Data: 2009-05-26 17:06:08 | |
Autor: Adam k | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Daniel pisze:
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie moga przyjac mojego wypowiedzenia :D Serio! Nie zdzwilo mnie to, bo ostatnio przeczytalem: "Plus przygotował specjalne nagrody pieniężne dla salonów za redukcję do minimum liczby przyjętych rezygnacji z usług." http://www.gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=22554 Gdy powiedzialem, ze nie wyjde z salonu dopoki nie bede mial w reku potwierdzenia zlozenia wypowiedzenia "awaria" zostala usunieta, ale pani miala mine jakbym zabieral jej ostatnia kromke chleba :( |
|
Data: 2009-05-26 08:28:26 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 26 Maj, 17:06, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując Mnie probowano zatrzymac, wciskajac kit ze jest awaria systemu i nie Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Ircys |
|
Data: 2009-05-26 17:36:03 | |
Autor: Adam k | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Ircys pisze:
Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Tak, przed 17:00 Natomiast czy awaria byla powodem niecheci przyjecia wypowiedzenia? Watpie. Pani ewidetnie sie platala, najpierw o awarii, potem ze w systemie jeszcze nie ma opcji skladania wypowiedzen w zwiazku z nowym regulaminem, a to ze jak napisalem takie ladne wypowiedzenie to moglbym wyslac je poczta. A na koncu i tak wszystko zrobila tak jak nalezy. |
|
Data: 2009-05-27 02:33:15 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 26 Maj, 17:36, Adam k <b...@maila.pl> pisze...
> Jeżeli Twoja wizyta miała miejsce dzisiaj to awaria była autentyczna. Tak, przed 17:00 Plus ma już wdrożoną elektroniczną procedurę w związku z "Nowy RŚUT - brak akceptacji". Żeby z niej skorzystać musi być sprawny system(!) i oczywiście przeszkolony w tym konsultant. Najprawdopodobniej trafiłeś na obie awarie :) Gdy nie działa system elektroniczny można wypowiedzieć umowę przesyłając wypowiedzenie, najlepiej listem poleconym, na: Polkomtel S.A., Dział Obsługi Klienta, ul. Wołoska 16, 02-675 Warszawa z dopiskiem (na kopercie) "Rezygnacja z usług-RŚUT" w terminie 7 dni od upływu terminu płatności rachunku telefonicznego, z którym przysłane zostało zawiadomienie o zmianie [...]" - liczy się data stempla pocztowego a nie data wpływu(!). Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy najlepiej podejść do nowego operatora w celu wydania zaświadczenia o możliwości przyjęcia numeru z Plusa i ewentualnie od razu podpisać umowę. Z tym zaświadczeniem idziemy do Plusa i gdy działa system i gdy konsultant skończy już płakać po informacji o naszej rezygnacji, spokojnie wypełni odpowiednie kwity (już nie musimy mieć naszego wypowiedzenia pisemnego) i po kłopocie. Uwolnienie numeru nastąpi po 30 dniowym okresie wypowiedzenia liczonym od początku najbliższego cyklu rozliczeniowego. Ircys |
|
Data: 2009-05-27 09:37:07 | |
Autor: Olgierd | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Dnia Wed, 27 May 2009 02:33:15 -0700, Ircys napisał(a):
Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie, więc proszę o potwierdzenie): 1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania oświadczenia o gotowości przyjęcia chlebem i solą, 2. z karteluszkiem wizyta w salonie Polkomtela celem oznajmienia o powyższym i złożenia wypowiedzenia umowy, 3. po upływie okresu wypowiedzenia Polkomtel przesyła papiery do P. (ogólnie operatorzy sami załatwiają sytuację), licząc sobie do tego koszty. Dobrze to rozumiem? -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-05-27 02:59:13 | |
Autor: Ircys | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
On 27 Maj, 11:37, Olgierd pisze...
> Gorzej, jeżeli chce się przejść z numerem do nowego operatora. Wtedy Reasumując procedura w takim przypadku wygląda następująco (to pytanie, Dobrze, przy czym papiery (dokumenty drogą elektroniczną) są przesyłane (pomiedzy operatorami) nie po okresie wypowiedzenia tylko "od zaraz" czyli od momentu Twojego zgłoszenia. W trakcie twojego wpowiedzenia operatorzy, w Twojej sprawie, komunikują sie kilkakrotnie. Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie wypowiedzenia, czyli nowy operator może go już aktywować u siebie. Ircys |
|
Data: 2009-05-27 10:14:24 | |
Autor: Olgierd | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Dnia Wed, 27 May 2009 02:59:13 -0700, Ircys napisał(a):
Uwolnienie samego numeru (!) jest po okresie Merci beacoup :-) -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-05-27 19:08:11 | |
Autor: Daniel | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Byłem dziś w PLAY i dostałem 3 druki (3 karty sim) zapewniające, że numer mogę przenieść. Do tego dali mi gotowe druki wypowiedzenia umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych w związku ze zmianą regulaminu :) Umowy z PLAY jeszcze nie podpisywałem bo dowiedziałem się, że pomimo rozpoczęcia procesu przenoszenia numeru mam czas do 21 lipca na ewentualną zmianę decyzji - liczę, że PLUS zaproponuje mi w tej sytuacji jakąś ciekawą ofertę. Jutro zanoszę papiery do salonu, zobaczymy czy coś mi zaproponują :) pozdrawiam |
|
Data: 2009-05-27 12:03:18 | |
Autor: plusz | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu - a PWA | |
On 27 Maj, 11:37, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
1. wizyta u nowego operatora, umownie nazwijmy go P., celem uzyskania a co w przypadku jeśli mam umowę wynikającą z Programu Wymiany Aparatów? czy to tez mogę wypowiedzieć? -- plusz |