PLay - kolejny problem :)

Data: 2011-08-29 12:16:37
Autor: Amir
PLay - kolejny problem :)
Po wbiciu kodu sprawdzającego stan konta

wyskakuje napis:

" Pozostało Ci -77,35zł- w ramach Pakietu
złotówek w abonamencie. Biezace saldo niezaplaconych faktury i kwoty
wydanej poza abonamentem wynosi -45.50zl-"

ta pierwsze kwota to ok rozumię ze pozostało mi 77,35zł (na plusie a nie na minusie co to za minus?)
do wygadania, a ze wydalem poza abonamentem 45,50zł ? tyle mam nadplaty czy
niedopłaty? bo podaja z minusem ale nigdzie tej kwoty nie mogę włożyć, jakis bałagan chyba znowu w ich systemie

do czego ten minus jak to mam rozumieć

Według faktury mam wszystko opłacone i powinno mi zostac do wygadania wlasnie ok 77zł

znowu jakis błąd?

konta online nie mogę założyc, bo przenosiłem numer i jak konto było na konkretny email
zalozone to na ten sam juz zalozyc się nie da, bo pisze błedne hasło, a jak zmieniam hasło
to niby zmienił ale nie działa :)
pozdrawiam
AT

Data: 2011-08-29 13:02:25
Autor: GR001
PLay - kolejny problem :)

" Pozostało Ci -77,35zł- w ramach Pakietu
złotówek w abonamencie. Biezace saldo niezaplaconych faktury i kwoty
wydanej poza abonamentem wynosi -45.50zl-"

może skończył się miesiąc rozliczeniowy i to jest saldo z już doliczonym poprzednim miesiącem...
u mnie tak jest.
pozdr.
gr

Data: 2011-08-29 16:44:13
Autor: Amir
PLay - kolejny problem :)
> może skończył się miesiąc rozliczeniowy i to jest saldo z już doliczonym
poprzednim miesiącem...
u mnie tak jest.
pozdr.

kolenjny bład systemu

jak i ze faktury nie dostałem na emaila to też bład systemu

dobrze,  ze  te systemy istnieją jest na kogo zwalać

pozdrawiam

Data: 2011-08-29 22:02:07
Autor: Q
PLay - kolejny problem :)
ta pierwsze kwota to ok rozumię ze pozostało mi 77,35zł (na plusie a nie na minusie co to za minus?)

To nie minus - to tworcza inwencja jelopow z play'a.
Zamiast napisac, ze zostalo Ci xx.yy zl/pln
pisza, ze zostalo -xx.yy-.
Rownie dobrze mogliby napisac *xx.yy*, #xx.yy#, itd -
- szkoda tylko, ze nie wpadli na to "najprostrze rozwiazanie".

do wygadania, a ze wydalem poza abonamentem 45,50zł ? tyle mam nadplaty czy
niedopłaty? bo podaja z minusem ale nigdzie tej kwoty nie mogę włożyć, jakis bałagan chyba znowu w ich systemie

Jak napisales jest to suma dwoch skladnikow:
niezaplaconych faktur (nie zawsze zaleglych)
i kwoty wydanej poza abo (np. sms premium,
polaczenia z netem jesli nie masz ich w abo, itd).

znowu jakis błąd?

To nie minus czy blad - to ich, hm... nawet nie wiem jak to nazwac.
Zamiast np. zgapic info o stanie konta z plusa,
to wzieli sie za to sami i niestety - lekko im nie wyszlo.

konta online nie mogę założyc, bo przenosiłem numer i jak konto było na konkretny email
zalozone to na ten sam juz zalozyc się nie da, bo pisze błedne hasło, a jak zmieniam hasło
to niby zmienił ale nie działa :)

Google translate wyplul mi parse error.

PS
Ogolnie nie polecam play24 - jest, bo jest,
czasami zagladam, bo musze, ale godzine przed
biore persen forte i popijam go szklanka bubronu.
Inaczej sie nie da.

PLay - kolejny problem :)