PLay Fresh i BIS

Data: 2011-06-17 09:42:49
Autor: Pendrive
PLay Fresh i BIS
WItam!
Czy jest mozliwosc przeniesienia numeru do Play Fresh z usluga BIS (za 10 zł) bez brania telefonu i abonamentu ?
Niestety na tej zasranej stronie nic nie mozna znalezc, kiedy klikne na przeniesienie numeru, bez telefonu to i tak mam do wyboru telefon
i abonamenty od 40 zł. Mnie interesuje Play Fresh z opcja zbierania minut i usluga BIS za 10 zł.
Jeżeli jest taka opcja prosze o konkretny namiar bo ja juz wymiekam.

P.

Data: 2011-06-17 09:44:57
Autor: MM
PLay Fresh i BIS
On 06/17/2011 09:42 AM, Pendrive wrote:
[...]

Przenosisz numer do Play Fresh (prepaid), aktywujesz usługę i tyle.

Max

Data: 2011-06-17 11:54:09
Autor: Pendrive
PLay Fresh i BIS
W dniu 2011-06-17 09:44, MM pisze:
[...]

a czy BIS dziala takze w roamingu PLUSA?

P.

Data: 2011-06-17 14:09:54
Autor: ania
PLay Fresh i BIS
a czy BIS dziala takze w roamingu PLUSA?

nie sondze

jk

Data: 2011-06-17 06:53:25
Autor: Ircys
PLay Fresh i BIS
On 17 Cze, 14:09, "ania" <ania696...@wp.pl> wrote:
> a czy BIS dziala takze w roamingu PLUSA?

nie sondze

dlaczegurz to?

Ircys

Data: 2011-06-18 14:51:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
PLay Fresh i BIS
W dniu 2011-06-17 11:54, Pendrive pisze:

a czy BIS dziala takze w roamingu PLUSA?

Tak.

Data: 2011-06-19 11:42:18
Autor: Pendrive
PLay Fresh i BIS
W dniu 2011-06-18 14:51, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
W dniu 2011-06-17 11:54, Pendrive pisze:

a czy BIS dziala takze w roamingu PLUSA?

Tak.

ale nie na tej zasadzie co roaming BIS w orange czyli 80 zł. za  5mega czy jakos tak ? :-))

Orientujecie sie czy orange zamierza obnizyc stawke bisu ?

--

PLay Fresh i BIS