PLUS/PLAY koniec roamingu?

Data: 2011-11-17 18:56:57
Autor: Maciek.
PLUS/PLAY koniec roamingu?
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał
Od rana mam [WAW] zablokowana w PlayFresh mozliwosc logowania sie do
sieci Plus.
Czy to oznacza ze skonczyla sie Playowo-Plusowa umowa na 'roaming
wewnetrzny'?

"11-go sierpnia (2010 roku) Polkomtel i P4 podpisały aneks do Umowy Roamingu Krajowego z czerwca 2006. Umowa ma charakter długoterminowy."

Nie wiem jak to jest w tak dużym biznesie ale "długoterminowo" to chyba trochę dłużej niż kilkanaście miesięcy ;)

--
M.

PLUS/PLAY koniec roamingu?