PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA

Data: 2011-07-10 11:53:57
Autor: obserwator
PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA
....I GANGSTEROW?

Jesli glosujesz na PO, pamietaj, ze staniesz sie wspolnikiem mafii
narkotykowej i gangsterow ktorzy niszcza twoje zycie i przyszlosc twoich
dzieci - z cala premedytacja.

KONIECZNIE zapoznaj sie z nagraniem wywiadu z bylym szefem CBA - Mariuszem
Kaminskim.

"Tak naprawdę było trzech tenorów w Platformie - to pan Tusk, pan Schetyna i
pan Drzewiecki - to byli najbliżsi ludzie Donalda Tuska – podkreślił Mariusz
Kamiński. -
W 2006 roku „Broda”, poza protokołem, powiedział prokuratorowi warszawskiemu
prowadzącemu śledztwo, że jeśli uchyli mu się tymczasowe aresztowanie jest
gotów złożyć zeznanie obciążające skarbnika Platformy, Mirosława
Drzewieckiego. Po tej rozmowie prokurator sporządził notatkę i ta notatka się
zachowała do tej pory. (..) W 2010 roku Piotr K. otrzymał status świadka
koronnego. (..) Prokurator Kowalska [w czasie posiedzenia komisji sejmowej]
potwierdziła że w zeznaniach, którymi aktualnie dysponuje prokuratura jest
wątek Mirosława Drzewieckiego, że „Broda” znał Mirosława Drzewieckiego -
gangster z Pruszkowa znał założyciela Platformy Obywatelskiej, członka rządu,
jedną z najbardziej wpływowych postaci w życiu politycznym Polski - ale
powiedziała, że w protokołach, jakimi aktualnie dysponuje prokuratura, jest
tylko wątek nabywania przez pana Drzewieckiego kokainy od gangstera w mafii
pruszkowskiej. (..) Samo to jest szokujące, dziwne, że media mainstreamowe nie
bardzo się interesują tym i nie podkreślają tej informacji. Na stronach
sejmowych w stenogramach można to wyczytać. Także potwierdził te fakty w
wywiadzie dla „UważamRze” prokurator generalny”. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=i_CFv2dvA44

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qpn1JkQUEq8

http://www.blogpress.pl/node/9085

Data: 2011-07-10 13:54:53
Autor: boukun
PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivc3sl$igh$1inews.gazeta.pl...
...I GANGSTEROW?

To samo co PiS i SLD, układ Kiszczaka rządzi...

boukun

Data: 2011-07-10 07:58:01
Autor: Bruner

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:ivc3vj$a75$1mx1.internetia.pl...

[...]

PISem przeciez rzadzi mafia krymska a w sobote radio maryja i watykan

Data: 2011-07-10 12:10:53
Autor: obserwator
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a):

PISem przeciez rzadzi mafia krymska a w sobote radio maryja i watykan

 Byles esbekiem, a teraz jestes gangsterem, zlodziejem oszustem lub inna kanalia?

Zaden normalny i przyzwoity czlowiek po wysluchaniu tego nagrania, nie bedzie
glosowal na PO. --

Data: 2011-07-10 12:08:13
Autor: obserwator
PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> ...I GANGSTEROW?

To samo co PiS i SLD, układ Kiszczaka rządzi...

nie to samo. Klamiesz bezczelnie i celowo. Gdybys byl czlowiekiem powaznym to
dokladnie wysluchalbys nagran, a nie wypisywal kolejnych nonsensow ktore ci przychodza do glowy.

Data: 2011-07-10 17:39:59
Autor: boukun

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ivc4nd$kve$1inews.gazeta.pl...

> [...]

dokladnie wysluchalbys nagran, a nie wypisywal kolejnych nonsensow ktore ci

W Polsce żadnej rewolucji nie było, od 1944 roku rządą cały czas ci sami i ich spadkobiercy i jak mawia Rydzyk, nie Polacy...

boukun

Data: 2011-07-10 14:08:31
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 13:53,  obserwator pisze:
...I GANGSTEROW?

Jesli glosujesz na PO, pamietaj, ze staniesz sie wspolnikiem mafii
narkotykowej i gangsterow ktorzy niszcza twoje zycie i przyszlosc twoich
dzieci - z cala premedytacja.

Fakt, trzeba o tym publicznie grzmieć, ale w merdiach cisza, bo same są
opanowane przez mafię.

Data: 2011-07-10 08:12:55
Autor: Bruner

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e19963b$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
Fakt, trzeba o tym publicznie grzmieć, ale w merdiach cisza, bo same są
opanowane przez mafię.

nawet sama mafia cicho siedzi i nic nie mowi

Data: 2011-07-10 14:16:42
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 14:12, Bruner pisze:
"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e19963b$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
Fakt, trzeba o tym publicznie grzmieĂŚ, ale w merdiach cisza, bo same sÂą
opanowane przez mafiĂŞ.

nawet sama mafia cicho siedzi i nic nie mowi

Tusk mówił w 2007, że potrzebuje spokoju, że potrzebuje takiej polityki
robionej w ciszy gabinetów. Że nie lubi rozgłosu. To zupełnie jak mafia,
oni też nie lubią rozgłosu.

Afery stoczniowa, hazardowa itd. pokazały, że rzeczywiście mamy do
czynienia z mafią.

Data: 2011-07-10 08:24:10
Autor: Bruner

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e199826$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Do hazardowej komisji śledczej trafiła analiza CBA dotycząca prac nad ustawą hazardową za rządów PiS. Wynika z niej, że ustawa była pisana pod Totalizator Sportowy, wspierał ją Przemysław Gosiewski, a urzędnikom odpowiedzialnym za projekt "kazano siedzieć cicho i niczemu się nie sprzeciwiać" - dowiedział się portal tvp.info.

W dokumencie można przeczytać, że "zamiast normalnej ścieżki legislacyjnej pozwolono, by najważniejsze zmiany legislacyjne zostały przygotowane praktycznie przez jeden z podmiotów działających na rynku hazardu, urzędnikom merytorycznym Ministerstwa Finansow kazano siedzieć cicho i niczemu się nie sprzeciwiać. Stworzono fikcyjny obraz prac nad nowelizacją w międzyresortowym zespole" - brzmi treść analizy.

To jest tak jak sie bawi brudami i potem zamiata pod czyis dywan

Data: 2011-07-10 12:30:33
Autor: obserwator
PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA
Bruner <sopot@buziaczek.pl> napisał(a): (...)

 pierdzielisz skonczony idioto farmazony. PRZESLUCHAJ nagrania jesli masz
odrobine przyzwoitosci i oleju w glowie !

Data: 2011-07-10 12:16:44
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]
> dzieci - z cala premedytacja.

Fakt, trzeba o tym publicznie grzmieć, ale w merdiach cisza, bo same są

TO  prawdopodobnie jedna szajka o korzeniach sbeckich wspierana przez
przekupionych lub wciagnietych w bagno w inny spsob bylych opozycjonistow
ktora od okraglego stolu niszczy POlske. Mowi o tym takze pisarz Marek Nowakowski:

 http://vod.gazetapolska.pl/250-rozmowa-niezalezna-marek-nowakowski

Data: 2011-07-10 14:22:19
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 14:16,  obserwator pisze:
> [...]

przekupionych lub wciagnietych w bagno w inny spsob bylych opozycjonistow
ktora od okraglego stolu niszczy POlske.

To, że zlikwidowano sieć sklepów z dopalaczami to dobrze, ale
prawdopodobnie bylo to na rozkaz mafii narkotykowej.

Zauważ, że Tusk przepchał ustawę zezwalającą posiadanie niewielkiej
ilości dragów na swój własny użytek. Narkobyznes tryumfuje.

Data: 2011-07-10 12:28:47
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Zauważ, że Tusk przepchał ustawę zezwalającą posiadanie niewielkiej
ilości dragów na swój własny użytek. Narkobyznes tryumfuje.

Przesluchaj nagrania. To cholernie powazne zagrozenie to co wyprawiaja glupie
i nieodpowiedzialne skurwysyny z PO.

Qurka czy Polscy kompletnie poglupieli?

Data: 2011-07-10 14:44:59
Autor: u2
W dniu 2011-07-10 14:28,  obserwator pisze:
> [...]
> ilości dragów na swój własny użytek. Narkobyznes tryumfuje.

Przesluchaj nagrania. To cholernie powazne zagrozenie to co wyprawiaja glupie

Qurka czy Polacy kompletnie poglupieli?

Nie poglupieli, mafia nie jest glupia, jak nie spelniasz ich po-lecen to
czapa.

PO JEST FINANSOWANE PRZEZ MAFIE NARKOTYKOWA