PLUS GSM - połączenia

Data: 2013-07-19 22:05:11
Autor: DanW
PLUS GSM - połączenia
Witam,
Od kilku miesięcy zauważam coraz gorszą jakość połączeń. Mysłałem, że to wina aparatu ale wymieniłem i jest to samo, centrum Legnicy, Jeleniej Góry, Świdnicy, Bolesławca - częściej komunikat "sieć chwilowo zajęta" niż połączenie, jakość rozmów na zewnątrz często gorsza niż przez pudełka po paście "IZO" za czasów Słodowego. Podczas przemieszczania się między nadajnikami podobnie, najpierw zanik słyszalności pomimo pełnej (wizualnie) zasięgu sieci, a później rozłączenie połączenia. Osobiście bardzo żałuję bo w górach to był jedyny do niedawna stabilny operator.
Pozdrawiam Dan.

Data: 2013-07-19 22:37:50
Autor: Krzysztof 45
PLUS GSM - połączenia
W dniu 2013-07-19 22:05, DanW pisze:
pudełka po paście "IZO" za czasów Słodowego.
Ja już, to Pana Adama Słodowego :)
bardzo żałuję bo w górach to był jedyny do niedawna stabilny operator.
Pozdrawiam Dan.
Nie tylko w górach. W mieście tez zaliczają padake. Markety, pomieszczenia w budynkach poniżej gruntu gdzie do niedawna był zasięg a teraz PADAKA. Robią oszczędności na mocy BTS. Schodzą na psy.

Testuje Virgin od niedawna (na razie tylko w mieście) i tam gdzie plus sie wykłada, virgin ma zasięg.
--
Krzysiek

Data: 2013-07-19 22:39:51
Autor: Czarek
PLUS GSM - po³±czenia

W dniu 2013-07-19 22:37, Krzysztof 45 napisa³/a:
W dniu 2013-07-19 22:05, DanW pisze:
pude³ka po pa¶cie "IZO" za czasów S³odowego.
Ja ju¿, to Pana Adama S³odowego :)

IZO to chyba by³ tylko proszek ;-)

--
Czarek

Data: 2013-07-22 18:34:04
Autor: Belgique
PLUS GSM - połączenia
pomieszczenia w budynkach poniżej gruntu gdzie do niedawna był zasięg a teraz PADAKA. Robią oszczędności na mocy BTS. Schodzą na psy.

Robią oszczędności na etatach w technice.

Data: 2013-07-22 22:43:48
Autor: Tomek_Sz
PLUS GSM - połączenia
[...]

Zielona Góra od jakichś 2 lat systematyczny spadek jakości od braku zasięgu, słaba słyszalność rozmówcy po zrywanie całkowite połączenia.
Virgin w tych samych miejscach na razie ok zobaczymy za jakiÅ› czas.
Pozdr Tom

PLUS GSM - połączenia