PLUSGSM - doradzca biznesowy :-

Data: 2009-04-28 21:06:02
Autor: Marek \"zombiq\"
PLUSGSM - doradzca biznesowy :-
BAREK napisał(a):
Witam!
Jako, że mam kilka numerów telefonów na firmowym koncie przydzielono mi doradzcę biznesowego, miało to mi ułatwić życie- czyli to on miał załatwiać dla mnie wszystkie sprawy itp itd.
Jednak realnie to jest niezbyt sprawnie; na moje zapytania odpowiada z czasem kilku tygodniowym opóźnieniem, czasem wcale...
Do jakiej instancji składa się w takiej sprawie zażalenie?

Bartek

Witajcie,

Ja znów jestem zachwycony moim doradcą!!! Pilnuje terminów wymian telefonów, na maila odpowiada w ciągu godziny, podałem mu widełki w którch chciałbym żeby pracownicy się mieścili - dobiera indywidualnie pakiety - Jednym słowem REWELACJA!!!

Myślę że poprostu miałeś pecha i trafiłeś na człowieka który wszystko zlewa. Powinna pomóc interwencja u kier. regionu a jak to nie pomoże (niedajbóg jakiś pociotek kierownika ;) to wtedy w centrali Plus.

Powodzenia.
Marek

PLUSGSM - doradzca biznesowy :-