PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Data: 2009-05-28 01:43:16
Autor: wysocki.daniel
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Złożyłem wypowiedzenia w PLUSIE. Nie obyło się bez uświadomienia
bardzo niesympatycznej pani, że jej obowiązkiem jest przyjąć dokumenty
i wystawić potwierdzenie, a jak już usłyszałem "Czy znam zmiany w
regulaminie i czy rzeczywiście jest to dla mnie tak istotne, że aż
chcę przenosić numery?" to mnie o mało nie rozsadziło. Po kilkunastu
minutach poproszono mnie o numer kontaktowy i wręczono potwierdzenia.
Nic mi nie zaproponowano więc czekam na telefon z ewentualną
propozycją zatrzymania mnie w plusie. Pozdrawiam Daniel.

P.S. Doczekał się ktoś telefonu z BOK-u po złożeniu rezygnacji?

PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu