PO Bulu!

Data: 2015-05-25 11:41:14
Autor: aja
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 11:09, Ikselka pisze:

Uwolnienie się od permanentnego poczucia wstydu za tę groteskowa parę było
dla mnie wystarczającym powodem, aby głosować na Dudę. I nawet jeżeli jako
prezydent nie zdziała on wiele, to i tak gorzej już być nie może - można
tylko PRÓBOWAĆ naprawiać.

To zrozumiałe. Zobaczymy co przyniesie ta zmiana,
byśmy nie musieli przyznać, że zamieniliśmy siekierkę
na kijek...

Data: 2015-05-25 17:54:58
Autor: Qrczak
PO Bulu!
Dnia 2015-05-25 11:41, obywatel aja uprzejmie donosi:
[...]

Dostaniemy, co chcieliśmy. Jeden emeryturę, innemu przewalutują kredyt, jeszcze inny nie będzie musiał pytać "jak żyć?"

Data: 2015-05-25 17:58:08
Autor: Chiron
PO Bulu!

Użytkownik "Qrczak" <qr@qrnik.pl> napisał w wiadomości news:556345d1$0$2199$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Teleturniej jeden z dziesięciu. Pani Qro- pytaniedo Pani:
jakie uprawnienia ma w Polsce prezydent?

--

Chiron

Data: 2015-05-25 18:12:03
Autor: Qrczak
PO Bulu!
Dnia 2015-05-25 17:58, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Teleturniej jaka to melodia. Panie Chironie: https://www.youtube.com/watch?t=61&v=b8YP0oNdo6E

Data: 2015-05-25 18:34:52
Autor: Ikselka
PO Bulu!
Dnia Mon, 25 May 2015 17:54:58 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

-- Ja tam nie jestem socjopatą. Umiem doskonale udawać, że lubię ludzi.

A ja MOŻE nie zrezygnuję z ti-wi? kto wie?
;-PPP
--
XL
Popieram Cejrowskiego!  https://www.youtube.com/watch?v=jWQCQdz5L8s

Data: 2015-05-25 19:09:27
Autor: FEniks
PO Bulu!
W dniu 2015-05-25 o 17:54, Qrczak pisze:
[...]

No i chyba wróci co nieco do Polski.

Ewa

PO Bulu!