PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.

Data: 2010-01-12 21:25:13
Autor: Artur Borubar
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Najnowsze sondaże dla "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej" wskazują na stabilne poparcie dla Platformy Obywatelskiej. W przeciwieństwie do wczorajszego sondażu dla "Faktów" TVN.
Najnowszy sondaż GfK Polonia dla "Rzeczpospolitej" pokazuje, że poparcie dla PO spadło tylko o 1 punkt procentowy i obecnie wynosi 49 procent.

Niewiele też zmieniło się poparcie dla PiS, które nadal nie jest w stanie zmniejszyć dystansu dzielącego je od Platformy. Dziś partia ta cieszy się 26 procentowym poparciem.

W sondażu GfK Polonia także SLD odnotował wzrost poparcia, z 10 do 12 procent.

"Gazeta Wyborcza" przeprowadziła sondaż w ostatni weekend. Także według tej próby poparcie dla Platformy utrzymuje się na poziomie 46 procent, dla PiS 26 proc., a dla SLD 13 proc. - najwięcej od wyborów 2007 roku.

Sondaż przeprowadziła PBS dla "Gazety Wyborczej" na reprezentatywnej próbie 958 osób.

Wczorajszy sondaż dla "Faktów" TVN

Z sondażu, który dla "Faktów" TVN przeprowadziło MillwardBrown SMG/KRC, wynika, że poparcie dla PO spadło o 9 punktów procentowych w porównaniu z listopadem i wynosi 37 procent.

W tym sondażu PiS zanotował 28 procentowe poparcie, czyli 4 procentowy wzrost od listopada.

http://wiadomosci.onet.pl/2110019,11,najnowsze_sondaze_po_nie_traci_poparcia_zaskakujacy_wzrost_sld,item.html

Przemek

Przydałby się hanyski komentarz, he, he, he!

--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-12 21:40:13
Autor: cytryna4
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
[...]

LUDZIE POCZYTAJCIE CO TO JEST ZA FIRMA MOŻE PRZEJRZYCIE NA OCZY piotrursus dzisiaj, 21:24

Otóż wielu mediom "uciekła" informacja, że kontrakt na szkolenie bezrobotnych stoczniowców dostała równolegle bez przetargu również firma: Grupa Kapitałowa DGA S.A.! (firma Misiaka i DGA S.A. startowały o kasę, jako wspólne konsorcjum!!!!) Co to za firma DGA? To poznańska firma zajmująca doradztwem biznesowym, zarządczym, usługami z zakresu integracji europejskiej oraz systemów informatycznych. Jest spółka publiczną. Współpracuje i prowadzi doradztwo dla wielu różnych klientów związanych ściśle z PO, zwolennikami traktatu lizbońskiego w stylu PKO S.A. oraz współpracuje z organizacjami biznesowymi w stylu BCC. Ale najistotniejszym jest fakt, ze do grupy DGA S.A. należy firma badań społecznych PBS DGA sp. z o. o. Jest to firma badawcza, która organizuje m.in. sondaże i badania preferencji politycznych dla Gazety Wyborczej (syjoniści!) i tygodnika Newsweek Polska! (wydawnictwo niemieckie!). To PBS zrealizował sondaż prezydencki opublikowany w Newsweeku 26 stycznia 2004, w którym po raz pierwszy pokazano wysokie notowania Tomasza Lisa, ówczesnego dziennikarza stacji telewizyjnej TVN.

Data: 2010-01-12 21:47:19
Autor: awe
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.

Użytkownik <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:2fb9.000003c3.4b4cde2dnewsgate.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
no to jednak nalezy wierzyc w te zwiche dla PO na 9 punktow w dol. Fatalnie kawecki, fatalnie, no ale dobrze wam pokurwiency
awe
awe

Data: 2010-01-12 12:52:15
Autor: Hans Kloss
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
awe napisał(a):

no to jednak nalezy wierzyc w te zwiche dla PO na 9 punktow w dol.

Nie bądź okrutny, onanizowanie się pełosądaszami to jedyna forma
aktywności seksualnej dostępna takim jak kłamecki. Chcesz mu na siłę
odebrać radość z orgazmu jakiego doznaje widząc rosnące "poparcie"
dla  palikociarni?
Jacuś, nie wierz zawistnikom, tak naprawdę to ten sądasz jest jeszcze
zaniżony... to niemożliwe żeby peło miało mniej niz 60%!!!! ;)
J-23

Data: 2010-01-12 13:57:57
Autor: zbig
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
On 12 Sty, 21:52, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
awe napisał(a):

> [...]

Jacuś, nie wierz zawistnikom, tak naprawdę to ten sądasz jest jeszcze
zaniżony... to niemożliwe żeby peło miało mniej niz 60%!!!! ;)

He, he . Branzlujesz sie tak ,ze ci sperma uszami wyłazi, nieszczęsny
onanisto i to w dodatku nadaremnie. Jeden dzień tylko trwał twój
przezabawny orgazm.

Data: 2010-01-12 22:10:58
Autor: Artur Borubar
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Piszesz o onanizowaniu się sondażami? No to czytaj co wczoraj napisałeś:

"MAŁO!!!! MAŁO!!!!
Zaprawdę powiadam ci nie odpuszczę dopóki to bydło nie spadnie poniżej progu
5%, chyba że wcześniej pójdzie w rozsypkę. I kogo mogę kieruję na salon.24
albo tutaj (tu tylko znajomków płci męskiej ;) więc nie ma powodu się
krępować). Przekabaciłem już całkiem ładne stadko ubogich duchem, a moja żona
wykonała istny majstersztyk i nawróciła teściów (dotychczas zaciekłych
uwołopeowców) na Jasną Stronę Mocy.
Bój to jest ich ostatni a wszystko dzięki Mirowi z Grzechem i Zbychem, niech
im Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi.....
J-23"

Przemek

--

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-12 13:17:39
Autor: Hans Kloss
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Artur Borubar napisał(a):

Piszesz o onanizowaniu sie sondazami? No to czytaj co wczoraj napisales:

A gdzie ty tu Jacuś widzisz jakieś onanizowanie się? Mam ten sądasz
(podobnie jak wszystkie inne) tam gdzie mnie możesz pocałować,
interesuje mnie jedynie spadek REALNEGO poparcia dla pełostwa poniżej
5% (dla twojej informacji- tyle wynosi próg w wyborach do Sejmu) albo
rozpad tego politycznego syfa.
J-23

Data: 2010-01-12 22:18:48
Autor: raff
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Hans Kloss pisze:
Artur Borubar napisał(a):

Piszesz o onanizowaniu sie sondazami? No to czytaj co wczoraj napisales:

A gdzie ty tu Jacuś widzisz jakieś onanizowanie się? Mam ten sądasz

Jacus ma orgazm tylko raz do roku. jak jest WOSP. Wczoraj sie przyznal.

Miej litosc dla niego.

R.

Data: 2010-01-13 08:38:01
Autor: awe
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hiiovt$bgo$2news.onet.pl...
Hans Kloss pisze:
Artur Borubar napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
kawecki i cyc  to teraz tacy czerwoni mikolajowe WOSP
awe

Data: 2010-01-12 22:51:52
Autor: Anatol
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.

[...]

A GFK Polonia ?

http://www.rp.pl/artykul/2,418632_Platforma_wciaz_mocna_.html

Anatol

Data: 2010-01-13 11:49:20
Autor: =heÂŽsk=
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
On Tue, 12 Jan 2010 21:25:13 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Najnowsze sondaĹźe dla "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
wskazujÂą na stabilne poparcie dla Platformy Obywatelskiej.[...]

 nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
 sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.

Data: 2010-01-13 12:51:20
Autor: Artur Borubar
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.

Sugerujesz, że Rzepa jest zainteresowana kiepskimi wynikami picu?

Przemek

Data: 2010-01-14 12:24:00
Autor: * heÂŽsk *
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
On Wed, 13 Jan 2010 12:51:20 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
> sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.
Sugerujesz, że Rzepa jest zainteresowana kiepskimi wynikami picu?

  poglady sie zmieniaja. prezio pojdzie w odstawke wiec
 "redachtory" na wszelki wypadek przygotowuja wariant awaryjny.

PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.