W dniu 2016-09-21 o 12:23, Michal pisze:
Czołem,
Jestem abonentem Plusa, zadowolonym, właśnie przedłużyłem na dwa lata (tylko SIM).
Po grupie widzę większość złych opinii. Z czego one wynikają?
Ja rozumiem - są chyba najdrożsi na rynku ale jakość usług - zasięg, szybkość netu (wygrywają praktycznie wszystkie testy), ilość masztów, jakość głosowa połączenia (w porównaniu z Orange o wiele lepsza) - wszędzie jest dobrze lub bardzo dobrze.
Fakt - oferta cenowa kiepska, zwłaszcza na kartę, ceny telefonów wyższe niż w sklepach (ale to już chyba wszędzie), kontakt z BOK - do luftu (chyba jak wszędzie).
Co jednak jest powodem takich narzekań - w końcu te 10 czy 20% więcej do zapłacenia chyba jakość usług rekompensuje? Naprawdę wszyscy już patrzą tylko gdzie tu zaoszczędzić te 5 złotych?
Ciekaw jestem waszych opinii.
Nie wiem, co jest powodem narzekań - ja nie narzekam.
Tzn. nie narzekam na ceny, jakość ogólnie mi odpowiada. Jedyne co może być dla mnie powodem do narzekania to złośliwości w rodzaju "Notka SMS", albo sztuczne komplikowanie taryf, promocji, pakietów, zasad co się z czym nie łączy, takich samych kodów, które włączają co innego w różnych taryfach, które mają nazwy prawie identyczne dla zmylemia, tylko po to, żeby wykołować przeciwnika (klienta). Używam prepaida Plusa od 15 lat i mimo wszystko tak dobrze i tanio jak teraz, to nie pamiętam, żeby było.