PLSU GSM - co trzeszczy

Data: 2016-09-21 13:45:42
Autor: J.F.
PLSU GSM - co trzeszczy
Użytkownik "Michal"  napisał w wiadomości grup
Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?

Nie wiesz ? Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia :-)

Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,
szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy),

A tak ci zalezy na predkosci internetu w telefonie ?
Co dziala za wolno i przydaloby sie szybciej ?

No to kto inny woli zaplacic 5 zl mniej, godzac sie, ze strona laduje sie 3s a nie 1.5 :-)

ilość masztów,

podobna jak pozostalych dwoch.

jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze.

A to musialbym zwrocic uwage - w Orange jest zla jakosc glosu ?

Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę,
ceny telefonów wyższe niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie)

Chyba se bedzie zmieniac.

kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).

Tez roznie bywa.

Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje?
Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?

Jesli nie widac roznicy, to po co przeplacac ? :-)

J.

PLSU GSM - co trzeszczy