PLUS - przedluzenie

Data: 2011-11-18 18:05:46
Autor: prg
PLUS - przedluzenie
Mam dwa telefony na firmę w PLUSie. Dla obu abonament konczy się w
kwietniu 2012, ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

niepodwazalna zaleta to to, ze dostaniesz nowy aparat, ale skoro nie chcesz to odpada.
dalej promocje swiateczne - tutaj watpliwe, zeby dla firm bylo cos specjalnego.
pozniej zimowy zastoj, walentynki - ale tu tez raczej do klientow indywidualnych oferta bedzie.

sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

Data: 2011-11-19 14:53:33
Autor: tyran
PLUS - przedluzenie
On Fri, 18 Nov 2011 18:05:46 +0100
"prg" <brak@brak.pl> wrote:

> [...]

do klientow indywidualnych oferta bedzie.

sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

Wlasnie widze, ze jest XBOX 4GB do wziecia .. + dokupuje dysk 250GB i
mam konsolke w dobrej cenie :D hmmmm

--
tyran

PLUS - przedluzenie