PLSU GSM - co trzeszczy

Data: 2016-09-21 03:23:13
Autor: Michal
PLSU GSM - co trzeszczy
Czołem, Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM). Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają? Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg, szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów, jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze. Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie). Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych? Ciekaw jestem waszych opinii.

Data: 2016-09-21 13:13:01
Autor: z
PLSU GSM - co trzeszczy
W dniu 2016-09-21 o 12:23, Michal pisze:
Czołem,

Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

Mnie kilka lat temu do Pleja przyciągnęły nadajniki Plusa za niższe pieniądze :-)

Data: 2016-09-21 13:45:42
Autor: J.F.
PLSU GSM - co trzeszczy
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości grup
Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

Nie wiesz ? Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,
szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy),

A tak ci zalezy na predkosci internetu w telefonie ?
Co dziala za wolno i przydaloby sie szybciej ?

No to kto inny woli zaplacic 5 zl mniej, godzac sie, ze strona laduje sie 3s a nie 1.5 :-)

ilość masztów,

podobna jak pozostalych dwoch.

jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze.

A to musialbym zwrocic uwage - w Orange jest zla jakosc glosu ?

Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę,
ceny telefonów wyższe niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie)

Chyba se bedzie zmieniac.

kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).

Tez roznie bywa.

Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje?
Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?

Jesli nie widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

J.

Data: 2016-09-21 20:02:03
Autor: Przyjazny
PLSU GSM - co trzeszczy
On 2016-09-21 10:23, Michal <michaldziamski@gmail.com> wrote:
Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM). Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

Z tego, że mamy porównanie ;-).

Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,

Nie widzę plusów dodatnich w porównaniu z Orange. Zasięg zarówno w
Warszawie jak i w środku lasu gorszy w Plusie.

szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy),

Ale ten net kosztuje za dużo jak chcesz kartę z samym netem. Np. za 100
GB chcą 90 zł i umowę na rok, a Play 50 bez cyrografu.

ilość masztów,

To ich sprawa, ja chcę móc rozmawiać, jak dadzą radę to może być jeden
masz na całą PL.

jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze.

Jakość połączenia w porównaniu z Orange leży w mule na dnie. W Playu
jakość jest jeszcze trochę lepsza niż w O., ale nigdzie nie ma zasięgu.

kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).

Ja aż tak nie narzekam, równie słaby jak u innych.

Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?

Na kartę to jakieś 100% więcej. W abonamencie jest OK jeśli chcesz
rozmowy nolimit, ale niższe oferty to żart, też jakieś 3x za drogie.

Data: 2016-09-21 20:49:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PLSU GSM - co trzeszczy

"Michal" 8e17f98a-4421-4263-836c-438094847dc0@googlegroups.com

: Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

Może z ,,uczciwości'' Solorza?

-=-

Porównując LTE Virgin (chodzi na Playu, więc chyba na Plusie)
i Orange -- Orange ma zazwyczaj kilka razy lepsze osiągi niż
Virgin.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-21 22:52:21
Autor: ToMasz
PLSU GSM - co trzeszczy
W dniu 21.09.2016 o 12:23, Michal pisze:
Czołem,

Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?
ze złych wyborów klientów? z tego że coś może być tańsze?
Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg, szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy)
sraty pierdaty. (przepraszam) KAtowice, Warszawa Poznań - wygrywa plus. i co z tego? Tam żyją ludzie i mają internet stacjonarny, co 150m masz darmowe wifi. Ty mi powiedz która sieć ma najlepszy zasięg w 20stu dowolnie wybranych plażach bałtyckich i parunastu fjanych zamkach (ruinach zamków). czy takie testy ktoś robił? Nie. pozatym po co, skoro tylko jedna sieć, może korzystać ze wszystkich krajowych nadajników?

[...]

jak dlamnie, poza "muszę mieć zasięg" są dwa stopnie, kryteria. Albo ktoś bierze no limit i wtedy jest mu obojętnie jaka sieć (polecam wikingów bo zawsze działa bok, a tam jest żywa osoba) albo jak najtaniej. O ile wiem, to taniej jest jeśli rodzina i znajomi są w sieci. ja mam na swoim koncie (doładuj, sprawdź ile zostało) 9 numerów. Za "5złna50" dni lub (ostatnio)"za5zł na rok", gadamy w sieci gratis, jeden numer ma 300 minut za 12.5netto.(firma) JEszcze nigdy nie brakło kasy na prepaidach, a teraz jak są korki z coca coli - tym bardziej nie braknie.  ile za to zapłaciłbyś w Plusie? To chyba nie jest różnica 20%?

ToMasz

Data: 2016-09-22 01:28:01
Autor: Robert Tomasik
PLSU GSM - co trzeszczy
W dniu 21-09-16 o 12:23, Michal pisze:

Ciekaw jestem waszych opinii.

1) Bardzo niewiele osób jest w stanie w miarę wiarygodnie porównać wady
i zalety wielu sieci. Przeważnie korzystamy przecież w danym momencie
jednej, może kilku, ale już na pewno nie wszystkich. Ocena, która sieć
jest lepsza również silnie zależy od tego do czego ona służy oraz w
jakich miejscach z nich chcemy korzystać. Po za tym to się zmienia. Dwa
dni temu byłem w miejscu, gdzie trzy lata temu nie było zasięgu PLUS-a,
a teraz jest tam pełna moc.

2) Ilość negatywnych wpisów raczej zależy od ilości klientów sieci, niż
jej faktycznej jakości. Bowiem to przede wszystkim jest uzależnione od
ilości malkontentów i złośliwców. Normalnie, jak coś nie działa, to nie
pisze się na newsy, tylko stara naprawić. Sądzę - bo nie badałem - że
rozkład prawdopodobieństwa napotkania malkontenta jest niezależny od
sieci, tąd wniosek, że to raczej będzie pochodna ilości klientów, niż
jakości.

3) Mało kto będąc zadowolony z sieci pisze o tym na grupach - bo po co.

Data: 2016-09-22 13:29:35
Autor: J.F.
PLSU GSM - co trzeszczy
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości
[...]

I wtedy trafiamy na wazny punkt - obsluga klienta :-)
Zaczyna sie od tego, ze nie mozna sie do niej dodzwonic.

Albo np taki Virgin - sprawdzenie konta mozliwe po zalogowaniu do klubu Virgin, a to mozliwe tylko z komputera "stacjonarnego".
Z przegladarki w telefonie mozna sie dowiedziec tylko, ze obsluga wymaga zainstalowania aplikacji mobilnej.
I jak to naprawic ?

rozkład prawdopodobieństwa napotkania malkontenta jest niezależny od
sieci, tąd wniosek, że to raczej będzie pochodna ilości klientów, niż
jakości.

No, sa jeszcze statystyki przenosic numerow. Ostatnie tu
https://www.uke.gov.pl/prezes-uke-prezentuje-raporty-przeniesienia-numerow-20098

No i z tego by wynikalo, ze najwiecej malkontentow ma T-mobile, a najmniej + :-)

Ale to nie sa duze roznice, z tym, ze utrzymuja sie od dluzszego czasu.

Wieksze sa w druga strone - T-mobile nie potrafi zachecic klienta, a i Plusowi nienajlpiej wychodzi.

J.

Data: 2016-10-03 02:53:13
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
PLSU GSM - co trzeszczy

"J.F." 57e3c0a1$0$15199$65785112@news.neostrada.pl

Z przegladarki w telefonie mozna sie dowiedziec tylko, ze obsluga wymaga zainstalowania aplikacji mobilnej.

Nie tylko. :)   http://leszekc.w.tkb.pl/800400/amory/Screenshot_20160917-194822.png
  http://leszekc.w.tkb.pl/800400/amory/Screenshot_20160917-194908.png

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-22 06:38:11
Autor: Andrzej
PLSU GSM - co trzeszczy
Michal <michaldziamski@gmail.com> wrote:
[...]

W sumie to Robert Tomasik punktem trzecim zamknął dyskusję - komu usługi i
ceny pasują, ten raczej nie czuje potrzeby ogłaszania sam z siebie, że mu u
usługodawcy dobrze.

Nie zgodzę się z opinią, że Plus ma kiepskie ceny - u mnie combo
telefon/TV/internet/bank sprowadza cenę całego interesu gdzieś w okolice
zera, i nikt takiej ofercie nie podskoczy. Obstawiam raczej, że te
narzekania na Plusa/CP to raczej narzekania kanapowych sportowców na
Solorza.

Data: 2016-09-22 10:52:32
Autor: J.F.
PLSU GSM - co trzeszczy
Użytkownik "Andrzej"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:583458710.496211566.899324.none-inv.invalid@news.neostrada.pl...
Nie zgodzę się z opinią, że Plus ma kiepskie ceny - u mnie combo
telefon/TV/internet/bank sprowadza cenę całego interesu gdzieś w okolice
zera, i nikt takiej ofercie nie podskoczy.

A co to za oferta ? Bo jesli sumarycznie prawie za zero - to faktycznie nikt nie podskoczy.

Ale nie ma darmowych obiadow :-)

J.

Data: 2016-09-22 17:33:14
Autor: Andrzej
PLSU GSM - co trzeszczy
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pierwsza edycja SmartDomu (rabat 49 zł na trzecią usługę), świetna polityka
przedłużeniowa telewizji w CP i rabaty od Plus Banku.

Ale nie ma darmowych obiadow :-)

Nie ma. W tym wypadku, za obiad z deserem, panu Solorzowi płaci pan Solorz
:)

Data: 2016-09-25 14:49:55
Autor: Trybun
PLSU GSM - co trzeszczy
[...]

Z tego za co Ty ich chwalisz. Najgorszy spośród krajowych operatorów zasięg. Wielce dyskusyjna prędkość netu. Mam teraz ekstra 30 GB transferu bez limitu prędkości w AERO2*, za cholerę nie jestem w stanie tego wykorzystać, gdy włączę jakiś film to nie sposób tego oglądać, takie przycinki. Wystarczy do routera włożyć kartę Play i filmik śmiga aż milo.. I z jakiej racji miałbym się w jakikolwiek sposób wiązać z tą siecią?

* AERO2 chodzi na łączach Plusa.

Data: 2016-09-25 20:11:37
Autor: re
PLSU GSM - co trzeszczy

Użytkownik "Michal"

[...]

-- -
Z Plusem jak korzystałem to miałem następujące problemy:
- Jak zepsuł się ich router kupiony w umowie wiązanej i nie mogłem korzystać to nie uznali mojej reklamacji dotyczącej abonamentu
- Jak odchodziłem z sieci z jakimś numerem to nie zwolnili numeru bo miałem zerowe konto, musiałem piątaka im zapłacić
- Jak potrzebowałem zaraz po zakupie ustawić konfigurację to czekałem w BOK 1,5 h
- Były chyba jeszcze takie przeboje, że jak nie zapłaciłem 10 zł na ponad 100-złotowy rachunek to mi internet wyłączyli

Jakoś nie mogę zaufać tej sieci, ale pozdrawiam i życzę sukcesów :-)

Data: 2016-09-26 21:37:29
Autor: Poldek
PLSU GSM - co trzeszczy
[...]

Nie wiem, co jest powodem narzekań - ja nie narzekam.
Tzn. nie narzekam na ceny, jakość ogólnie mi odpowiada. Jedyne co może być dla mnie powodem do narzekania to złośliwości w rodzaju "Notka SMS", albo sztuczne komplikowanie taryf, promocji, pakietów, zasad co się z czym nie łączy, takich samych kodów, które włączają co innego w różnych taryfach, które mają nazwy prawie identyczne dla zmylemia, tylko po to, żeby wykołować przeciwnika (klienta). Używam prepaida Plusa od 15 lat i mimo wszystko tak dobrze i tanio jak teraz, to nie pamiętam, żeby było.

PLSU GSM - co trzeszczy