PO 52 %, PiS 31 %, SLD 11 %.

Data: 2010-07-21 15:17:34
Autor: mkałrwan jest debilem
PO 52 %, PiS 31 %, SLD 11 %.
52 proc. osób zamierzających głosować i zdecydowanych, kogo poprzeć, zadeklarowało w lipcu głosowanie na Platformę Obywatelską, a 31 proc. na Prawo i Sprawiedliwość - wynika z sondażu TNS OBOP.
W stosunku do badań z czerwca poparcie dla Platformy wzrosło o 6 punktów procentowych; poparcie dla PiS spadło o 5 punktów procentowych.

Gdyby wyniki lipcowego sondażu potwierdziły się w wyborach, do Sejmu weszliby jeszcze przedstawiciele Sojuszu Lewicy Demokratycznej z 11 proc. poparciem (o 3 punkty procentowe więcej niż przed miesiącem).

Poza Sejmem znalazłoby się PSL (4 proc. poparcia) i wszystkie pozostałe ugrupowania (na KPEiR oraz Prawicę Rzeczpospolitej chciałoby głosować po 1 proc. wyborców, a na LPR, Partię Demokratyczną, Samoobronę, SdPl, Stronnictwo Demokratyczne, UPR i UP - mniej niż co setny).

12 proc. osób, które zadeklarowały zamiar głosowania w hipotetycznych lipcowych wyborach parlamentarnych, nie potrafiło wskazać, kandydatom którego ugrupowania politycznego okazaliby swoje poparcie. Udział niezdecydowanych jest najniższy spośród odnotowanych w ostatnich miesiącach.

Poziom mobilizacji wyborców w hipotetycznych wyborach do Sejmu był niższy niż w wyborach prezydenckich. Zainteresowanie głosowaniem deklarowało 45 proc. dorosłych Polaków, czyli podobnie jak w maju i więcej niż w czerwcu kiedy chciało glosować 38 proc.

Badanie zrealizowano między 8 a 12 lipca, czyli mniej więcej tydzień po II turze wyborów prezydenckich, na reprezentatywnej próbie 971 dorosłych mieszkańców Polski.

Prezentowane wyniki poparcia dla partii dotyczą 647 osób deklarujących "zdecydowanie" lub "raczej" zamiar uczestniczenia w wyborach, z wyłączeniem z podstawy procentowej osób niezdecydowanych jak głosować.

Informacja o liczbie osób niezdecydowanych jak głosować, dotyczy odsetka spośród ogółu 734 osób deklarujących uprzednio "zdecydowanie" lub "raczej" gotowość uczestniczenia w wyborach.

http://wiadomosci.onet.pl/2200416,11,sondaz_rosnie_przewaga_platformy,item.html

Przemysław Warzywny

--

"Wychodząc z samolotu, [prezydent] powiedział do mnie krótkie zdanie: >Jeszcze się policzymy <" - opowiadał "Gazecie" Pietruczuk. Napiętnowali go potem posłowie PiS. Karol Karski doniósł prokuraturze, że nie wykonał rozkazu prezydenta. Przemysław Gosiewski w interpelacji sejmowej zarzucił pilotowi tchórzostwo."

Data: 2010-07-21 15:33:11
Autor: magdaverakosiorek
PO 52 %, PiS 31 %, SLD 11 %.
On Jul 21, 8:17 am, mkaĹ rwan jest debilem <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
[...]

Jak to jest, ksiądz Walenty mówił mi że 80% parafian jest za PiS-em..
Inna rzecz że tym z PO nie daje rozgrzeszenia więc może boją się
przyznać.
magdavera

Data: 2010-07-21 15:36:56
Autor: abc
Podział na partie jest absurdalny
Idący w poprzek stanów podział na parie polityczne to diabelski pomysł, żeby
ludzi skłócić ze sobą.  Przecież taki dajmy na to szewc z PO ma taki sam
interes jak szewc z PO czy SLD.

Data: 2010-07-21 16:30:05
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c46f802$0$17096$65785112news.neostrada.pl...
Idący w poprzek stanów podział na parie polityczne to diabelski pomysł, żeby
ludzi skłócić ze sobą.  Przecież taki dajmy na to szewc z PO ma taki sam
interes jak szewc z PO czy SLD.

Jesteś w błędnym błędzie. Jeden szewc jest poetą, a drugi lubi uprawoać pomidory. Szewc szewcowi nierówny.

Data: 2010-07-21 07:46:59
Autor: robertbig
On 21 Lip, 16:30, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
Użytkownik "abc" <a...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:4c46f802$0$17096$65785112news.neostrada.pl...

> [...]
> interes jak szewc z PO czy SLD.

Jesteś w błędnym błędzie. Jeden szewc jest poetą, a drugi lubi uprawoać

!!!  Szewc z PIS jest tez wybitnym expierdem , od wyjaśniania przyczyn
wypadków lotniczych.

Data: 2010-07-21 17:03:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisał w wiadomości news:6e87a713-8c1c-4fc2-81d0-a9c14b5ef834g35g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]

pomidory. Szewc szewcowi nierówny.

!!!  Szewc z PIS jest tez wybitnym expierdem , od wyjaśniania przyczyn
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dlaczego nie? Jeśli może być nim Macierewicz i 119 innych posłów + 1 poseł?

Data: 2010-07-21 18:10:38
Autor: Neko
[...]

Ja tam nie wiem czy szewc z PO ma taki sam INTERES jak szewc z PiS.

Roznice moga byc znaczne. ;)

Data: 2010-07-21 16:12:42
Autor: the_foe
PO 52 %, PiS 31 %, SLD 11 %.
W dniu 2010-07-21 15:17, mkałrwan jest debilem pisze:
[...]

Macierewicz dziala i sa efekty ;)
w przeliczeniu na mandaty: 268/147/43

Data: 2010-07-21 21:33:22
Autor: mkałrwan jest debilem
PO 52 %, PiS 31 %, SLD 11 %.

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał

Macierewicz dziala i sa efekty ;)
w przeliczeniu na mandaty: 268/147/43

Nie pomogła "lewicowosc" kurdupla, nie pomogli "przyjaciele Rosjanie", nie pomogła awantura w sprawie krzyża, itp. Znakomita większośc Polaków zrozumiała, że miejsce śmieci jezt w koszu, i tak trzymac. Za 1,5 roku zostawic bydło pod progiem i wreszcie będzie spokój w tym kraju.

Przemysław Warzywny