Data: 2009-04-27 12:59:03 | |
Autor: BAREK | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Witam!
Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd. Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale... Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie? Bartek |
|
Data: 2009-04-27 13:11:01 | |
Autor: Liwiusz | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
BAREK pisze:
Witam! Możesz napisać do działu reklamacji. Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :) -- Liwiusz |
|
Data: 2009-04-27 20:55:43 | |
Autor: Andrzej Bogacki | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Możesz porozmawiać z przełożonym doradcy. A najlepiej, zmień sieć :) Poprozmawiać z przełożonym - OK, zadzwonić do plusa i poprosić o nowego opiekuna bo ten Ci sie przestał podobać (a najepiej miec jakis dodakowy argument typu, ze odpowiedział na Twoje pytanie po kilku tygodniach) - to tez bedzie rozwiazanie ale porada, żeby zmienić siec to zwyczajna glupota. Nie zmieniaj operatora jesli nie masz innych problemów np. odpowiednia ofertą czy z zasiegiem sieci. Ja np. kupilem 6 aktywacji na firme a po kupnie okazalo sie, że Era nie ma zasiegu w biurowcu w którym mam firme. Przez dwa lata musiałem wychodzic przed budynek albo przynajmniej otwierac okno zeby pogadac a Era na monity odpowiedziala krotko i zwoezle - jak kupimy jeszcze 5 aktywacji to przestawia nadajnik tak, żeby u nas był zasieg. Ale przemeczylem sie i do dzis omijam ich szerokim lukiem. Teraz mamy plusa i.... gownianego opiekuna biznesowego. Naszemu tez sie nie chce zrobić dla nas nic konkretnego A jak przyszło do kupowania nowych telefonów to kupiłem je raz bezposrednio w centrali a drugi raz poprostu w salonie. Niestety tak w Polsce jest, że dbaja o nas tylko w chwili kupowania |
|
Data: 2009-04-27 13:17:31 | |
Autor: Boombastic | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:49f5900f$1news.home.net.pl... Witam! Do proboszcza. Ale pytanie. |
|
Data: 2009-04-27 14:20:14 | |
Autor: brum | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie? do przelozonego handlarza zazwyczaj jest to kierownik w regionie PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna |
|
Data: 2009-04-27 18:08:08 | |
Autor: J.F. | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
On Mon, 27 Apr 2009 14:20:14 +0200, brum wrote:
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?do przelozonego handlarza A kierownik ma wielu takich opiekunow pod soba i premiuje ich od nowych aktywacji, a nie zadowolenia klienta :-) J. |
|
Data: 2009-04-28 01:33:38 | |
Autor: BAREK | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
brum pisze:
Miałem 5 czy 6 jak mi doeadzono opiekuna :-) , teraz jest coś koło 10 i dodatkowo generuje się ruch pre-paid.Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie? Na prawdę czasem to bym i jakiś telefon kupił abo co :-)) ale nawet nie bardzo mam z kim gadać w tym temacie... Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery będą bez cyrografu... |
|
Data: 2009-04-28 18:12:54 | |
Autor: cpt. Nemo | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:49f640eb$1news.home.net.pl...
Zazwyczajn wtedyn najmniej wynegocjujesz :( Bo stwarzasz im wrazenie ze ich zasrany numer jest cos dla Ciebie wart, albo ze przywykles... pozdrawiam, |
|
Data: 2009-04-28 21:06:02 | |
Autor: Marek \"zombiq\" | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :- | |
BAREK napisał(a):
Witam! Witajcie, Ja znów jestem zachwycony moim doradcą!!! Pilnuje terminów wymian telefonów, na maila odpowiada w ciągu godziny, podałem mu widełki w którch chciałbym żeby pracownicy się mieścili - dobiera indywidualnie pakiety - Jednym słowem REWELACJA!!! Myślę że poprostu miałeś pecha i trafiłeś na człowieka który wszystko zlewa. Powinna pomóc interwencja u kier. regionu a jak to nie pomoże (niedajbóg jakiś pociotek kierownika ;) to wtedy w centrali Plus. Powodzenia. Marek |