PLay stacojonarny

Data: 2012-07-12 16:26:48
Autor: Amir
PLay stacojonarny
 Właśnie zostałem zaskoczony, kiedy to odszedłem z telefonem stacjonarnym mając go 'przypadkowo w kieszeni',otrzymałem smsa, ze jeszcze raz tak zrobię to mi go zablokują całkowicie. W Tmobile, po prostu sami blokowali będąc poza strefą ok 1000m telefon przestawał działać wracając działał, wPlay niestety straszą zablokowaniem telefonu, chcąc to wyjaśnić telefonicznie, stwierdzili ze zwrócą uwagędziałowi technicznemu na to, ale na dziś dzień tak musi być, muszę być czujny aby przypadkowo nie zostawić telefonu w, saszetce, aucie kurtce, kieszeni etc.

  Będzie trzeba się pomęczyć parę miesięcy, i wrócić do Tmobile, bo koszt utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyjście z strefy, która tak naprawdę nie wiem gdzie jestskutkować może blokada na kilka dni telefonu do, którego rodzina przywiązana od 80tych lat :)
pozdrawiam
/AT

Data: 2012-07-13 08:53:04
Autor: tl
PLay stacojonarny
W dniu 2012-07-12 16:26, Amir pisze:
  WÂłaÂśnie zostaÂłem zaskoczony, kiedy to odszedÂłem z telefonem stacjonarnym
majÂąc go 'przypadkowo w kieszeni',otrzymaÂłem smsa, ze jeszcze raz tak zrobiĂŞ
to mi go zablokujÂą caÂłkowicie. W Tmobile, po prostu sami blokowali bĂŞdÂąc
poza strefÂą ok 1000m telefon przestawaÂł dziaÂłaĂŚ wracajÂąc dziaÂłaÂł, wPlay
niestety straszÂą zablokowaniem telefonu, chcÂąc to wyjaÂśniĂŚ telefonicznie,
stwierdzili ze zwrĂłcÂą uwagĂŞdziaÂłowi technicznemu na to, ale na dziÂś dzieĂą
tak musi byĂŚ, muszĂŞ byĂŚ czujny aby przypadkowo nie zostawiĂŚ telefonu w,
saszetce, aucie kurtce, kieszeni etc.

   BĂŞdzie trzeba siĂŞ pomĂŞczyĂŚ parĂŞ miesiĂŞcy, i wrĂłciĂŚ do Tmobile, bo koszt
utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyjÂście z
strefy, ktĂłra tak naprawdĂŞ nie wiem gdzie jestskutkowaĂŚ moÂże blokada na
kilka dni telefonu do, ktĂłrego rodzina przywiÂązana od 80tych lat :)
pozdrawiam
/AT

A możesz sprawdzić w regulaminie usługi jak brzmi stosowny zapis/groźba ?

Data: 2012-07-13 12:54:12
Autor: Amir
PLay stacojonarny

   Bedzie trzeba sie pomeczya pare miesiecy, i wrócia do Tmobile, bo koszt
utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyj?cie z
strefy, która tak naprawde nie wiem gdzie jestskutkowaa mo?e blokada na
kilka dni telefonu do, którego rodzina przywi?zana od 80tych lat :)
pozdrawiam
/AT

A możesz sprawdzić w regulaminie usługi jak brzmi stosowny zapis/groźba ?

Tak, na weekend mam taki zamiar :)

PLay stacojonarny