PLSU GSM - co trzeszczy

Data: 2016-09-21 22:52:21
Autor: ToMasz
PLSU GSM - co trzeszczy
W dniu 21.09.2016 o 12:23, Michal pisze:
Czołem,

Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?
ze złych wyborów klientów? z tego że coś może być tańsze?
Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg, szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy)
sraty pierdaty. (przepraszam) KAtowice, Warszawa Poznań - wygrywa plus. i co z tego? Tam żyją ludzie i mają internet stacjonarny, co 150m masz darmowe wifi. Ty mi powiedz która sieć ma najlepszy zasięg w 20stu dowolnie wybranych plażach bałtyckich i parunastu fjanych zamkach (ruinach zamków). czy takie testy ktoś robił? Nie. pozatym po co, skoro tylko jedna sieć, może korzystać ze wszystkich krajowych nadajników?

Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).

Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?

Ciekaw jestem waszych opinii.

jak dlamnie, poza "muszę mieć zasięg" są dwa stopnie, kryteria. Albo ktoś bierze no limit i wtedy jest mu obojętnie jaka sieć (polecam wikingów bo zawsze działa bok, a tam jest żywa osoba) albo jak najtaniej. O ile wiem, to taniej jest jeśli rodzina i znajomi są w sieci. ja mam na swoim koncie (doładuj, sprawdź ile zostało) 9 numerów. Za "5złna50" dni lub (ostatnio)"za5zł na rok", gadamy w sieci gratis, jeden numer ma 300 minut za 12.5netto.(firma) JEszcze nigdy nie brakło kasy na prepaidach, a teraz jak są korki z coca coli - tym bardziej nie braknie.  ile za to zapłaciłbyś w Plusie? To chyba nie jest różnica 20%?

ToMasz

PLSU GSM - co trzeszczy