PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu

Data: 2009-06-01 20:05:55
Autor: Czeresniak
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Czy po złożeniu wypowiedzenie PLUS stara się zatrzymać klienta proponując ciekawsze warunki?

Więc powiem tak byłem dziś w salonie firmowym Plus i na pytanie czy mogą coś zaoferować w związku ze zmianą regulaminu odpowiedziano mi, że TAK :-)
Wybrałem pakiet minut do wszystkich sieci i jestem zadowolony. Chyba, że konsultantka ściemniała bo wypełniła formularz i go schowała do teczki. Na pytanie czy dostanę potwierdzenie otrzymania pakietu powiedziała, że potwierdzeniem jest jej słowo :-D

Pozdrawiam
Darek

Data: 2009-07-06 11:38:04
Autor: Natalia
PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu
Złożyłam dwa wypowiedzenia... I mam problem. Płatność za jeden
abonament do 5.06, za drugi do 9.06. Dziwne, ponieważ zawsze
wcześniej, płatność była np w 2 przypadku do 12 każdego miesiąca! Plus
oczywiście zrobił mnóstwo szumu. Najpierw nikt nie chciał przyjąć
rezygnacji, w końcu znalazła się pani, która przyjęła i wysłała faks -
był 17.06... Zaczęły się telefony z Plusa: wypowiedzenie w trakcie
trwania umowy = kara. Przy okazji twierdzenie, że faksu nie dostali (w
takim razie jak się dowiedzieli o wypowiedzeniu?!). No i znów smsy i
informacje o karze. Jak się okazuje - terminowo - mam pecha.
Niedopatrzenie i nawet abonament, który był płatny do 9.06 jest 1
dzień po terminie jeśli chodzi o zerwanie umowy z powodu zmian w
regulaminie. Jak mam teraz rozwiązać sprawę?

PLUS rezygnacja z powodu zmiany regulaminu