PLUS GSM - Brak 艣ladu po nieudanej pr贸bi e po艂膮czenia

Data: 2013-07-01 07:04:09
Autor: Krzysztof 45
PLUS GSM - Brak 艣ladu po nieudanej pr贸bi e po艂膮czenia
W dniu 2013-07-01 00:47, Robert Tomasik pisze:

Mam telefon w PLUS GSM. Od kilkunastu lat. Ta sama karta, ten sam numer.

Napisa艂em oczywi艣cie maila do operatora, ale to 偶enada. Do kabaretu

Nie pomog臋 Ci w problemie dos艂ownie. Chc臋 tylko powiedzie膰 偶e ja tez by艂em u nich kilkana艣cie lat od samego ich powstania. Problemy kt贸re jakie艣 tam by艂y rozwi膮za艂em w ko艅cu dwa-trzy lata temu tak, 偶e przenios艂em nr. zmieni艂em operatora i abonament na prepaida. Ch艂opie, mam 艣wi臋ty spok贸j, rachunki nie przychodz膮, automatyczne do艂adowanie z konta bankowego i wi臋cej kasy w kieszeni bo minuta ta艅sza itd. Szkoda nerw贸w na wyja艣nianie. Olej cham贸w.

--
Krzysiek

Data: 2013-07-12 02:11:55
Autor: Robert Tomasik
PLUS GSM - Brak 艣ladu po nieudanej pr贸bie po艂膮czenia
U偶ytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:kqr2ka$1hk$1news.vectranet.pl...
[...]

A偶 musz臋 ich pochwali膰. Jednocze艣nie z postem na grup臋 wys艂a艂em do nich mail z opisem problemu oraz o wiele bardziej szczeg贸艂owymi danymi ni偶 tutaj prosz膮c, by przekazano to komu艣 "technicznemu". Najpierw jeden marketoid pr贸bowa艂 mi udziela膰 rad - bezsensownych, ale stara艂em si臋 je spe艂nia膰. nic to nie da艂o. Potem drugi marketoid powiela艂 dzia艂ania pierwszego. potulnie spe艂nia艂em ich genialne rady za ka偶dym razem prosz膮c, by mo偶e jednak wys艂ali to do dzia艂u technicznego. I dzi艣 sukces. Marketoidom opad艂y r臋ce i wys艂ali podobno do technicznych. Ciekawe, czy co艣 konstruktywnego z tego wyniknie.

N normalnie musia艂em si臋 pochwali膰.

Data: 2013-07-12 14:12:21
Autor: Krzysztof 45
W dniu 2013-07-12 02:11, Robert Tomasik pisze:
[...]

No, ja nie mam tyle cierpliwo艣ci i lito艣ci co Ty, cho膰 nie nale偶臋 do
ludzi co zmieniaj膮 operator贸w jak r臋kawiczki.  Teraz filn膮艂em i ga艂y mi
wysz艂y bo nie zdawa艂em sobie sprawy 偶e w plusie z abonamentem
wytrzyma艂em 11 lat :) Ale raz mnie wkurzyli, drugi, trzeci i bay bay,
zw艂aszcza przy fakcie traktowania lepiej 艣wie偶aka ni偶 starego klienta.

呕ycz臋 pozytywnego wyprostowania tematu.
--
Krzysiek

PLUS GSM - Brak 艣ladu po nieudanej pr贸bi e po艂膮czenia