PO OCZYSZCZENIU PiS ZE SPRZEDAWCZYKÓW

Data: 2010-11-23 19:35:49
Autor: cytryna
PO OCZYSZCZENIU PiS ZE SPRZEDAWCZYKÓW
Rozpoczniemy marsz po zwycięstwo w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
Będzie ciężko wyciągać Kraj z gigantycznych długów, z wasalnych zależności
ale jest wielu ludzi dobrej woli skłonnych zaangażować się w jego odbudowę.
Polityka PiS tak wewnętrzna jak i międzynarodowa pozwoli Polsce uzyskać znów
rangę suwerennego kraju europejskiego, życzliwego tak własnym obywatelom jak
i sąsiadom. Starsi będą opowiadać młodzieży o strasznych czasach reżimu Tuska
oraz o wyczynach hazardzistów, aferzystów, oszustów z jego bandy. Doczekamy!

Data: 2010-11-23 11:38:27
Autor: dexth
PO OCZYSZCZENIU PiS ZE SPRZEDAWCZYKÓW
On 23 Lis, 19:35, "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> wrote:
Rozpoczniemy marsz po zwyci stwo w nadchodz cych wyborach parlamentarnych.
B dzie ci ko wyci ga Kraj z gigantycznych d ug w, z wasalnych zale no ci
ale jest wielu ludzi dobrej woli sk onnych zaanga owa si w jego odbudow .
Polityka PiS tak wewn trzna jak i mi dzynarodowa pozwoli Polsce uzyska zn w
rang suwerennego kraju europejskiego, yczliwego tak w asnym obywatelom jak
i s siadom. Starsi b d opowiada m odzie y o strasznych czasach re imu Tuska
oraz o wyczynach hazardzist w, aferzyst w, oszust w z jego bandy. Doczekamy!

Zeby Wam tylko nie popsula tych szczytnych planow jakas oferma rodzaju
Palikot, Kluzik-Rostkowska czy Ela Jakubiak.

pozdr dexth

Data: 2010-11-23 20:49:00
Autor: cytryna
> [...]

Zeby Wam tylko nie popsula tych szczytnych planow jakas oferma rodzaju
Palikot, Kluzik-Rostkowska czy Ela Jakubiak.

****************************

Mamy na oku lepszego psuja Myszkiewicza i jego solówki. Oto one:
"Uważam, że PO to twór sztuczny i pełen hipokryzji. Oni nie mają właściwie żadnego programu. Nie wyrażają w żadnej trudnej sprawie zdania.
Nie występują pod własnym szyldem, bo to ich zwalnia z potrzeby zajmowania stanowiska w trudnych sprawach. To jest oczywiście gra na bardzo krótką metę.
Udają, że nie są partią, a nią są. Udają, że wprowadzają nową jakość, że są tam nowi ludzie. (...) O PiS nie chcę mówić. Tam są moi przyjaciele. (...) Samego PiS nie chcę oceniać, jest tam dużo wspaniałych ludzi.

Stefan Niesiołowski - w wywiadzie "Naśladujmy Litwę", Życie 01.08.2001

Platforma jest przede wszystkim wielką mistyfikacją. (...) W istocie jest takim świecącym pudełkiem. Mamy do czynienia z elegancko opakowaną
recydywą tymińszczyzny lub nowym wydaniem Polskiej Partii Przyjaciół Piwa, której kilku liderów znakomicie się odnalazło w PO.

Stefan Niesiołowski - "Świecące pudełko", Gazeta Wyborcza 19.09.2001" Dobre towarzystwo za koryto własną matkę sprzedadzą do zamtuza.

Data: 2010-11-24 01:04:02
Autor: the_foe
W dniu 2010-11-23 20:49, cytryna pisze:
[...]

no widzisz, te cytaty dobrze swiadcza o PO, nikt tam nie obraza sie za takie mocne slowa. Inaczej nawet: zaprosili Niesiolowskiego by wszedl i od srodka naprawial to co uwaza za przejaw "midtyfikacji". Czy PIS jest choc w 1/100 rownie otwarty?

--
the_foe

Data: 2010-11-23 19:42:42
Autor: u2
W dniu 2010-11-23 19:35, cytryna pisze:
Rozpoczniemy marsz po zwycięstwo w nadchodzących wyborach parlamentarnych.
Będzie ciężko wyciągać Kraj z gigantycznych długów, z wasalnych zależności

Da się to odczuć kiedy przestaniemy żyć na kredyt. Po Euro 2012.
Mądrzejsi uciekli na zachód.

Data: 2010-11-23 17:18:22
Autor: magdaverakosiorek
On Nov 23, 12:42 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-11-23 19:35, cytryna pisze:

> Rozpoczniemy marsz po zwyci stwo w nadchodz cych wyborach parlamentarnych.
> B dzie ci ko wyci ga Kraj z gigantycznych d ug w, z wasalnych zale no ci

Da si to odczu kiedy przestaniemy y na kredyt. Po Euro 2012.
M drzejsi uciekli na zach d.

ZACHOD tez zadluzony, niestety.
magdavera

Data: 2010-11-23 20:15:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:6d67.000001d4.4cec0985newsgate.onet.pl...
[...]

Po każdych wyborach (przegranych oczywiście) rozpoczynacie na nowo marsz po zwycięstwo.

PO OCZYSZCZENIU PiS ZE SPRZEDAWCZYKÓW