PLUS konto VW BANK jak odzyskac swoją kase

Data: 2010-05-21 08:01:56
Autor:
PLUS konto VW BANK jak odzyskac swoją kase
witam zostało mi na tym plus koncie 3,56 zł

jak mogę toto wybrać skoro nawet przelew wewnętrzny kosztuje 4 zł

czy kartę do plus konta dostanę?

Data: 2010-05-21 10:32:44
Autor: AS
Użytkownik <ryszard1951.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5elj$pfe$1inews.gazeta.pl...
witam zostało mi na tym plus koncie 3,56 zł

jak mogę toto wybrać skoro nawet przelew wewnętrzny kosztuje 4 zł

Spójrz na grupę do postu linijka niżej niż twoje poprzednie identyczne zapytanie.
Specjalnie dla ciebie powtórzę to co ja zrobiłem, że wystarczy wydać pisemną dyspozycję zamknięcia plus konta z podaniem numeru konta na które przeleją to co ci pozostało bez pobrania prowizji.

Data: 2010-05-21 20:31:00
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "AS" <NoSpam.asier@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:4bf64533$0$17104$65785112news.neostrada.pl...
[...]

taki polbank przy zamykaniu pobrał

PLUS konto VW BANK jak odzyskac swoją kase