PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym

Data: 2009-05-30 08:31:33
Autor: grzegorz
PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
Witam,

no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

--
grzegorz

Data: 2009-05-30 10:47:45
Autor: Korsarz
Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w wiadomości news:4a20d2c9$1news.home.net.pl...
Witam,

no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

Ponoc tak nie mozna, a mam podobna sytuacje. Mam 3 numery, i chcialbym zrezygnowac z 2 w ramach akcji zmiany regulaminu.

Jesli sie nie da w ten sposob to moze da sie zerwac umowa i przeniesc numer jednego telefonu do innej sieci? Po prostu sporo ludzi go zna, jest firmowy i glupio by bylo go utracic. Jak myslicie?

Data: 2009-05-30 11:26:07
Autor: grzegorz
Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości news:gvqrri$rgi$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie mam to samo. Telefony na firmę, 5 SIMów, 2 bym zlikwidował i wziął w nowych promo.
Z Plusa nie odchodze, nie chce.

--
grzegorz

Data: 2009-05-30 12:07:43
Autor: osiek
grzegorz pisze:
Witam,

no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

chcesz rozwiązać umowę bo nie akceptujesz regulaminu. Masz do tego pełne prawo. Ale jeśli chcesz jednocześnie akceptować ten regulamin na 3 czy 4 numerach a nie akceptować na 1 czy 2 to przed rozwiązaniem idż do psychiatry po zaświadczenie o rozdwojeniu jaźnie boweim Polkomtel może nie pójść Ci na rękę ;)

Skoro nie akceptujesz regulaminu to co z różnica czy masz na koncie jeden czy milion pięćset sto dziewięćset numerów. Stroną umowy jesteś Ty jako abonent i tyle i albo ją akceptujesz albo nie.

Nawet nie wiem czy jest w takiej sytuacji możliwe bezpośrednie przejście z abo plusa do simplusa skoro opierają się na tym samym regulaminie (jeśli tak nie jest to niech ktoś poprawi). Przynajmniej biorąc to na logikę ale życie może pokazać co innego. Wyjściem może być przejście do np play i potem do simplusa ale to już tak trochę OT

Data: 2009-05-30 16:12:26
Autor: grzegorz
PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvr13f$6dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
grzegorz pisze:
Witam,
[...]

Psychiatro, umów jest kilka na kilak numerów
a nie jedna umowa na kilka nimerów.

Każda umowa jest inna więc na logikę powinna być taka możliwość.

Psychiatra się znalazł od 7 boleści.

--
grzegorz

Data: 2009-05-30 17:48:29
Autor: osiek
grzegorz pisze:
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvr13f$6dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
grzegorz pisze:
Witam,
[...]

umiesz czytać ze zrozumieniem? piszesz o tym że masz jedno konto a na nim parę telefonów więc de facto obowiązuje cię jeden regulamin. Chyba że masz kilka kont abonenckich wtedy możesz udawać że na jednym koncie wszystko jest cacy a na innym be.

i przyswój sobie emotikony

bo mógłbym Cię nazwać np cwaniaczkiem

Data: 2009-06-01 18:08:56
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 30.05.2009 osiek <osiek@gazeta.pl> napisał/a:
grzegorz pisze:
Użytkownik "osiek" <osiek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvr13f$6dv$1nemesis.news.neostrada.pl...
grzegorz pisze:
Witam,
[...]

A jak mam na 1 koncie 4 umowy i dla 2 numerów mi nowy regulamin pasuje,
a dla 2 pozostałych nie to co mi zrobisz? Sytuacja jest nawet bardzo
prawdopodobna gdy np różnią się taryfami.

***       http://www.4x4.kalisz.pl      ***

Data: 2009-06-01 23:40:16
Autor: grzegorz
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnh2865q.ts4.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...

[...]

A o czym ja piszę.
Dziś rozmawiałem z G300 o tym i powiedziała mi że można rozwiązać umowę na
1, 2 ...  numerów nawet jeśli ma się na koncie kilka.

--
grzegorz

Data: 2009-05-30 12:35:22
Autor: brum
PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

mozna
konto to tylko wirtualne ulatwienie, licza sie zawarte osobno umowy
natomiast takie zachowanie swiadczy o nieuczciwosci
o ile naprawde mozna sie nie zgadzac ze zmiana w regulaminie, chociazby drobna, to musi to dotyczyc wszystkich umow
w innym przypadku jest sie oszustem, jesli nie w swietle prawa, to przynajmniej wedlug norm cywilizowanych ludzi

Data: 2009-05-30 14:03:18
Autor: Flo
brum pisze:

[...]

Nie byłbym taki pewien.
Jeśli klient X.Y. nie akceptuje nowych warunków regulaminu to ma prawo rozwiązać umowę poprzez złożenie oświadczenia, że zmian nie akceptuje.

Regulamin akceptuje lub nie przy czym nie ma rozróżnienia numerów. Może być 1, mogą być 4, a może być 100.

Jeśli regulaminu nie akceptuje to umowy są rozwiązywane bez prawa wyboru którego numeru dotyczą.

Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-05-30 13:34:20
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 30 May 2009 14:03:18 +0200, Flo napisał(a):

[...]

To jest bardzo logiczne ale -- klient wypowiada umowę, nie "wypowiada się" ;-)
A każdy numer to przecież odrębna umowa.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-30 15:45:17
Autor: J.F.
PLUS kilka numerów i rozwišzanieumowy na jednym
On Sat, 30 May 2009 13:34:20 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

To jest bardzo logiczne ale -- klient wypowiada umowę, nie "wypowiada się" ;-)
A każdy numer to przecież odrębna umowa.

A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ? J.

Data: 2009-05-30 13:52:18
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 30 May 2009 15:45:17 +0200, J.F. napisał(a):

To jest bardzo logiczne ale -- klient wypowiada umowę, nie "wypowiada
się" ;-)
A każdy numer to przecież odrębna umowa.

A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ?

A to jest możliwe? Jeśli jest to myślę, że też logiczne -- wypowiadam *umowę*. --

Data: 2009-05-30 17:26:06
Autor: J.F.
On Sat, 30 May 2009 13:52:18 +0000 (UTC),  Olgierd wrote:
[...]

A to jest możliwe?

Ja tam nie wiem,  ale jakas firma ma kilkaset telefonow, to chyba nie
podpisuja po jednej ?
Jeśli jest to myślę, że też logiczne -- wypowiadam  *umowę*.

logiczne, ale jak klient nie chce calej ? :-)

J.

Data: 2009-05-30 20:49:14
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 30 May 2009 17:26:06 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

No to myślę, że porządnie byłoby, gdyby wypowiedzenie umowy oznaczało zaprzestanie wykonywania wszelkich świadczeń. Aczkolwiek nie zdziwiłbym się, gdyby operator poszedł tu jednak na rękę klientowi.

Data: 2009-06-05 16:37:57
Autor: ąćęłńóśźż
PLUS kilka numerów i rozwišzanieumowy na jednym
Masz rację - powinni takiemu wyłączyć od razu gaz, prąd, paliwo, co, wodę, kanalizację, radio i telewizję - w końcu i tak włascicielem wszystkiego jest jakiś ruski bank pospołu z japsami.
JaC

-- -- -

No to myślę, że porządnie byłoby, gdyby wypowiedzenie umowy oznaczało zaprzestanie wykonywania wszelkich świadczeń.

Data: 2009-05-31 17:29:34
Autor: brum
PLUS kilka numerów i rozwi?zanieumowy na jednym
A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ?
A to jest możliwe?
Ja tam nie wiem,  ale jakas firma ma kilkaset telefonow, to chyba nie
podpisuja po jednej ?

z zasady dla kazdego numeru podpisuje sie umowy osobno, rowniez w przypadku gdy numerow jest duzo (np. kilkanascie tysiecy)
jednak niekiedy (i to glownie w polkomtelu) stosuje sie odejscie od tej zasady i zawiera czasem jedna umowe lub aneks dla wiekszej ilosci numerow
w erze trwaja nieustajace prace nad takim narzedziem, ktore ulatwiloby zycie klientom i (glownie) handlarzom

Data: 2009-05-31 17:40:04
Autor: Flo
brum pisze:

z zasady dla kazdego numeru podpisuje sie umowy osobno, rowniez w przypadku gdy numerow jest duzo (np. kilkanascie tysiecy)

A kto się kieruje tą zasadą?

jednak niekiedy (i to glownie w polkomtelu) stosuje sie odejscie od tej zasady i zawiera czasem jedna umowe lub aneks dla wiekszej ilosci numerow

W Orange również jest to normą i bez problemu Optipos na to pozwala.

w erze trwaja nieustajace prace nad takim narzedziem, ktore ulatwiloby zycie klientom i (glownie) handlarzom

wszystkim
przenosząc np 700 numerów chciałbyś dostać kompletne 700 umów, czy lepiej jedną umowę z załącznikami?

Data: 2009-05-30 22:46:06
Autor: Flo
Olgierd pisze:

A jak ktos ma jedna umowe na kilka numerow ?

A to jest możliwe?

Jest możliwe. Nie raz tak robiłem. Jedna umowa tylko w załączniku osobno numery wyszczególnione.

Data: 2009-05-30 14:11:07
Autor: SDD

Użytkownik "Flo" <florian6@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvr7aa$b4t$2inews.gazeta.pl...

Nie upieram się przy tym bo mogę się mylić ale tak ja to widzę.

Niby tak, ale ktos moze kalkulowac tak - "Z nowym regulaminem sie nie zgadzam. Jest on dla mnie niekorzystny, a skala tej niekorzysci jest wprost proporcjonalna do liczby umow, bedac strona ktorych musze go przestrzegac. O ile piec umow stanowi dla mnie zbyt duza niekorzysc, o tyle dwie jestem w stanie jakos zniesc".

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-31 17:26:34
Autor: brum
PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
Nie byłbym taki pewien.

to przeczytaj regulamin swiadczenia uslug w czesci dotyczacej rozwiazania umowy

Data: 2009-05-31 17:41:39
Autor: Flo
brum pisze:

to przeczytaj regulamin swiadczenia uslug w czesci dotyczacej rozwiazania umowy

czyżby przewidzieli taką możliwość?