PO -Cenzura jest skuteczniejsza niż w PRL. "Kabarety też wiedzą, z czego żartować, aby być na wizji"

Data: 2011-08-31 00:40:18
Autor: muto2100
PO -Cenzura jest skuteczniejsza niż w PRL. "Kabarety też wiedzą, z czego żartować, aby być na wizji"
Data: 2011-08-31 01:21:27
Autor: Leszczur
PO -Cenzura jest skuteczniejsza niż w PRL. "Kabarety też wiedzą, z czego żartować, aby być na wizji"
On 31 Sie, 09:40, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/13871-gintrowski-w-uwazam-rze-cenzura-...

No tak - bo w Polsce nia ma kabaretów, które otwarcie śmieją się z
Tuska i Rządu.
A może po prostu PiS stanowi znacznie łatwiejszy cel?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 01:25:55
Autor: muto2100
On 31 Sie, 10:21, Leszczur <leszc...@acn.waw.pl> wrote:
> [...]

Tuska i Rządu.
A może po prostu PiS stanowi znacznie łatwiejszy cel?

dobra  poaz  mi  jeden  kabaret    moze  na  You   Tube  lub  podobne!

Data: 2011-08-31 02:02:37
Autor: Leszczur
On 31 Sie, 10:25, muto2100 <misiaxxxxy...@gmail.com> wrote:

> [...]

> Pozdro

> L'e-szczur

dobra  poaz  mi  jeden  kabaret    moze  na  You   Tube  lub  podobne!

A pierwszy z brzegu: http://www.youtube.com/watch?v=OH4AAahUZEE

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-08-31 12:41:54
Autor: Zahir
PO -Cenzura jest skuteczniejsza niż w PRL. "Kabarety też wiedzą, z czego żartować, aby być na wizji"

Użytkownik "muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> napisał w wiadomości news:34541576-d6bd-49c3-857e-7b850c77faf5a14g2000yqo.googlegroups.com...
http://wpolityce.pl/wydarzenia/13871-gintrowski-w-uwazam-rze-cenzura-jest-skuteczniejsza-niz-w-prl-kabarety-tez-wiedza-z-czego-zartowac-aby-byc-na-wizji

Co rozumiesz przez pojęcie cenzura? Ograniczanie chamstwa? To tak, taka cenzura być powinna. Co do PRL: rok temu prezes J.Kaczyński rozpływał się w och i ach nad PRL i Gierkiem. Co słychać u Hofmana, zrobił sobie zupkę z czerwonych buraczków?

Zahir

PO -Cenzura jest skuteczniejsza niż w PRL. "Kabarety też wiedzą, z czego żartować, aby być na wizji"