Data: 2009-06-01 20:05:55 | |
Autor: Czeresniak | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki? Więc powiem tak byłem dziś w salonie firmowym Plus i na pytanie czy mogą coś zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-) Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że potwierdzeniem jest jej słowo :-D Pozdrawiam Darek |
|
Data: 2009-07-06 11:38:04 | |
Autor: Natalia | |
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu | |
Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks - był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha. Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1 dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę? |
|