PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

Data: 2011-08-25 14:54:53
Autor: Przemysław W
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

Tego jeszcze nie było! Gdyby w październiku sprawdziła się obecna wyborcza prognoza Platforma Obywatelska sięgnęłaby po konstytucyjną większość w sejmie! Przy deklarowanym 39% poparciu, co oznacza 4 punktowy wzrost w ciągu dwóch tygodni, przy słabnącym PiS (z badania nabadanie wyniki coraz gorsze, obecnie na poziomie 15%) i nadal słabym, cieszącym się 8-procentowym zaufaniem SLD rozkład mandatów byłby następujący: PO - 308, PiS - 99, SLD - 52.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,27417,title,Platforma-moze-rzadzic-samodzielnie-Najnowszy-sondaz,wid,13713984,komentarz.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-25 15:00:25
Autor: Tomek
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j35gmv$4in$1inews.gazeta.pl...

[...]

Fajne jest źródło tych wyników - Janina Paradowska.
Tomek
Ps. Jeszcze trochę i PO przekroczy 100%. Możesz zacząć się cieszyć :-)

Data: 2011-08-25 16:13:57
Autor: Leprechaun
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

[...]

Czy taki Sejm mógłby uchwalić delegalizację PiS?

BomBel

Data: 2011-08-25 16:36:51
Autor: stevep
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
Dnia 25-08-2011 o 16:13:57 Leprechaun <brudypolityczne@pralnia.tw>  napisał(a):

[...]

Nie, niech funkcjonuje jako przestroga dla wszystkich oszołomów.

--
stevep

Data: 2011-08-26 18:10:59
Autor: pluton
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

Czy taki Sejm mógłby uchwalić delegalizację PiS?

Pogielo cie ? A kto zapewni zdecydowana wygrana PO
w kolejnych wyborach ?

Chociaz z drugiej strony rzadowi PO przydala by sie prawdziwa opozycja...

Nullification

Data: 2011-08-25 21:15:59
Autor: HaMMeR
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
On 25 Sie, 14:54, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Alez mylisz sie sowiecki pacholku! Platfusiarnia ma nie 39% tylko
139%,
a ledwo dyszace PIS ma nie 15% ale minus 15% poparcia!!!
I zgadzam sie z wami lajdaki, ze tego jeszcze nie bylo!:)))
Musicie niezle gnojem popuszczac ze strachu, skoro nawet w ewidentnych
klamstwach
nie znacie umiaru.
Kup sobie kalecki, wiecej papieru toaletowego (jesli wogole go
uzywasz..), bo
bedziesz mial juz wkrotce pelne rece ...lajna, a wiec pelne rece
roboty..:)

Debilu pasciarski...

Data: 2011-08-26 18:19:51
Autor: pluton
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
Alez mylisz sie sowiecki pacholku! Platfusiarnia ma nie 39% tylko
139%,

Mlotek, wyluzuj, bo nam tu na zawal zejdziesz.

Nullification

Data: 2011-08-26 11:32:14
Autor: HaMMeR
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
On 26 Sie, 18:19, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> Alez mylisz sie sowiecki pacholku! Platfusiarnia ma nie 39% tylko

139%,

Mlotek, wyluzuj, bo nam tu na zawal zejdziesz.

Nullification

Jesli juz, to napewno nie 'WAM' , kapustom, cienkim agenciakom i
wszelkiej obsranej pasciarni  spod znaku kaleckiego i 'inzynierunia'

Data: 2011-08-26 01:01:36
Autor: Kaczysta
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

[...]

A debilstwo wierzy w te słupki...
AZ

Data: 2011-08-25 23:27:23
Autor: MH
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):
A debilstwo wierzy w te słupki...
AZ

===============

A od ilu lat ty już w to nie wierzysz , geniuszu ??!! I na okrągło tymi
słupkami dostajecie po tych durnych łbach..  Wniosków nie wyciągacie z tego
żadnych !!  Zaś będzie "przez nieporozumienie" , hehe...

MH

Data: 2011-08-27 00:34:57
Autor: Kaczysta
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j36lor$14s$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestem dziwnie spokojny - moim zdaniem wygra PO, bo mobilizacja sił jest imponująca. Wcale mnie to nie martwi - to właśnie im nalezy się przydział tej całej schedy "rozpierdolona Polska". Tylko potężne katarsis może ludziom otworzyć oczy, aby ujrzeli całą prawdę o tych cwaniakch i lodziarzach, którzy mają niepodzielną władzę od 2007 roku. Trudno - przeżyliśmy 1981/1982 - przeżyjemy i to. Trzeba paść na dno, aby sie odbić.
Za kilka lat przyjdzie czas na rozrachunki...
Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy.
AZ

Data: 2011-08-27 07:25:56
Autor: =HeÂŽSk=
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
On Sat, 27 Aug 2011 00:34:57 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

Jestem dziwnie spokojny - moim zdaniem wygra PO, bo mobilizacja sił jest imponująca.

 jakos nie zauwazylem. wszedzie pelno plakatow jakiegos staruszka
 z podpisem "premier kaczynski". w tvp na okraglo hofman, prezes,
 hofman, girzynski, kempa, prezes, prezes, prezes.
Wcale mnie to nie martwi - to właśnie im nalezy się przydział tej całej schedy "rozpierdolona Polska".

 problem polega tylko na tym czy prezes PiS (i jego kot!)
 przezyja kolejna przegrana. chlopina ma chorowite serce.

Tylko potężne katarsis może ludziom otworzyć oczy, aby ujrzeli całą prawdę o tych cwaniakch i lodziarzach,

 dotychczasowe dzialania PiS wyraznie pokazuja, ze prezes
 nie ma pomyslu na "otworzenie ludziom oczu". prl-owskie
 brednie ktore serwuje w mediach wywyluja jedynie politowanie.

którzy mają niepodzielną władzę od 2007 roku.

 narod tak zdecydowal w wyborach powszechnych.
 wczesniej kaczynscy mieli "niepodzielna" wladze.
 jakos ci chyba specjalnie nie przeszkadzalo.

Trudno - przeżyliśmy 1981/1982 - przeżyjemy i to.

 aaa, tu cie boli komuszku ;o))

Trzeba paść na dno, aby sie odbić.

 tak,tak.swiatelko w tunelu, pomozecie-pomozemy, pomozemy
 i inne socjalistyczne bzdety. to juz nie wrati.

Za kilka lat przyjdzie czas na rozrachunki...

 jasne. zamiast lisci beda wisiec ... tu sobie wpisz co chcesz.

Pan Bóg nierychliwy ale sprawiedliwy.
AZ

 nie mieszaj do tego Boga. on nie ma z tym nic wspolnego.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-27 20:41:27
Autor: pluton
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
> Jestem dziwnie spokojny - moim zdaniem wygra PO, bo mobilizacja sił jest
> imponująca.

a PiS co ? Spi ?

 jakos nie zauwazylem. wszedzie pelno plakatow jakiegos staruszka
 z podpisem "premier kaczynski". w tvp na okraglo hofman, prezes,
 hofman, girzynski, kempa, prezes, prezes, prezes.

I dlatego wygra PO.

> Wcale mnie to nie martwi - to właśnie im nalezy się przydział
> tej całej schedy "rozpierdolona Polska".

Pewnie, niech Polska bedzie rozpierdolona i niech PO dalej ją
rozpierdala. Wy, pisdziele jestescie zainteresowani tylko dorwaniem sie.

> Tylko potężne katarsis może ludziom otworzyć oczy,
> aby ujrzeli całą prawdę o tych cwaniakch i lodziarzach,

A obecna, totalnie rozpierdolona Polska, z rosnącym bezrobociem
i spadającym PKB nie jest poteznym katarsis ?

Nullification

Data: 2011-08-26 04:16:38
Autor: stevep
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
Dnia 26-08-2011 o 01:01:36 Kaczysta <mechanik@gmail.pl> napisał(a):

[...]

Debilstwo to wierzy w wybrane sondaże, te korzystne dla ich opcji.

--
stevep

Data: 2011-08-26 18:11:52
Autor: pluton
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
A debilstwo wierzy w te słupki...

Gorzej, debilstwo zapewnia zdecydowana wygrana PO
i 'potworny sukces' pisu.

Nullification

Data: 2011-08-27 07:25:54
Autor: =HeÂŽSk=
PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.
On Fri, 26 Aug 2011 01:01:36 +0200, "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl>
wrote:

 [...]

A debilstwo wierzy w te słupki...
AZ

 slupki sa dla niezdecydowanych. "przemus" w amoku pogoni za
 pedofilami w sutannach za cholere tego nie moze pojac. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

PO 39 %, PiS 15 %, SLD 8 %.