PLUS - przedluzenie

Data: 2011-11-18 14:04:13
Autor: Andrzej Bogacki
PLUS - przedluzenie
 ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.

To zaskakująca zmiana w Plusie. Ja tez mam podobną ofertę i podobne watpliwości. Brac czy czekać??

Poradzcie co warto brać a czego nie??

SE xperia Ark             -   99 zł
HTC Sensation            - 399zł
N9                              - 599 zł
Samsung Gallaxy II      - 599 zł
Samsung Gallaxy Note - 599 zł

Niby nie jestem przywiązany do zadnej marki. Zależy mi na telefonie, który dobrze współpracuje z komputerem (kalendarz google, outlook)
A dodatkowo z GPS (używałem dotąd AM, która chyba nie działa na Androidzie), wygodnym wyświetlaczem do przeglądania netu, z przyzwoitym aparatem (z nokii byłem w tym wzgledzie duuuużo bardziej zadowolony niz z HTC), i oczywiście multimedia (radio i odtwarzacz muzyki).
Który z powyższych??

PLUS - przedluzenie