PLUS - przedluzenie

Data: 2011-11-18 12:49:38
Autor: Piotr M
PLUS - przedluzenie
W dniu 18 listopada 12:34, tyran pisze:
Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-18 14:06:22
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
On Fri, 18 Nov 2011 12:49:38 +0100
Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

W dniu 18 listopada 12:34, tyran pisze:
> Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
> czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

--
tyran

Data: 2011-11-18 15:31:17
Autor: Piotr M
PLUS - przedluzenie
Piotr M<xx@xx.xx>  wrote:

[...]

Niedługo będą wydzwaniać po miesiącu po podpisanej umowie :D i tez będzie brać, zamawiać :D

Data: 2011-11-18 17:30:12
Autor: dizel
PLUS - przedluzenie

Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

> [...]

No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

ja bym poczekał, przynajmniej na ofertę świąteczną, inna rzecz że
napewno niedługo będą jakieś zmiany w abo w związku z przejęciem plusa
przez Solorza, zapowiadał też łączoną ofertę z Aero2, czy będzie
oferta lepsza czy gorsza to trudno powiedzieć ale przecież masz czas,
ewentualnie zobacz co mają ciekawego u konkurencji z przeniesieniem
numeru może za tą samą cenę dostaniesz więcej, będzie to argument do
pertraktacji z plusem żeby się bardziej postarali, ja bym się nie
spieszył i potrzymał ich trochę w niepewności to może trochę zmiękną

PLUS - przedluzenie