuję promować BLIKa na blogu, niekoniecznie piszą tylko o promocjach.
Kategoria z wpisami BLIK o http://bankomaniacy.pl/category/blik/ Ogólny opis co to jest BLIK, jak płacić itd. w http://bankomaniacy.pl/co-to-jest-blik-czy-blik-jest-bezpieczny/ jeśli ktoś ma życzenie, to zapraszam.

Data: 2016-12-18 09:29:10
Autor: pueblo
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
Witaj , 17 gru 2016 w
napisałeś/aś:
[...]

A, to może rozwiejesz moje wątpliwości. Wydaje mi się, że wypłata blikiem z bankomatu jest bezpłatna chyba we wszystkich bankach i z dowolnego bankomatu, który daje tę możliwość?
I czeki. Nie wiem, czy czek jest opcją jednorazowego użytku. Czy można płacić nim kilkukrotnie do osiągnięcia nominalnej kwoty czeku? I to samo z wypłatami z bankomatu - czek na 100, czy można wybrać 2x50?

Data: 2016-12-18 14:59:33
Autor: Slavekk
napisałeś/aś:

[...]

Niekoniecznie.
To zależy od banku, dla którego "blikujesz"
Np BLIK z mBanku ma taką właściwość jak pisałeś tzn. masz więcej darmowych bankomatów przez BLIK niż przy użyciu karty mBanku.
Za to PKO po okresie promocji BLIKA wprowadził opłaty takie same jak dla karty - darmowe w bankomatach PKP i BZWBK, płatne w pozostałych.

Sławek

Data: 2016-12-19 14:03:09
Autor: bankomaniacy.pl
napisałeś/aś: > W dniu środa, 14 grudnia 2016 17:14:43 UTC+1 użytkownik mx napisał:
> niekoniecznie piszą tylko o promocjach. Kategoria z wpisami BLIK o
> [...]
Dziękuję za uwagi.
Niekoniecznie. Napisz z aplikacji którego banku korzystasz, to mogę to sprawdzić, np. dla PKO było za darmo ze wszystkich do 18 maja 2015: https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/wyplaty-blik-z-bankomatow-zakonczenie-promocji/
I czeki. Nie wiem, czy czek jest opcją jednorazowego użytku. Czy można płacić nim kilkukrotnie do osiągnięcia nominalnej kwoty czeku? I to samo z wypłatami z bankomatu - czek na 100, czy można wybrać 2x50?
Dodane informacje o czekach blik.
BTW: czek na 100 zł, można wybrać 100, 50, 20, 70 itp., ale tylko raz.

Data: 2016-12-20 09:50:13
Autor: pueblo
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
Witaj , 19 gru 2016 w
napisałeś/aś:
A, to moze rozwiejesz moje watpliwosci. Wydaje mi sie, ze wyplata
blikiem z bankomatu jest bezplatna chyba we wszystkich bankach i z
dowolnego  bankomatu, kt˘ry daje te mozliwosc?
Niekoniecznie. Napisz z aplikacji kt˘rego banku korzystasz, to moge
to sprawdzic, np. dla PKO bylo za darmo ze wszystkich do 18 maja
2015: https://www.pkobp.pl/aktualnosci/ogolnokrajowe/wyplaty-blik-z-bankoma
tow-zakonczenie-promocji/

Mbank, TMUB, Getin

Jeszcze jedna sprawa - pamiętam, że gdzieś czytałem o limitach przelewów blik, tzn. chyba max 500 zł na przelew i to jest niezależne od tego, jakie limity ma się ustawione na swoim koncie.

Data: 2016-12-27 10:40:00
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu wtorek, 20 grudnia 2016 10:50:16 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:

Jeszcze jedna sprawa - pamiętam, że gdzieś czytałem o limitach przelewów blik, tzn. chyba max 500 zł na przelew i to jest niezależne od tego, jakie limity ma się ustawione na swoim koncie.

Na pewno przechodzi 2500 zł w ramach przelewu BLIK na telefon. Przelew jednego dnia, sprawdzone - na 100% działa, testowane PKOBP Mille A czy da radę przelać więcej, tego nie wiem.
I taka ciekawostka: przelew na telefon, to przelew natychmiastowy.

Data: 2016-12-27 10:49:05
Autor: bankomaniacy.pl
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
W dniu wtorek, 27 grudnia 2016 19:40:02 UTC+1 użytkownik
I taka ciekawostka: przelew na telefon, to przelew natychmiastowy.
Zapomniałem dodać, że to dla banków z BLIK.

Data: 2016-12-28 10:58:40
Autor: J.F.
Użytkownik bankomaniacy  napisał w wiadomości
[...]

http://iko.pkobp.pl/limity/

A tam trzy wersje do wyboru

Przy czym nie bardzo rozumiem - w wersji komfort do 20 tys zl bez pin, a w wersji "zawsze z pin" do 150 zl ?

J.

Data: 2016-12-28 13:23:21
Autor: bankomaniacy.pl
W dniu środa, 28 grudnia 2016 10:58:58 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

Przy czym nie bardzo rozumiem - w wersji komfort do 20 tys zl bez pin, a w wersji "zawsze z pin" do 150 zl ?

Mam konto w PKO, przed chwilą zrobiłem test i wg mnie chodzi o to, że w opcji "zawsze z pin" należy potwierdzić operację kodem pin bez względu na kwotę operacji. Przed chwilą zrobiłem przelew na 1 zł, którą musiałem potwierdzić kodem PIN (w ustawieniach domyślnych chce pin bodajże od 50 zł).
A w opcji komfort tylko potwierdzasz operacje (klikasz ok na ekranie telefonu), ale nie musisz wklepywać PIN. A 20 tys. to wg mnie suma kwot operacji. Uzupełniłem też wpis na blogu.

Data: 2016-12-30 19:39:51
Autor: pueblo
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
Witaj , 28 gru 2016 w
napisałeś/aś:
tys. to wg mnie suma kwot operacji. Uzupełniłem też wpis na blogu.

Wygląda na to, że z tym max 500 coś pomyliłem.

Data: 2017-02-10 13:50:01
Autor: bankomaniacy.pl
PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie
W dniu piątek, 30 grudnia 2016 20:39:52 UTC+1 użytkownik pueblo napisał:
Witaj , 28 gru 2016 w
napisałeś/aś: > tys. to wg mnie suma kwot operacji. Uzupełniłem też wpis na blogu.

Wygląda na to, że z tym max 500 coś pomyliłem.

Nieważne :)

Jako ciekawostkę napiszę, że wykonałem test przelewów BLIK na telefon pomiędzy PKO BP i Millennium (i na odwrót) oraz w tygodniu około 23:30 i jestem mile zaskoczony. Przelew w ciągu kilku sekund znalazł się na rachunku w drugim banku (test w obydwie strony). Jak na razie można przelewać na telefon za darmo.
Opisałem to na stronie, jeśli ktoś ma życzenie zapoznać się z nim, to zapraszam do: bankomaniacy.pl/przelew-w-sobote-przelew-w-niedziele-przelew-w-weekend-przelewy-blik/

PLN 391 110 na nagrody za Blikowanie