PLUS raz jeszcze :)

Data: 2009-06-02 01:24:17
Autor: Pablo Puertorican
PLUS raz jeszcze :)
Witam,

czy ktoś próbował takiego patentu :

1) Wyskakujemy z plusa, przechodząc z nr np. do PLAY
2) W play nie bieżemy żadnej promocji, umów na 2 lata itd - tylko samą kartę
3) Z playa z powrotem wskakujemy sobie do plusa :) - czyli dymamy podwójnie (PLUS i PLAY za jednym zamachem)

co wy na to? Chodzi mi o to, że rok temu podpisałem umowę z PLUS, w ramach które bule teraz 50 gr za minutę. Po takim zabiegu miałbym 25 gr za min, dwa razy więcej darmowych minut i jeszcze nowy telefon i ciągle ten sam numer...?!

pozdrawiam

Maciek

Data: 2009-06-02 08:41:52
Autor: Dziadek Mroz
PLUS raz jeszcze :)
co wy na to? Chodzi mi o to, że rok temu podpisałem umowę z PLUS, w ramach

Ale jak przejdziesz to era to dmuchniesz wszystkich naaraz łacznie z orange

DM

Data: 2009-06-02 08:54:15
Autor: Maciek
PLUS raz jeszcze :)
Użytkownik "Pablo Puertorican" <pablo8791@op.pl> napisał
[...]

Ale masz przygotowane 7600 zł na kaucję dla Plusa?

M.

Data: 2009-06-02 10:34:01
Autor: Korsarz
PLUS raz jeszcze :)
1) Wyskakujemy z plusa, przechodząc z nr np. do PLAY

Ile kosztuje przeniesienie numeru z Plusa do Playa, wie ktos?

Data: 2009-06-02 08:38:53
Autor: Olgierd
PLUS raz jeszcze :)
Dnia Tue, 02 Jun 2009 10:34:01 +0200, Korsarz napisał(a):

1) Wyskakujemy z plusa, przechodząc z nr np. do PLAY

Ile kosztuje przeniesienie numeru z Plusa do Playa, wie ktos?

ROTFL.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-06-02 19:43:34
Autor: XXX
PLUS raz jeszcze :)
[...]

Przejdz na Simplusa:
W simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.
Wybierający Twój Profil z profilem Taniej do Wszystkich (29gr/min.do
wszystkich oprócz Play), realny koszt minuty spada do 21,5grosza. 500MB to
realnie 26zł, a 1GB za 52zł. Do tego darmowy nr w Plusie realnie za 7,45zł
miesięcznie.Jeśli koniecznie chcesz dzwonić do Play to kupujesz 2.karte SIM
:Fresha i dzwonisz tanio do Play i stacjonarek. Jednak nie masz taniego
internetu! Proste rozwiązania, a nie abonamenty. To przeżytek i kaganiec!!!

Data: 2009-06-02 19:58:57
Autor: staszaiwa
PLUS raz jeszcze :)
> [...]
Przejdz na Simplusa:
W simplusie doładowujesz za 134zł , masz na konto 180zł na pół roku.

przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

Przy doładowaniach z zakresu 100-149 zł dodawane jest 15%.

Data: 2009-06-02 20:24:10
Autor: radekp@konto.pl
PLUS raz jeszcze :)
Tue, 02 Jun 2009 19:58:57 +0200, w <6069.00000292.4a256861@newsgate.onet.pl>,
staszaiwa@vp.pl napisał(-a):

przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

Hint: Allegro

Data: 2009-06-02 20:29:19
Autor: XXX
PLUS raz jeszcze :)
staszaiwa@vp.pl napisał(-a):

przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

Hint: Allegro

Wpisz w googlach: taniedoladowanie.

Data: 2009-06-03 10:12:47
Autor: robert 21
PLUS raz jeszcze :)
staszaiwa@vp.pl napisał(-a):

> przy doładowaniu 134 zł masz 154,1 zł a nie 180...

Hint: Allegro

Wpisz w googlach: taniedoladowanie.

To można i dalej obniżyć koszty...

premia za częste doładowania +10%,

i mamy poniżej 50 zł za 1 GB

Data: 2009-06-05 17:01:50
Autor: ąćęłńóśźż
PLUS raz jeszcze :)
Jeszcze prosba dopisz krok za krokiem jak z abo w plusie przejść na simplusa z zachowaniem numeru.
JaC

-- -- -

Przejdz na Simplusa:

Data: 2009-06-05 19:44:11
Autor: Flo
PLUS raz jeszcze :)
XXX pisze:
Proste rozwiązania, a nie abonamenty. To przeżytek i kaganiec!!!

To jeszcze podpowiedz jak w simplusie włączyć:

5 bezpłatnych numerów
bezpłatne połączenia w ramach konta
wybraną lokalizację
dodatkowy pakiet do wszystkich sieci
rabat w zakresie 15-50%

Abo to może i kaganiec ale w zamian też coś dostajesz.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-06-02 20:44:07
Autor: Flo
PLUS raz jeszcze :)
Pablo Puertorican pisze:

3) Z playa z powrotem wskakujemy sobie do plusa :) - czyli dymamy podwójnie (PLUS i PLAY za jednym zamachem)

Przy powrocie do Plusa dostaniesz do wpłacenia kaucję 760zł