Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Data: 2009-05-26 17:06:08
Autor: Adam k
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Daniel pisze:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki?

Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług."
http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22554

Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(

Data: 2009-05-26 08:28:26
Autor: Ircys
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
On 26 Maj, 17:06, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując
> ciekawsze warunki?

Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie
moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo
ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla
salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług.
Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku
potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani
miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :(

Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

Ircys

Data: 2009-05-26 17:36:03
Autor: Adam k
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Ircys pisze:
Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

Tak, przed 17:00
Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia? Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.

Data: 2009-05-27 02:33:15
Autor: Ircys
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
On 26 Maj, 17:36, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna.

Tak, przed 17:00
Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia?
Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w
systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym
regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym
wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy.

Plus ma już wdrożoną elektroniczną procedurę w związku z "Nowy RŚUT -
brak akceptacji".
Żeby z niej skorzystać musi być sprawny system(!) i oczywiście
przeszkolony
w tym konsultant. Najprawdopodobniej trafiłeś na obie awarie :)
Gdy nie działa system elektroniczny można wypowiedzieć umowę
przesyłając wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym, na: Polkomtel
S.A., Dział Obsługi Klienta, ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa  z
dopiskiem (na kopercie) "Rezygnacja z usług-RŚUT"  w terminie 7 dni od
upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane
zostało zawiadomienie o zmianie [...]"   - liczy się data stempla
pocztowego a nie data wpływu(!).

Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
możliwości przyjęcia numeru z Plusa
i ewentualnie od razu podpisać umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy
do Plusa i gdy działa system i gdy konsultant skończy już płakać po
informacji
o naszej rezygnacji, spokojnie wypełni odpowiednie kwity (już nie
musimy mieć
naszego wypowiedzenia pisemnego) i po kłopocie. Uwolnienie numeru
nastąpi po 30 dniowym okresie wypowiedzenia liczonym od początku
najbliższego cyklu rozliczeniowego.

Ircys

Data: 2009-05-27 09:37:07
Autor: Olgierd
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Dnia Wed, 27 May 2009 02:33:15 -0700, Ircys napisał(a):

Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa

Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie, więc proszę o potwierdzenie):

1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P. (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego koszty.

Dobrze to rozumiem?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-27 02:59:13
Autor: Ircys
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
On 27 Maj, 11:37, Olgierd pisze...
> Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy
> najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o
> możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać
> umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa

Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie,
więc proszę o potwierdzenie):

1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
(ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
koszty.
Dobrze to rozumiem?

Dobrze, przy czym papiery (dokumenty drogą elektroniczną) są
przesyłane
(pomiedzy operatorami) nie po okresie wypowiedzenia tylko "od zaraz"
czyli od momentu
Twojego zgłoszenia. W trakcie twojego wpowiedzenia operatorzy, w
Twojej sprawie,
komunikują sie kilkakrotnie. Uwolnienie samego numeru (!)  jest po
okresie wypowiedzenia,
czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.

Ircys

Data: 2009-05-27 10:14:24
Autor: Olgierd
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Dnia Wed, 27 May 2009 02:59:13 -0700, Ircys napisał(a):

 Uwolnienie samego numeru (!)  jest po okresie
wypowiedzenia,
czyli nowy operator może go już aktywować u siebie.

Merci beacoup :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-27 19:08:11
Autor: Daniel
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Byłem dziś w PLAY i dostałem 3 druki (3 karty sim) zapewniające, że numer mogę przenieść. Do tego dali mi gotowe druki wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w związku ze zmianą regulaminu :) Umowy z PLAY jeszcze nie podpisywałem bo dowiedziałem się, że pomimo rozpoczęcia procesu przenoszenia numeru mam czas do 21 lipca na ewentualną zmianę decyzji - liczę, że PLUS zaproponuje mi w tej sytuacji jakąś ciekawą ofertę. Jutro zanoszę papiery do salonu, zobaczymy czy coś mi zaproponują :) pozdrawiam

Data: 2009-05-27 12:03:18
Autor: plusz
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu - a PWA
On 27 Maj, 11:37, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania
oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą,
2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o
powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy,
3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P.
(ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego
koszty.

a co w przypadku jeśli mam umowę wynikającą z Programu Wymiany
Aparatów?
czy to tez mogę wypowiedzieć?

--
plusz

PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona