PLUS - przedluzenie

Data: 2011-11-18 12:34:12
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
Witam

Mam dwa telefony na firmę w PLUSie. Dla obu abonament konczy się w
kwietniu 2012, ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

tyran

Data: 2011-11-18 12:49:38
Autor: Piotr M
PLUS - przedluzenie
W dniu 18 listopada 12:34, tyran pisze:
Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-18 14:06:22
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
On Fri, 18 Nov 2011 12:49:38 +0100
Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

W dniu 18 listopada 12:34, tyran pisze:
> Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
> czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

--
tyran

Data: 2011-11-18 15:31:17
Autor: Piotr M
PLUS - przedluzenie
Piotr M<xx@xx.xx>  wrote:

[...]

Niedługo będą wydzwaniać po miesiącu po podpisanej umowie :D i tez będzie brać, zamawiać :D

Data: 2011-11-18 17:30:12
Autor: dizel
PLUS - przedluzenie

Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

> [...]

No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

ja bym poczekał, przynajmniej na ofertę świąteczną, inna rzecz że
napewno niedługo będą jakieś zmiany w abo w związku z przejęciem plusa
przez Solorza, zapowiadał też łączoną ofertę z Aero2, czy będzie
oferta lepsza czy gorsza to trudno powiedzieć ale przecież masz czas,
ewentualnie zobacz co mają ciekawego u konkurencji z przeniesieniem
numeru może za tą samą cenę dostaniesz więcej, będzie to argument do
pertraktacji z plusem żeby się bardziej postarali, ja bym się nie
spieszył i potrzymał ich trochę w niepewności to może trochę zmiękną

Data: 2011-11-18 13:50:43
Autor: DoQ
PLUS - przedluzenie
W dniu 18-11-2011 12:34, tyran pisze:
[...]

Ja tak rok temu wymieniłem. Ale w ofercie dla mnie był telefon który mnie interesuje (za przysłowiową złotówkę) i lepsze warunki abonamentowe. To czy ci się opłaca, musisz już sam wykalkulować.

--
Paweł

Data: 2011-11-18 14:05:36
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
On Fri, 18 Nov 2011 13:50:43 +0100
DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:

> [...]

który mnie interesuje (za przysłowiową złotówkę) i lepsze warunki abonamentowe. To czy ci się opłaca, musisz już sam wykalkulować.

Telefonow nie sprawdzalem, niedawno kupilem Nexus-a S sobie, wiec
nowy abonament bedzie bez telefonu. Uzywam rowniez internetu, pakiet
500MB + po wyczerpaniu spada predkosc itp, ale i tak nigdy do 300MB
nawet nie dobijam .. nowe promocje ponoc obnizyly minimalny pakiet
internetowy, po ktorego przekroczeniu nie nalicza sie extra kasa z
500MB na 100MB .. to bede musial przeliczyc czy mi sie oplaca.

--
tyran

Data: 2012-01-10 08:56:48
Autor: _ąćęłńóśźż.
PLUS - przedluzenie
Mi proponują zmianę na abo 30 zł netto, 280 minut miesięcznie + dodatkowe 40 minut mies. + 29gr/min netto + coś tam w internecie (do internetu mam Aero więc internet w abo mało mnie interesuje, no ale może się przydać poza zasięgiem Aero).

Taka sobie oferta bo cały roaming nie wchodzi w minuty, a byłby płatny dodatkowo (czasem wyjeżdżam poza unię i to boli).

Jakie są obecnie dobre niedrogie abo z pakietem złotówek (nie minut)?
Może być też oranżada lub play.

-- -- -

Data: 2011-11-18 14:04:13
Autor: Andrzej Bogacki
PLUS - przedluzenie
 ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.

To zaskakująca zmiana w Plusie. Ja tez mam podobną ofertę i podobne watpliwości. Brac czy czekać??

Poradzcie co warto brać a czego nie??

SE xperia Ark             -   99 zł
HTC Sensation            - 399zł
N9                              - 599 zł
Samsung Gallaxy II      - 599 zł
Samsung Gallaxy Note - 599 zł

Niby nie jestem przywiązany do zadnej marki. Zależy mi na telefonie, który dobrze współpracuje z komputerem (kalendarz google, outlook)
A dodatkowo z GPS (używałem dotąd AM, która chyba nie działa na Androidzie), wygodnym wyświetlaczem do przeglądania netu, z przyzwoitym aparatem (z nokii byłem w tym wzgledzie duuuużo bardziej zadowolony niz z HTC), i oczywiście multimedia (radio i odtwarzacz muzyki).
Który z powyższych??

Data: 2011-11-18 18:05:46
Autor: prg
PLUS - przedluzenie
[...]

niepodwazalna zaleta to to, ze dostaniesz nowy aparat, ale skoro nie chcesz to odpada.
dalej promocje swiateczne - tutaj watpliwe, zeby dla firm bylo cos specjalnego.
pozniej zimowy zastoj, walentynki - ale tu tez raczej do klientow indywidualnych oferta bedzie.

sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

Data: 2011-11-19 14:53:33
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
On Fri, 18 Nov 2011 18:05:46 +0100
"prg" <brak@brak.pl> wrote:

> [...]

do klientow indywidualnych oferta bedzie.

sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

Wlasnie widze, ze jest XBOX 4GB do wziecia .. + dokupuje dysk 250GB i
mam konsolke w dobrej cenie :D hmmmm

--
tyran

PLUS - przedluzenie