PLSU GSM - co trzeszczy

Data: 2016-09-22 06:38:11
Autor: Andrzej
PLSU GSM - co trzeszczy
Michal <michaldziamski@gmail.com> wrote:
Czołem, Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM). Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają? Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg,
szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów,
jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) -
wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze. Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe
niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie). Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do
zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą
tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych? Ciekaw jestem waszych opinii.

W sumie to Robert Tomasik punktem trzecim zamknął dyskusję - komu usługi i
ceny pasują, ten raczej nie czuje potrzeby ogłaszania sam z siebie, że mu u
usługodawcy dobrze.

Nie zgodzę się z opinią, że Plus ma kiepskie ceny - u mnie combo
telefon/TV/internet/bank sprowadza cenę całego interesu gdzieś w okolice
zera, i nikt takiej ofercie nie podskoczy. Obstawiam raczej, że te
narzekania na Plusa/CP to raczej narzekania kanapowych sportowców na
Solorza.

Data: 2016-09-22 10:52:32
Autor: J.F.
PLSU GSM - co trzeszczy
Użytkownik "Andrzej"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:583458710.496211566.899324.none-inv.invalid@news.neostrada.pl...
Nie zgodzę się z opinią, że Plus ma kiepskie ceny - u mnie combo
telefon/TV/internet/bank sprowadza cenę całego interesu gdzieś w okolice
zera, i nikt takiej ofercie nie podskoczy.

A co to za oferta ? Bo jesli sumarycznie prawie za zero - to faktycznie nikt nie podskoczy.

Ale nie ma darmowych obiadow :-)

J.

Data: 2016-09-22 17:33:14
Autor: Andrzej
PLSU GSM - co trzeszczy
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Pierwsza edycja SmartDomu (rabat 49 zł na trzecią usługę), świetna polityka
przedłużeniowa telewizji w CP i rabaty od Plus Banku.

Ale nie ma darmowych obiadow :-)

Nie ma. W tym wypadku, za obiad z deserem, panu Solorzowi płaci pan Solorz
:)

PLSU GSM - co trzeszczy