PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Data: 2009-05-25 22:45:11
Autor: Nex@pl
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Daniel pisze:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Mam 3 karty sim u nich i dziś dostałem informację, że mogę wypowiedzieć umowę bez konsekwecji. Po różnych opiniach na temat PLAY mam lekkie obawy co do zmiany sieci ale obecny poziom cen w PLUS-ie jest delikatnie mówiąc niezadowalający. Pozdrawiam Daniel.

Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego tylko? :)

Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do plus'a?

Data: 2009-05-25 23:08:37
Autor: Czeresniak
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Rozumiem, że jak się ma dwa numery to nie można zrezygnować z jednego
tylko? :)

Nie da się z jednego.

Czy z jednego zrezygnować, drugi przeniść do play, a potem z powrotem do plus'a?

Ciekawy pomysł ... zwłaszcza, że Plus zastrzega sobie w nowym regulaminie możliwość żądania wplaty kaucji w wysokości do 7600zł.

Pozdrawiam
Darek

PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu