PO

Data: 2018-10-09 13:38:58
Autor: boukun
PO
Jestem wręcz pewien, że to ja osobiście narzuciłem całej POlsce trend pisania występujących w wyrazach liter pisanych razem PO... Fajny trend zaPOczątkowałem... :)

boukun

Data: 2018-10-09 13:52:46
Autor: Pajdak
PO
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ppi40m$nvi$1gioia.aioe.org...
Jestem wręcz pewien, że to ja osobiście narzuciłem całej POlsce trend pisania występujących w wyrazach liter pisanych razem PO... Fajny trend zaPOczątkowałem... :)

Zgłoś się z tym na Nowogrodzką! Może dosąpisz zaszczyty wymiany piachu w kuwecie.

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 13:55:17
Autor: boukun
PO
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

POsrańcy się przyjęło, dzięki mnie! :)

boukun

Data: 2018-10-09 18:02:06
Autor: Pajdak
PO
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ppi4vi$pl7$1gioia.aioe.org...
[...]

J.w.

Zgłoś się z tym na Nowogrodzką!
Może dosąpisz zaszczytu wymiany piachu w kuwecie.

--
Pajdak

Data: 2018-10-09 19:05:10
Autor: boukun
PO
[...]

Piździalk wy jesteście na WIEKI PRZEGRANI!

boukun

Data: 2018-10-09 19:26:42
Autor: Pajdak
psiarczyk
psiarczyk "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ppin49$1rvv$1gioia.aioe.org...
[...]

Dick roto! Tia culpable! Peddio asado! ;-)))

--
Pajdak