PO Bulu!

Data: 2015-05-25 10:37:09
Autor: Ikselka
PO Bulu!
J.w.
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s
Głosuję na Dudę!

Data: 2015-05-25 10:39:48
Autor: aja
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 10:37, Ikselka pisze:
J.w.

A co, s± już oficjalne wyniki ?
Je¶li nie, to dopiero po ibupromie...

Data: 2015-05-25 11:11:24
Autor: Ikselka
PO Bulu!
Dnia Mon, 25 May 2015 10:39:48 +0200, aja napisał(a):

W dniu 2015-05-25 o 10:37, Ikselka pisze:
J.w.

A co, s± już oficjalne wyniki ?
Je¶li nie, to dopiero po ibupromie...

Tak, wiem, że PO stać na przekręt TEJ skali. Jednak lepiej, żeby nie
próbowali. W¶ciekło¶ć ludzi byłaby straszna.

Data: 2015-05-25 02:24:44
Autor: mcmlxxi.xi.xi
PO Bulu!
W dniu poniedziałek, 25 maja 2015 11:11:49 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Je¶li nie, to dopiero po ibupromie...

Tak, wiem, że PO stać na przekręt TEJ skali. Jednak lepiej, żeby nie
próbowali. W¶ciekło¶ć ludzi byłaby straszna.

We wtorek w sejmie II czytanie ustawy o TK -możliwo¶ć odwolywania/zawieszania władzy prezydenta, zapewne i osłabienie roli trybunalu stanu ;)

Data: 2015-05-25 11:24:10
Autor: aja
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 11:11, Ikselka pisze:

Tak, wiem, że PO stać na przekręt TEJ skali. Jednak lepiej, żeby nie
próbowali. W¶ciekło¶ć ludzi byłaby straszna.

A wiesz też, że w naszym Klerykowie wygrał Bul ?
601 głosami, ale wygrał. To też ważny znak...

Data: 2015-05-25 17:52:42
Autor: Ikselka
PO Bulu!
Dnia Mon, 25 May 2015 11:24:10 +0200, aja napisał(a):

[...]

A czego TO jest znak, może mi odpowiesz:

"Kancelaria Prezydenta wydała specjalny komunikat, w którym tłumaczy,
dlaczego wycofuje z konsultacji społecznych projekt ustawy przewiduj±cy
możliwo¶ć przej¶cia na emeryturę przez osoby z co najmniej 40-letnim stażem
składkowym:

''Krótki okres, jaki pozostał do zakończenia kadencji oraz konieczno¶ć
przeprowadzenia szerokich konsultacji publicznych i politycznych projektu
ustawy przewiduj±cego możliwo¶ć przej¶cia na emeryturę przed osi±gnięciem
ustawowego wieku emerytalnego przez osoby posiadaj±ce co najmniej 40-letni
staż składkowy, przesłanego w pi±tek do konsultacji społecznych, powoduj±,
że niemożliwe jest przeprowadzenie w cało¶ci procesu konsultacyjnego i
legislacyjnego projektu ww. ustawy.

Ponadto, z uwagi na wynik wyborów, Prezydent RP nie powinien, je¶li nie
jest to konieczne, podejmować istotnych decyzji w okresie, jaki pozostał do
końca kadencji. W zwi±zku z powyższym, Kancelaria Prezydenta RP wycofuje
ww. projekt ustawy z procedury konsultacji''.

Projekt zapowiedział Bronisław Komorowski przed II tur± wyborów
prezydenckich."

http://wyborcza.pl/1,143644,17975640,Wybory_prezydenckie_2015__Trwa_glosowanie__Pierwsze.html?piano_t=1&wall=1

Data: 2015-05-25 19:16:59
Autor: aja
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 17:52, Ikselka pisze:
[...]

Wydaje mi się, że to znak, że ¶wiat biurokracji
u nas dominuje, że klerykałowie też woleliby nic
nie zmieniać i nie pogarszać możliwo¶ci dojenia
państwowej kasy... W tym zapisionym mie¶cie to
bardzo prawdopodobny sygnał. PO przecież jest
bardzo 'na rękę' partii Franciszka... szczególnie
z tym niekonsekwentnym rozdziałem państwa i ko¶cioła.

Data: 2015-05-25 12:24:30
Autor: Marek Czaplicki
PO Bulu!
Ikselka pisze na pl.soc.polityka w poniedziałek, 25 maja 2015 11:11:

Dnia Mon, 25 May 2015 10:39:48 +0200, aja napisał(a):

W dniu 2015-05-25 o 10:37, Ikselka pisze:
J.w.

A co, sÄ… juĹĽ oficjalne wyniki ?
Jeśli nie, to dopiero po ibupromie...

Tak, wiem, że PO stać na przekręt TEJ skali. Jednak lepiej, żeby nie
próbowali. Wściekłość ludzi byłaby straszna.

Więc jak? Duda wygrał bo mu pozwolili? Jak ekonomiści podliczyli prezydent-
elekt Duda naobiecywał funduszy do rozdania w okresie całej kadencji coś koło 290 mld. Licząc od głowy wyborcy to "stać" go na wywalenie ładnej sumy za każdy kupiony głos. Komorowski obiecał coś na około 30-40 mld. Widać PO nie stać było na kupienie prezydentury. Swoją drogą to chyba wspomożenie przyjdzie od prezesa. On wg swych słów ma zakamuflowany okrągły bilion. :-)

Data: 2015-05-25 19:46:29
Autor: the_foe
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 12:24, Marek Czaplicki pisze:
[...]

klasyk powiedział że "pieniadze sa w bankach". Ale nie tym razem, bo przecież Duda zapowiedział odkupienie banków i dumnie nazwał to "repolonizacją". Co to jednak oznacza? Dla budżetu pewne kłopoty z upłynnianiem długu, bo prywatne zagraniczne banki nie miały zadnych oporów by doic klientów, dzieki czemu mogły pokryć ustawowy obowiązek kupowania długu rządowego po odsetkach które, de facto sam rzad ustalił. Teraz bedzie problem, bo polskie, panstwowe banki bedą musiały wyłącznie Polakom gogadzac i realizować jedynie słuszne rzadowe programy. Co dosc szybko oznacza "drukowanie pieniadza" albo pojscie na zebry do MFW, który każe banki na nowo sprywatyzować. A ze banki beda zarąbane złymi kredytami, to raczej nie bedzie to interes stulecia.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-25 19:00:30
Autor: Budzik
PO Bulu!
Użytkownik the_foe the_foewytnijto@wp.pl ...

Ale nie tym razem, bo przecież Duda zapowiedział odkupienie banków i dumnie nazwał to "repolonizacj±".

Jakos jestem spokojny ze tej obietnicy wyj±tkowo skutecznie nie da sie spełnić - rozsmieszyło mnie to juz w czasie debaty - organizacje ktore na to stać powinny wykupić banki - smiech na sali...

Data: 2015-05-25 23:41:34
Autor: the_foe
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 21:00, Budzik pisze:
[...]

dlatego zakładam budzet - to jedyna organizacja która jest w stanie to zrobić. A ze to sensu nie ma to juz inna sprawa. Jak PIS bedzie miał swojego szefa NBP to na pewno wyjasni to dudusiowi na palcach.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-25 23:44:19
Autor: u2
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 23:41, the_firher pisze:
dlatego zakładam budzet - to jedyna organizacja która jest w stanie to
zrobić. A ze to sensu nie ma to juz inna sprawa. Jak PIS bedzie miał
swojego szefa NBP to na pewno wyjasni to dudusiowi na palcach.

te furher a dlaczego nie zakladasz 1000-letniej rzeszy, tyle bedziecie rzundzic nami ciemniakami:))))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-26 19:34:58
Autor: the_foe
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 23:44, u2 pisze:
[...]

czemu miałbym ja? To przecież ty tu jeste¶ dumny narodowy socjalista. Ja raczej mógłbym być fuherem od "pedałów".

--
@foe_pl

PO Bulu!