PLUS zmiana abo a pakiety - przepadna?

Data: 2009-04-13 14:19:10
Autor: Końrad N.S.
PLUS zmiana abo a pakiety - przepadna?
mam pakiet darmowych minut wewnątrz PLUS, obok minut abonamentowych.

czy zmieniając abonament (jego wysokość), ten pakiet (uzbierało się trochę) przepadnie od nowego okresu rozliczeniowego?

przykład:
zmieniam abo z 25->40. teraz przy abo25 mam 100minut wewnątrz PLUSa.
nowy abonament 40pln zacznie obowiązywać od 20.04.
czy wtedy znikną/przepadną minuty pakietu 'do PLUSa'?

(jeśli ma to znaczenie: pakiet darmowych minut dostałem po wygaśnięciu umowy dwuletniej, nie brałem wtedy żadnego telefonu, po prostu zostałem w PLUSie)

Data: 2009-04-13 20:24:54
Autor: Daniel

Użytkownik "Końrad N.S." <najswiezy@op.pl> napisał w wiadomości news:grvafh$30u6$1opal.icpnet.pl...
[...]

Wszystko przepadnie!