PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym

Data: 2009-05-30 10:47:45
Autor: Korsarz
PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym
Użytkownik "grzegorz" <g r z e g o r z [at] q u e s t [dot] pl> napisał w wiadomości news:4a20d2c9$1news.home.net.pl...
Witam,

no właśnie, czy mając kilka numerów na koncie w Plus
można rozwiązać umowę na 1 czy 2 numery w związku
ze zmianą regulaminu i zostawić resztę numerów?

Ponoc tak nie mozna, a mam podobna sytuacje. Mam 3 numery, i chcialbym zrezygnowac z 2 w ramach akcji zmiany regulaminu.

Jesli sie nie da w ten sposob to moze da sie zerwac umowa i przeniesc numer jednego telefonu do innej sieci? Po prostu sporo ludzi go zna, jest firmowy i glupio by bylo go utracic. Jak myslicie?

Data: 2009-05-30 11:26:07
Autor: grzegorz
Użytkownik "Korsarz" <293jh@70sdd.eu> napisał w wiadomości news:gvqrri$rgi$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie mam to samo. Telefony na firmę, 5 SIMów, 2 bym zlikwidował i wziął w nowych promo.
Z Plusa nie odchodze, nie chce.

--
grzegorz

PLUS kilka numerów i rozwiązanieumowy na jednym