Data: 2009-05-25 21:06:34 | |
Autor: Daniel | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Mam 3 karty sim u nich i dziś dostałem informację, że mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwecji. Po różnych opiniach na temat PLAY mam lekkie obawy co do zmiany sieci ale obecny poziom cen w PLUS-ie jest delikatnie mówiąc niezadowalający. Pozdrawiam Daniel.
|
|
Data: 2009-05-25 21:26:21 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Nie sądzę aby tak było. Dziś dzwoniłem do BOK pytając się o warianty wypowiedzenia umowy. Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo większość rozmów prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok 19gr/min. Dlatego chciałem aby moja umowa przekształciła się w umowę na czas nieokreślony i niestety takiej możliwości nie przewidziano. Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości: - dezaktywacja numeru, - przeniesienie do innej sieci. Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-05-25 21:30:59 | |
Autor: X | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Użytkownik Czeresniak napisał:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? 19gr/min. do Plusa? Tyle to masz w Simplusie w taryfie Twój Profil po wybraniu usługi Taniej do Plusa- do wszystkich w Plusie masz wtedy 19gr/min. i po co kaganiec w postaci abonamentu? Swoją drogą ja zacząłbym śnić jedynie o abonamencie w momencie gdyby wprowadzili darmowe rozmowy wewnątrzsieciowe bez żadnych warunków wstępnych i stawkę 29gr/min.do innych wszystkich sieci. W obecnych realiach lepszy Fresh, GaduAir, no i nieco gorszy od nich Simplus... |
|
Data: 2009-05-25 22:15:35 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
19gr/min. do Plusa? Tyle to masz w Simplusie w taryfie Twój Profil po wybraniu usługi Taniej do Plusa- do wszystkich w Plusie masz wtedy 19gr/min. i po co kaganiec w postaci abonamentu? 19gr/min to mi wychodzi mi z uśrednionych kosztów rozmów tzn. rozmawiam ze "wszystkimi" przez łącznie 300min i płacę za to 0,19*300=57zł(abonament + minuty ponad zawarte w abonamencie). Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-05-25 22:19:00 | |
Autor: X | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Użytkownik Czeresniak napisał:
Czyli niewiele taniej niż w Simplusie w taryfie Twój Profil- tutaj kupując doładowanie za 134zł dające na konto 180zł na 6 miesięcy średnia cena minuty do wszystkich sieci to 21groszy brutto:) Abonament jednak wydaje mi się jest dla ludzi nie liczących grosza (bogatych) lub nie potrafiących liczyć:) Dla mnie np. będącego przez 5 miesięcy w roku przez 50% czasu poza granicami kraju, nie opłaca się żaden abonament.19gr/min. do Plusa? Tyle to masz w Simplusie w taryfie Twój Profil po wybraniu usługi Taniej do Plusa- do wszystkich w Plusie masz wtedy 19gr/min. i po co kaganiec w postaci abonamentu? |
|
Data: 2009-05-26 01:07:30 | |
Autor: JoteR | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
"X" napisał:
Abonament jednak wydaje mi się jest dla ludzi nie liczących grosza Zgadza się - wydaje Ci się. Ja jestem ubogim człowiekiem i nie stać mnie na aparat, więc wziąłem abonament ;-> lub nie potrafiących liczyć:) No właśnie - jak bym nie liczył, 15 gr/min do wszystkich bez gwiazdek cały czas mi wychodzi taniej, niż w dowolnym prepaidzie z PF na czele. No nie potrafię liczyć i już ;-> JoteR PS. dobrze, że dostawiłeś tego smajla... |
|
Data: 2009-05-26 13:06:51 | |
Autor: Skylla | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
No właśnie - jak bym nie liczył, 15 gr/min do wszystkich bez gwiazdek cały czas mi wychodzi taniej, niż w dowolnym prepaidzie z PF na czele. No nie potrafię liczyć i już ;->Zeby mieć taką cenę musisz naprawdę duzo i regularnie rozmawiać. Jaki masz abo? Jesli ktoś rozmawia znacznie mniej lub nieregularnie albo dużo smsuje, prepaid będzie zdecydowanie korzystniejszy. S. |
|
Data: 2009-05-26 18:03:23 | |
Autor: JoteR | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
"Skylla" napisał:
Zeby mieć taką cenę musisz naprawdę duzo i regularnie rozmawiać. AFAIR w takim celu kupiłem telefon i abonament - żeby rozmawiać, ku zgorszeniu znajomych, zawzięcie dżipiesujących, woipujących, surfujących i gadugających. Jaki masz abo? Średni, 50 zł brutto. Jesli ktoś rozmawia znacznie mniej lub nieregularnie albo dużo smsuje, prepaid będzie zdecydowanie korzystniejszy. A owóż, dlatego ja nie urągam prapaidziarzom, natomiast z przykrością odnotowałem 1243 brutalny, niczym nie sprowokowany atak na abonamenciarzy ;-) JoteR |
|
Data: 2009-05-25 23:58:18 | |
Autor: Titus Atomicus | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
In article <gverct$55q$1@news.onet.pl>, "Czeresniak" <darek1980@op.pl> wrote:
Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo większość rozmów prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok 19gr/min.??? JA w SimPlusie mam 5gr/min. TA |
|
Data: 2009-05-26 13:21:51 | |
Autor: J.F. | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał w wiadomości news:gverct$55q$1news.onet.pl...
Co do cen w Plus, to w moim przypadku nie jest tak źle bo większość rozmów prowadzę w sieci Plus i dlatego wychodzi mi ok 19gr/min. Dlatego chciałem aby moja umowa przekształciła się w umowę na czas nieokreślony i niestety takiej możliwości nie przewidziano. Czekaj czekaj - a Plus nie ma przypadkiem umowy na czas nieokreslony, z kara za wypowiedzenie przed terminem ? Choc warto sprawdzic czy warunki sa na stale, czy w promocji na czas okreslony .. J. |
|
Data: 2009-05-26 21:36:32 | |
Autor: Maciek | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał
Natomiast uzyskałem informację, że są dwie możliwości: To znaczy, że tak z uśmiechem na twarzy przyjmą wypowiedzenie z wnioskiem o przeniesienie? To by mi odpowiadało, bo z posiadanego abo praktycznie nie korzystam a numer mógłby zostać - przeniesiony. Niejasne jest dla mnie tylko jedno a mianowicie termin, w którym można dokonać wypowiedzenia. Otóż: - faktury (rachunki) wystawiane są 10-11 dnia miesiąca, u mnie są to rachunki elektroniczne, - "List przewodni" o zmianie regulaminu dostałem wczoraj, tj. 25 maja. Wypowiedzenia można dokonać "[...] w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rechunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie o zmianie [...]". To ile mam jeszcze czasu? :) Maciek. |
|
Data: 2009-05-26 22:01:55 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
... Otóż: Mi okres rozliczeniowy kończy się 20 a płatności mam do 5 dnia następnego miesiąca, czyli ok 14dni. Jak zrozumiałem to razem z fakturą za okres 21 kwietnia-20 maja dostałem (25 maja) pismo przewodnie, a płatność tej faktury do 5 czerwca więc na wypowiedzenie mam czas do 12 lub 13 czerwca (to jakiejś ustawy o liczeniu terminów dokładnie można wyznaczyć) z tym, że do tego dnia mam czas na nadanie listu z wypowiedzeniem. Pewnie u Ciebie jest analogicznie. Zresztą pismo przedstawione w ebok jest w ramce przy odpowiedniej fakturze, do której nawiązuje. Pozdrawiam Daerk |
|
Data: 2009-05-26 22:12:07 | |
Autor: Maciek | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Użytkownik "Czeresniak" <darek1980@op.pl> napisał
Pewnie u Ciebie jest analogicznie. Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni. A gdy rozmawiałeś z BOK, to podawali jakieś szczegóły w kwestii przeniesienia numeru? Czy wystarczy wypowiedzenie z deklaracją chęci przeniesienia nr i natychmiastowa wizyta u nowego operatora? Tak by było logicznie ale chciałbym wiedzieć, żeby mieć porównanie z tym co usłyszę w BOK, gdy do nich sam zadzwonię :) M. |
|
Data: 2009-05-26 22:31:51 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Też tak podejrzewałem, zatem mam jeszcze kilka dni. Więc .... mam wypowiedzieć do dnia 12 czerwca. Okres rozliczeniowy 21 czerwca - 20 lipca. Jeśli wypowiedzenie zostanie nadane do 12 czerwca i doręczone przed 21 to umowa wygaśnie 20 lipca. W przeciwnym razie umowa wydłuży się o kolejny miesiąc. U nowego operatora trzeba prosić o przeniesienie numeru z dniem 21 lipca. Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-05-25 22:45:11 | |
Autor: Nex@pl | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Daniel pisze:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Mam 3 karty sim u nich i dziś dostałem informację, że mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwecji. Po różnych opiniach na temat PLAY mam lekkie obawy co do zmiany sieci ale obecny poziom cen w PLUS-ie jest delikatnie mówiąc niezadowalający. Pozdrawiam Daniel. Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego tylko? :) Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do plus'a? |
|
Data: 2009-05-25 23:08:37 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego Nie da się z jednego. Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do plus'a? Ciekawy pomysł ... zwłaszcza, że Plus zastrzega sobie w nowym regulaminie możliwość żądania wplaty kaucji w wysokości do 7600zł. Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-05-26 17:06:08 | |
Autor: Adam k | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Daniel pisze:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług." http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22554 Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :( |
|
Data: 2009-05-26 08:28:26 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 26 Maj, 17:06, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Ircys |
|
Data: 2009-05-26 17:36:03 | |
Autor: Adam k | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Ircys pisze:
Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Tak, przed 17:00 Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia? Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy. |
|
Data: 2009-05-27 02:33:15 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 26 Maj, 17:36, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Tak, przed 17:00 Plus ma już wdrożoną elektroniczną procedurę w związku z "Nowy RŚUT - brak akceptacji". Żeby z niej skorzystać musi być sprawny system(!) i oczywiście przeszkolony w tym konsultant. Najprawdopodobniej trafiłeś na obie awarie :) Gdy nie działa system elektroniczny można wypowiedzieć umowę przesyłając wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym, na: Polkomtel S.A., Dział Obsługi Klienta, ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa z dopiskiem (na kopercie) "Rezygnacja z usług-RŚUT" w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie o zmianie [...]" - liczy się data stempla pocztowego a nie data wpływu(!). Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa i gdy działa system i gdy konsultant skończy już płakać po informacji o naszej rezygnacji, spokojnie wypełni odpowiednie kwity (już nie musimy mieć naszego wypowiedzenia pisemnego) i po kłopocie. Uwolnienie numeru nastąpi po 30 dniowym okresie wypowiedzenia liczonym od początku najbliższego cyklu rozliczeniowego. Ircys |
|
Data: 2009-05-27 09:37:07 | |
Autor: Olgierd | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Dnia Wed, 27 May 2009 02:33:15 -0700, Ircys napisał(a):
Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie, więc proszę o potwierdzenie): 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą, 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy, 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P. (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego koszty. Dobrze to rozumiem? -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-05-27 02:59:13 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 27 Maj, 11:37, Olgierd pisze...
> Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie, Dobrze, przy czym papiery (dokumenty drogą elektroniczną) są przesyłane (pomiedzy operatorami) nie po okresie wypowiedzenia tylko "od zaraz" czyli od momentu Twojego zgłoszenia. W trakcie twojego wpowiedzenia operatorzy, w Twojej sprawie, komunikują sie kilkakrotnie. Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie wypowiedzenia, czyli nowy operator może go już aktywować u siebie. Ircys |
|
Data: 2009-05-27 10:14:24 | |
Autor: Olgierd | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Dnia Wed, 27 May 2009 02:59:13 -0700, Ircys napisał(a):
Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie Merci beacoup :-) -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-05-27 19:08:11 | |
Autor: Daniel | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Byłem dziś w PLAY i dostałem 3 druki (3 karty sim) zapewniające, że numer mogę przenieść. Do tego dali mi gotowe druki wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w związku ze zmianą regulaminu :) Umowy z PLAY jeszcze nie podpisywałem bo dowiedziałem się, że pomimo rozpoczęcia procesu przenoszenia numeru mam czas do 21 lipca na ewentualną zmianę decyzji - liczę, że PLUS zaproponuje mi w tej sytuacji jakąś ciekawą ofertę. Jutro zanoszę papiery do salonu, zobaczymy czy coś mi zaproponują :) pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-27 12:03:18 | |
Autor: plusz | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu - a PWA | |
On 27 Maj, 11:37, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania a co w przypadku jeśli mam umowę wynikającą z Programu Wymiany Aparatów? czy to tez mogę wypowiedzieć? -- plusz |
|
Data: 2009-05-28 01:43:16 | |
Autor: wysocki.daniel | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Złożyłem wypowiedzenia w PLUSIE. Nie obyło się bez uświadomienia
bardzo niesympatycznej pani, że jej obowiązkiem jest przyjąć dokumenty i wystawić potwierdzenie, a jak już usłyszałem "Czy znam zmiany w regulaminie i czy rzeczywiście jest to dla mnie tak istotne, że aż chcę przenosić numery?" to mnie o mało nie rozsadziło. Po kilkunastu minutach poproszono mnie o numer kontaktowy i wręczono potwierdzenia. Nic mi nie zaproponowano więc czekam na telefon z ewentualną propozycją zatrzymania mnie w plusie. Pozdrawiam Daniel. P.S. Doczekał się ktoś telefonu z BOK-u po złożeniu rezygnacji? |
|
Data: 2009-06-01 20:05:55 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Więc powiem tak byłem dziś w salonie firmowym Plus i na pytanie czy mogą coś zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-) Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że potwierdzeniem jest jej słowo :-D Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-07-06 11:38:04 | |
Autor: Natalia | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks - był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha. Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1 dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę? |
|