PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.

Data: 2010-01-13 11:49:20
Autor: =he®sk=
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
On Tue, 12 Jan 2010 21:25:13 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Najnowsze sondaĹĽe dla "Rzeczpospolitej" i "Gazety Wyborczej"
wskazuj± na stabilne poparcie dla Platformy Obywatelskiej.[...]

 nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
 sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.

Data: 2010-01-13 12:51:20
Autor: Artur Borubar
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.

Sugerujesz, że Rzepa jest zainteresowana kiepskimi wynikami picu?

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia s±du:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cze¶ć Pana dr Mirosława Garlickiego".

http://jedyniesluszne.blox.pl/2007/09/Czlonkowie-PZPR-w-szeregach-PiS.html

Data: 2010-01-14 12:24:00
Autor: * he®sk *
PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.
On Wed, 13 Jan 2010 12:51:20 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> nie wiem z jakiego powodu dostajesz przedwczesnego wytrysku.
> sondaze sa takie jakie zamowil zleceniodawca.
Sugerujesz, że Rzepa jest zainteresowana kiepskimi wynikami picu?

  poglady sie zmieniaja. prezio pojdzie w odstawke wiec
 "redachtory" na wszelki wypadek przygotowuja wariant awaryjny.

PO 49 %, PiS 26 %, SLD 12 %.