PLUS/PLAY koniec roamingu?

Data: 2011-11-17 18:32:25
Autor: Titus Atomicus
PLUS/PLAY koniec roamingu?
Witam,
Od rana mam [WAW] zablokowana w PlayFresh mozliwosc logowania sie do sieci Plus.
Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming wewnetrzny'?
TA

Data: 2011-11-17 18:56:57
Autor: Maciek.
PLUS/PLAY koniec roamingu?
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał
Od rana mam [WAW] zablokowana w PlayFresh mozliwosc logowania sie do
sieci Plus.
Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming
wewnetrzny'?

"11-go sierpnia (2010 roku) Polkomtel i P4 podpisały aneks do Umowy Roamingu Krajowego z czerwca 2006. Umowa ma charakter długoterminowy."

Nie wiem jak to jest w tak dużym biznesie ale "długoterminowo" to chyba trochę dłużej niż kilkanaście miesięcy ;)

--
M.

Data: 2011-11-17 19:22:29
Autor: dizel
PLUS/PLAY koniec roamingu?
On Thu, 17 Nov 2011 18:32:25 +0100,

[...]

tak skończyła się właśnie dzisiaj tylko jeszcze żaden portal
telekomunikacyjny nie zdążył o tym napisać
kolejny raz dzisiaj o tym czytam po prostu ręce opadają

Data: 2011-11-17 20:46:19
Autor: wiatrak
PLUS/PLAY koniec roamingu?

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:l3kac719iekv37upo8e5akolh0lc653gt24ax.com...
[...]

Mój sie loguje do Plusa. (Kraków). . Przed chwilą sprawdzałem.

Data: 2011-11-17 21:06:00
Autor: dizel
PLUS/PLAY koniec roamingu?

tu jest odpowiedź: http://blogplay.pl/2011/11/prosze-o-restart/

Data: 2011-11-18 10:32:28
Autor: z
PLUS/PLAY koniec roamingu?
dizel pisze:

tu jest odpowiedź: http://blogplay.pl/2011/11/prosze-o-restart/

Jestem dopiero w trakcie rozkminiania nowego telefonu i się trochę pogubiłem :-)
Czy taka awaria mogła być powodem przestawienia czasu w telefonie?
Budzę się o 6 rano i mam 23.30. Dobrze że mam jeszcze inny budzik :-)

Data: 2011-11-30 09:29:56
Autor: z
Play awaria? recydywa?
z pisze:
dizel pisze:

tu jest odpowiedź: http://blogplay.pl/2011/11/prosze-o-restart/

Właśnie mój telefon się wyłożył i poprosił o włożenie karty sim :-) Restart pomógł. Miasto Lublin. Używam tylko GSM.

Data: 2011-11-17 21:30:49
Autor: Titus Atomicus
PLUS/PLAY koniec roamingu?
In article <l3kac719iekv37upo8e5akolh0lc653gt2@4ax.com>,
 dizel <xxx@xxx.xx> wrote:

> [...]

telekomunikacyjny nie zdążył o tym napisać
kolejny raz dzisiaj o tym czytam po prostu ręce opadają

E, nie sledze wszytskich portali telekomunikacyjnych.
A tutaj jakos nikt przede mna o tym nie napisal.\

Co wiecej, znajomy ma w domu Playa na karte i abonamentowy.
Abonamentowy dzalal bez problemu. Fresh mial takie objawy jak moj.

TA

PLUS/PLAY koniec roamingu?