Data: 2009-04-27 14:20:14 | |
Autor: brum | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie? do przelozonego handlarza zazwyczaj jest to kierownik w regionie PS ile masz tych numerow, ze az dostales opiekuna |
|
Data: 2009-04-27 18:08:08 | |
Autor: J.F. | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
On Mon, 27 Apr 2009 14:20:14 +0200, brum wrote:
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?do przelozonego handlarza A kierownik ma wielu takich opiekunow pod soba i premiuje ich od nowych aktywacji, a nie zadowolenia klienta :-) J. |
|
Data: 2009-04-28 01:33:38 | |
Autor: BAREK | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
brum pisze:
Miałem 5 czy 6 jak mi doeadzono opiekuna :-) , teraz jest coś koło 10 i dodatkowo generuje się ruch pre-paid.Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie? Na prawdę czasem to bym i jakiś telefon kupił abo co :-)) ale nawet nie bardzo mam z kim gadać w tym temacie... Więc nie odnawiam umów i po negocjuje za 3 miesiące jak wszystkie numery będą bez cyrografu... |
|
Data: 2009-04-28 18:12:54 | |
Autor: cpt. Nemo | |
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-( | |
Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości news:49f640eb$1news.home.net.pl...
Zazwyczajn wtedyn najmniej wynegocjujesz :( Bo stwarzasz im wrazenie ze ich zasrany numer jest cos dla Ciebie wart, albo ze przywykles... pozdrawiam, |
|