PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(

Data: 2009-04-27 12:59:03
Autor: BAREK
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Witam!
Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

Bartek

Data: 2009-04-27 13:11:01
Autor: Liwiusz
BAREK pisze:
[...]

   Możesz napisać do działu reklamacji. Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)

--
Liwiusz

Data: 2009-04-27 20:55:43
Autor: Andrzej Bogacki
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(

Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :)

Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota.
Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme. Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem.
Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w salonie.
Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania

Data: 2009-04-27 13:17:31
Autor: Boombastic

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:49f5900f$1news.home.net.pl...
[...]

Do proboszcza. Ale pytanie.

Data: 2009-04-27 14:20:14
Autor: brum
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

do przelozonego handlarza
zazwyczaj jest to kierownik w regionie
PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna

Data: 2009-04-27 18:08:08
Autor: J.F.
On Mon, 27 Apr 2009 14:20:14 +0200,  brum wrote:
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?
do przelozonego handlarza
zazwyczaj jest to kierownik w regionie
PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna

A kierownik ma wielu takich opiekunow pod soba i premiuje ich od
nowych aktywacji, a nie zadowolenia klienta :-)

J.

Data: 2009-04-28 01:33:38
Autor: BAREK
brum pisze:
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

do przelozonego handlarza
zazwyczaj jest to kierownik w regionie
PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna
Miałem 5 czy 6 jak mi doeadzono opiekuna :-) , teraz jest coś koło 10 i dodatkowo generuje się ruch pre-paid.
Na prawdę czasem to bym i jakiś telefon kupił abo co :-))
ale nawet nie bardzo mam z kim gadać w tym temacie...
Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery będą bez cyrografu...

Data: 2009-04-28 18:12:54
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:49f640eb$1news.home.net.pl...

Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery będą bez cyrografu...

Zazwyczajn wtedyn najmniej wynegocjujesz :(
Bo stwarzasz im wrazenie ze ich zasrany numer jest cos dla Ciebie wart, albo ze przywykles...

pozdrawiam,

Data: 2009-04-28 21:06:02
Autor: Marek \"zombiq\"
BAREK napisał(a):
[...]

Witajcie,

Ja znów jestem zachwycony moim doradcą!!! Pilnuje terminów wymian telefonów, na maila odpowiada w ciągu godziny, podałem mu widełki w którch chciałbym żeby pracownicy się mieścili - dobiera indywidualnie pakiety - Jednym słowem REWELACJA!!!

Myślę że poprostu miałeś pecha i trafiłeś na człowieka który wszystko zlewa. Powinna pomóc interwencja u kier. regionu a jak to nie pomoże (niedajbóg jakiś pociotek kierownika ;) to wtedy w centrali Plus.

Powodzenia.
Marek

PLUSGSM - doradzca biznesowy :-(